8. Predposledná časť

145 15 4
                                    

Z pohľadu Justina



Sedím pri nemocničnej posteli svojej manželky. Na kolenách mi sedí moja 5 ročná dcéra.

Áno čítate správne. Už sú to 4 roky.

Harmony sme našli po pár dňoch. Jessica nám pomohla.

Medodine zranenia boli na tolko vážne, že je v kóme. Už druhý krát v živote ju mám v kóme...

Po tvári mi znovu začali tiecť
slzy.

"Tatinko, neplač... Prosím" po jej slovách som sa rozplakal ešte viac a pritúlil ju k sebe.

To malé dievčatko je silnejšie ako ja. Ona jediná mi zachraňuje život.

"Tatinko ťa strašne moc ľúbi, vieš to, že?" Potreboval som sa uistiť že vie aká je pre mňa dôležitá.

"Aj ja teba" jemne sa usmiala a obmotala ručičky okolo môjho krku.

Dal som jej bozk do vlasov a ona sa odo mňa odtiahla.

Pomaly sa vyhupla na posteľ a pritúlila
sa k Melody. Pri tom pohľade sa mi z očí prelialo pár sĺz.

"Mama? Prosím zobuď sa. Ja chcem aby si bola doma. Kedy ma objímeš a pobozkáš ako tatinko?" V jej hlase bola počuť výčitka.

Je este príliš malá na to aby chápala ze Melody ju neopustila.

"Zlatíčko, mama by chcela byť s tebou." Poučil som ju.

"Tak prečo so mnou nie je?! Ja ju ľúbim no ona mi to este ani raz nepovedala! Ty si kvôli nej smutný! A strýkovia aj Chris tiež!" Malá vybuchla a po lícach jej začali tiecť slzy.

"Zlatko, poď ku mne" natiahol som ruky.

Chvíľu rozmýšľala ale napokon mi vletela do náruče a nekontrolovateľne sa rozplakala.

Ja som ju chcel utešovať ale cez svoje vlastné slzy som to nedokázal.

"Láska moja maličká... Maminka ťa strašne ľúbi. A chcela by byť s tebou. Len teraz si musí... pospinkať" snažil som sa jej to nejak vysvetliť.

"Otec ja nie som hlúpa!" Prekvapil som sa nad jej oslovením a tónom hlasu.

"Harmony! Nechaj si všetko vysvetlit a nezvyšuj hlas!" Vždy som si myslel že ja budem ten, čo ju bude utešovať keď na ňu Melody nakričí, no nakoniec som ja ten, čo ju musí okrikovať.

"Prepáč oci" smutne sa na mňa pozrela a ja som ju bezslova objal a pobozkal ju na líčko.

"Harm, ja ťa chápem. Ale neobviňuj svoju mamu" prosebne som sa na ňu pozrel a ona mi prikývla.

Znova si ľahla k Mell a hlavičku si položila na jej rameno.

"Mami prepáč. A hanbím sa za to že si ťa nepamätám este z tej doby keď si tu neležala" vzlykla.

"Zlatíčko to je normálne že si maminku nepamätáš. Bola si veľmi maličká" utrel som nám obom slzy.

"Ale Chris si ju pamätá" znova vzlykla.

Chris to prežíva ešte horšie, keďže si ju pamätá a tým pádom mu este viac chýba.

Posledný mesiac dokonca odmieta ist do nemocnice. On neobviňuje Melody ale Harmony.

Je mi to strašne ľúto. Harmony Chrisa miluje a ani nechápe prečo ju Chris odmieta.

Chris je strašne vyspelý a stačilo ze si pred mesiacom vypočul rozhovor v ktorom sme spomenuli ako sa to Mell stalo.

"Chris je starší, preto si ju pamätá" pripomenul som jej.

"Prebudí sa niekedy?" Nad jej otázkou som si zahryzol do líca a zahnal pocit na hysterický plač.

"Prebudí, zlatko. Ona sa musí prebudiť" pár sĺz som nezadržal.

Dvere sa otvorili a v nich stáli chalani aj s Chrisom.

"Mama" pri pohľade na ňu sa rozvzlykal a rozbehol sa k jej posteli.

"Maminka prosím, vráť sa zasa domov a budeme žiť tak ako pred tým" bozkával ju po tvári a nam všetkým sa nahrnuli slzy do očí.

"Chris, musíme nájsť iný spôsob ako ju prebudiť" prehovorila k nemu Harm.

"Kvôli tebe tu leží, to ty za to môžeš!" Skríkol po nej a Harmony sa ihneď rozplakala a vrútila sa do náruče Zayonovi ktorý bol pri nej najbližšie.

"Chris! O tom sme sa už rozprávali! Hneď zakročil Harry.

Len som pokrútil hlavou a otočil sa ku svojej milovanej.

"Miláčik, ty sa musis prebudiť" pohladil som ju po tvári a jemne pobozkal jej nehybné no aj tak dokonale mäkké pery.






Po sto rokoch časť... Preposledná upozorňujem.

Ospravedlňujem sa ze takto neskoro som pridala ale tak sami viete že pokial vás votes a komenty nenutia písať, tak to nemá zmysel...

No čakali ste toto?
Myslíte že sa prebudí?

Hovorím že nie je isté či bude happy end... Sama este neviem, rozhodujem sa.

Všetko v budúcej časti- poslednej :33

Časť venujem terese :-)

A čím viac komentov a votov tým skôr cast :-)

Mr. and Mrs. Bieber AND 1DKde žijí příběhy. Začni objevovat