"""Ik kijk verschrikt om me heen. "Je bent wel snel thuis." Fluistert de ruwe stem die ik vannacht ook hoorde. Ik kijk weer om me heen en zie een bolletje in een hoekje zitten. Ik sluip er voorzichtig naar. "H-Hoezo thuis?" Vraag ik angstig. Jeff kruipt uit het hoekje en begint te lachen. "Hier ga je wonen. Je hebt al een eigen kamer, hij is helemaal zwart." Grijnst Jeff in het donker. Zijn tanden kan ik perfect zien in het donker. Ze zijn spierwit. Ik schud angstig mijn hoofd. " J-Jeff, Wat wil je van me?" Jeff draait zich om en staat op. Hij komt steeds dichterbij en zijn mond is nu heel dicht bij de mijne. Ik ruik de bloedgeur en heb het gevoel alsof ik moet kokhalzen. "Wat ik van je wil? Ik wil je mooi maken" Ik kijk hem vragend aan. "Mooi maken?" Jeff streelt me over mijn wang en kijkt me glimlachend aan. Mijn wang voelt nat aan. "Daar kom je nog wel achter, August." Fluistert Jeff zachtjes."""
Geschrokken word ik wakker. Ik kijk om me heen en ruik bloed. Als ik naar beneden kijk zie ik dat mijn hoodie onder de bloedvlekken zit. Ik kruip naar achter en stoot mijn hoofd tegen de boom waar ik tegen zat. "Auw, Godverdomme!" Ik aai over mijn hoofd en voel het kloppen. Waarom zit ik onder het bloed? Ik sta op en kijk gapend om me heen. Alweer zo'n nachtmerrie. Ik rek me uit en sta wankelend op. Pff, het begint donker te worden. Als ik begin te lopen hoor ik een lach die ik eerder heb gehoord. Was die Jeff uit mijn dromen echt?! Ik draai om en zie niks. Ik begin wat harder te lopen en hoor het gelach opnieuw. Angstig kijk ik om me heen maar nergens zie ik iemand. Ik begin te rennen, te sprinten! 'W-wie je ook bent, l-laat m-me met rust!' Weer hoor ik het gelach. Ik ben bijna aan het einde van het park en ren het laatste stuk extra hard. Als ik uit het park ben kijk ik nog een keer achterom. Ik zie de jongen uit mijn nachtmerries, Jeff the Killer. Ik schreeuw en sluit mijn ogen. Als ik ze open doe is Jeff weg. Misschien was dit toch maar mijn verbeelding?
Ik schud mijn hoofd en loop verder, weg van mijn rare gedachtes. Als ik voor mijn huis sta zie ik dat mijn moeder nog niet thuis zijn. Geweldig, home alone! Ik schuifel naar binnen en plof neer op de bank. Zuchtend kijk ik naar mijn kleren. Ze zitten helemaal onder het bloed! Hoe kan dat eigenlijk dat ik onder het bloed zit? Ik doe mijn ogen dicht en denk na.
"""Ik kijk om me heen. SHIT!! ALWEER IN DIT KUT HUIS?! "Zo... Volgens mij wil je me heel vaak zien." Fluistert een stem achter me. Ik draai me om en recht voor me zie ik Jeff zijn lach. Hij is een kop groter dan mij. "IK WIL HIER NIET EENS ZIJN!! Ik wil naar huis." Roep ik. Jeff begint te grinniken. Ik kijk hem angstig aan. "Waarom ben ik hier. Waarom gaat de droom steeds verder??" Gil ik met tranen in mijn ogen. Jeff begint plotseling te grijnzen en loopt naar me toe. "Sshh... Niet huilen." Ik loop een stapje achteruit en druk me tegen de muur. Jeff loopt grijnzend op me af en trek me aan mijn haar zodat ik tegen zijn lijf aanbotst. Jeff zijn tong likt mijn tranen weg. "Niet bang zijn." Fluistert hij in mijn oor en een van zijn handen glijd naar mijn kont.
