Z pohľadu Mell
"Vráť mi môjho syna" snažila som sa hovoriť pevne ale v mojom hlase bolo zreteľne počuť strach.
"Ale prečo? Veď tvoj synček by mohol konečne spoznať svojho strýka." Zasmial sa.
"Ty nie ši moj štrýko" prehovoril malý a chcel sa vyslobodiť z jeho rúk.
"John, minulosť je minulosť, ja už s tebou a ani s nikým iným z tých odporných biznisov nechcem mať nič spoločné" rozprávala som popri tom ako som sa snažila dostať malého z jeho rúk, čo sa mi samozrejme vôbec nedarilo.
"Zabila si nám šéfa, myslíš že ti to len tak prejde?!" Zavrčal mi do tváre, malého dal na zem a zmizol.
Nekontrolovateľne som sa rozplakala a Chrisa som si pritiahla do náruče.
Nebála som sa o seba ale o svoju rodinu, čo ak im niečo spraví?
"Mama?" Pozrel sa na mňa a ja som mu len prikývla aby pokračoval.
"Kto bol ten ujo?" Čakala som že príde tá otázka.
Aj keď má len rok a pól je strašne vyspelý a vo všetkom hľadá zmysel.
"Taký zlý ujo. Miláčik, odteraz neotváraj ľudom dvere, vzdy ma zavolaj a čakaj na mna, ok?" Prikývol a ja som ho pohladila po vláskoch.
Vošli sme spoločne do obývačky a Chris sa ihneď rozbehol za Harmony.
"Kto to bol?" Spýtal sa ma Juss popri tom ako som si už sadala do jeho lona.
"Justin ja už nechcem. Prečo si ma to vždy nájde?" Nanovo som sa rozplakala.
"O čom to rozprávaš láska?" Nechápavo sa na mňa pozrel.
"John. Christianov človek." 3 slová a tak vystihujúce.
"Čo?!" V jeho hlase boli počuť nervy.
"Melody? Kto je ten zlý ujo o ktorom hovorí moj syn?" Počula som uz vystrašeného Harryho.
Postavila som sa a začala sa prechádzať po obývačke ako sup.
"Deti, môžete ist hore prosím?" Usmiala som sa na nich a oni poslušne šli.
"Bol tu John. Patrí do Christianovho gangu. Chce sa mi pomstiť za jeho vraždu. Mám pocit že toto len tak nezostane" vysvetlila som a surovo som sa potiahla za vlasy.
"Neviem o čo pôjde ale ideme do toho s tebou." Vydýchol Louis a ostatní mu len prikývli.
"Ale čo keď sa nám to nepodarí, čo keď sa nám niečo stane? Kto sa bude starať o malých?" Bola som v strese.
"Mell, upokoj sa. Všetko bude v pohode. Zajtra začneme s plánom. Dnes si konečne užime že nikto z nás nie je na turné ani nič podobné po dlhom čase." Dohováral mi Liam a ja som mu prikývla.
"Máš pravdu, čo ideme robiť?" Usmiala som sa.
"Ideme na zmrzli-aaaa" samozrejme že malý z posledného schodu padol a malá na neho.
Obidvaja sa smiali na zemi a my s nimi.
"Vidieť že to je Harryho syn a Mellina dcéra" ozval sa Zayn za čo sme ho aj ja aj Harry hneď udreli.
"No čo? Ja si veľmi dobre pamätám ako ste sa raz vítali a hneď ako ti Mell skočila okolo krku, ste obidvaja padli a potom ste sa este dosť dlho rehotali na zemi" zasmial sa a my sme mu museli dať za pravdu.
Ten deň si pamätám veľmi dobre.
*flashback*
Z pohľadu Justina
Otvoril som dvere a hneď som zbadal chalanov.
"Ale Vitajteeeeeeee snúbenci!" privítali nás s úsmevom.
Konečne niekto normálny.