Ik begint harder te huilen en duw hem weg. Jeff begint te lachen, laat me los en hij ploft op een stoffige zwart bank. Ik kijk hem beduusd aan en ren naar de deur. Ik probeer hem open te trekken maar hij zit op slot. "Je weet toch dat alles een droom is. Je droomt altijd dat je in deze kamer beland dus je kan deze kamer niet uit, alleen als ik het wil mag je de kamer uit. Je bent in mijn macht, August." Grijnst Jeff in het donker. Opeens knipt het licht aan. Ik zie Jeff zijn lach beter dan normaal. Zijn lach is groot en rood... Gesneden rood. Jeff loopt grijnzend op me af en duwt me tegen de muur. "B-Blijf van me af." Jeff grijnst. "August toch, je komt te vaak in dromenland. Je wilt dit." Fluistert Jeff en hij laat zijn tong over mijn oorlel glijden. Ik huiver en kijk hem angstig aan.
"Ik wil dit niet. Ik haat je!!" Gil ik hoog. Jeff begint hysterische te lachen. "August, ik zal er voor zorgen dat in elk eten, drinken iets zot zodat je snel slaapt en je in mijn wereld belandt." Grijnst Jeff. "Nee!!" Schreeuw ik en probeer hem weg te duwen maar Jeff is veel te sterk. Jeff kijk me woedend aan. "Wees blij dat ik je in je slaap geen spuit geef zodat je voor altijd gaat slapen zodat je hier voor eeuwig blijft en dan gaat iedereen denken dat je dood bent in de echte wereld." Sist Jeff. Ik kijk hem met betraande ogen aan. "In mijn slaap?" Fluister ik. Jeff grijnst en kijkt me diep aan.
"Ja, ik stuur je al deze dromen en ga dan bij je zitten. De dromen maak ik in mijn hoofd en praat met je via mijn gedachtes." Fluistert Jeff en hij likt zijn droge lippen nat. Ik kijk hem angstig aan. "What? Jij s-stuurt me d-deze e-enge dromen?" Fluister ik bang. Jeff grinnikt en likt mijn lippen. "Daarom zit je vaak onder het bloed als je wakker word." Jeff kijkt me grijnzend aan. "Maar... De mensen die misschien opeens binnen komen?" Vraag ik. "Die zijn dan ook in je huis en praten dan mee... Nou ja als dat gebeurt dan." Grijnst Jeff. Ik doe angstig mijn ogen dicht. "Je bestaat niet. Je bent nep, het is maar een droom." Fluister ik. "Open je ogen, Sweetheart." De ruwe stem van Jeff verstoort mijn gedachtes. Ik doe mijn ogen open en kijk hem aan. Jeff glimlacht en zijn gezicht komt dichterbij. Een scherpe bloed geur komt mijn neus in en ik kokhalsde lichtjes. Jeff drukt heftig zijn lippen op de mijne en hij duwt zijn tengere maar gespierde lichaam tegen de mijne aan. Jeff trekt zijn lippen los en drukt een rij kusjes van mijn mond naar mijn nek.
Jeff kreunt zachtjes maar stopt met kreunen en kusjes geven omdat de deur van de kamer openklapt. Jeff slaakte een kreet en kijkt met een woedende blik naar de deur opening. Een clown... Nou ja een zwarte clown met een vage scherpe neus staat in de deur opening. "Jack!! Ik ben bezig." Gromt Jeff. "En hoe the fuck ben je in dit huis gekomen?!" Roep Jeff woedend. Die Jack clown begint te lachen. Een zware lange lach. "Is dit de dame die je elke dag achtervolgt?" Vraagt Jack zachtjes maar met een lage stem. Jeff begint te blozen en loopt van me vandaan. Hij wilde Jack weg duwen maar Jack glipt van hem weg en staat opeens voor me. "Wie is deze mooie dame?" Vraagt hij zachtjes. Zijn blik blijft me aankijken. "August." Mompel ik verlegen. Jack lachte een lage lach. "Ik word Laughing Jack genoemd. Maar zeg maar Jack." Grijnst Jack en hij laat zijn tong over mijn wang glijven. Jeff begint boos te grommen. "JACK!! Ga van haar weg. Het is tijd om te gaan." Sist Jeff woedend. Jack draait zich om en hij kijkt Jeff grijnzend aan. "Okay, maar de volgende droom ben ik aan de beurt." Grijnst Jack. Jeff trekt Jack mee de deur uit."""
JE LEEST
Dreams|| Ft. Creepypasta
FanfictionHello little girl, Ik besta echt. Ga niet vluchten. Ik zal je vinden waar je ook bent. Nu je dit heb gelezen zal ik zeker weten waar je bent en zal ik je doden. Of je moet kiezen. Vermoord worden of bij me horen. Je hebt tot middernacht. Sweet D...