"Ahojteeee" pozdravili sme naraz s Mell. Akoby nás nadopovali dobrou energiou.
"Chýbala si mi maličká!" už ju mal v náručí Louis.
"Aj ty mne bratček!" objímala ho.
Bol na nich pekný pohľad.
Ja som sa so všetkými pozdravil objatím. Už aj Mell sa skoro so všetkými zvítala.
"Curly boy!" skočila teraz okolo krku Harrymu. Ten neudržal rovnováhu a spadol.
Vyzerali vtipne.
"Preboha Sestra! Ty ma raz zabiješ! Ale chýbala si mi!" objímali sa. Boli zlatí.
*koniec flashbacku*
Ten deň bol ťažký ale aj tak jeden z tých najkrajších. V ten deň ma požiadal o ruku. Aj keď ma vtedy jeho mama začala neznášať, všetko sa dalo doporiadku.
"Ideme na zmrzlinu?" Spýtal sa ma Chris, keď im už Louis pomohol vstať.
"Áno!" Vykríkol Niall a už sa šiel obuť.
Samozrejme že sme všetci vybuchli do smiechu. Malí sú už zvyknutí že keď chcú ist na zmrzlinu tak nie je problém- Niall ich tam vzdy s radosťou vezme.
Ale popravde aj ja mám chuť na zmrzlinu takže nie je o čom.
"Tak čo sedíte, ideme nie?" Popohnala som ich a oni hneď ako na povel šli.
.
.
.
.
.
.
Doma
Na zmrzline sme boli pomerne dosť dlho. Chrisa som uložila prvého, nakoľko malá je nezmar a ešte stále sa zabávala s chalanmi.
Zišla som ku ním dole a videla ako je Harmony zavesená na Zaynovi a hrá sa mu s vlasmi. Podotýkam že toto sa zatiaľ podarilo len mojej dcére.
"No čo zlatko, ideme do postele?" Pozrela som sa na ňu.
Je absolútne jasné že malá ma odignorovala a chalani na mna len škaredo zazreli.
"Neber nám princeznú" podotkol Zayn a pritiahol si ju ešte bližšie.
Len som si povzdychla a prisadla si ku ním. Je priam neuveriteľné ako ju rozmaznávajú. Nemôžem povedať že by mi to nejak vadilo ale zas ani nemôžem dovoliť aby bola rozmaznaná.
"No povedz princezná, tato" učil ju Juss.
"Mama" pípla malá.
"Nie zlatko, tato" poučovať ju.
"Mama" znova sa usmiala.
"Tato"
"Mama"
"Tato"
"Mama"
To už som nevydržala a vybuchla som do smiechu.
"Há há smej sa. Moja dcéra mi nechce povedať tato" odul spodnú Peru na čom sme sa všetci rozosmiali.
Pozrela som sa na hodinky. Čo?! Veď je pol jednej a moja dcéra je este veselo hore.
"No poď miláčik idem ťa uložiť" malá začala krútiť hlavou do záporu.
"Ale musíš ist spinkať, láska!" Pobozkala som ju ale ona stále krútila hlavou.
"S tato" povedala a justin si ju ihneď zobral a začal sa s ňou krútiť.
"Ako si mi to povedala?" Usmial sa na ňu.
"Tato" usmiala sa a objala ho.
"Ľúbim ta, ľúbim ťa, ľúbim ťa" bozkával maličkú po celej tvári a ona sa usmievala.
Milujem tento pohľad.
Takze ďalšia :-)) dúfam že sa paci :-)) venujem Terese! :-)) :D
ČTEŠ
Mr. and Mrs. Bieber AND 1D
FanficDruhá séria dream of singing belieber and directioner. Ak ste nečítali prvú, nevadí. Myslím že to bude romantic (aj keď s mafiánskymi časťami niekedy- trosku často) oddychovka (nie vzdy) a taká rodinná kedže sú uz manželia a majú dieťa.