~Dream 3

414 31 40
                                    

Ik doe mijn ogen open. H-Het is nep. Hij was hier niet. Ik sta op en veeg mijn tintelende lippen af. Bloed, mijn lichaam en kleren zitten onder het bloed. Ik voel de tranen van mijn wangen af glijden en sta op. Ik schrik en kijk om me heen. Op de vloer zitten modderige voetstappen en op de bank zitten rode bloed handafdrukken. Ik knijp angstig mijn ogen dicht. Het is nep als ik mijn ogen open doen zijn de afdrukken weg dat weet ik zeker. Ik doe mijn ogen open. Nee, de afdrukken zie je nog op de vloer en de witte bank. Snel maak ik alles met een waterige handdoek schoon. Na een tijdje is alles schoon en begint mijn maag te knorren. N-Nee... Ik mag niet eten. Ik wil nog niet slapen! Ik hoor een stemmetje een zinnetje zeggen. "Eet, je zal het in slaapvallen fijn vinden." Ik kijk verschrikt om me heen. Ik word serieus gek, heel gek!! Ik doe mijn ogen dicht. En nee, ik ga niet slapen. Ik word gebeld en ik neem op. "Met August." Mompel ik. "Hallo schat. Met je moeder." Zegt de bekende stem. "Wat is er." Vraag ik gapend. "Uh... Ik gaan op reis, zonder jou." Ik haal schrokken mijn adem in. "W-Wat? Je laat me alleen?" Roep ik. Mijn moeder zucht. "Wel goed eten. Tot over... Een jaar." Fluistert mijn moeder en ze hangt op. Ik zucht. Ze laat me alleen terwijl ik een stalker heb. Ik zucht en mijn maag knort weer. Ik heb honger. "Ga dan eten." Zegt een stem achter me. Ik gil en draai me om. De jongen, Jack staat daar met een gast met een blauw masker. "I-Is dit echt?" Mompel ik tegen mezelf. Jack begint te lachen. "Tuurlijk is dit echt, August." Grijnst Jack. De jongen met het blauwe masker zegt niks. Bij de ogen van het masker is het zwart met zwarte druppels die naar beneden glijden.

"W-Wat d-doe jullie h-hier?" Stotter ik angstig. Laughing Jack begint te lachen en blauw maskertje zegt nog steeds niks. "Ik ben hier omdat ik je wil en hij, met het blauwe masker, is hier... Nou ja, ik weet niet waarom hij hier is." Grijnst Jack. Ik stap angstig achteruit. Jack loopt elk stapje mee tot ik tegen de muur oploop. Jack zijn grijns werd breder en zijn gezicht komt dichterbij. Ik doe mijn ogen dicht. H-Het is n-nep. Z-Ze b-bestaan niet. Ik doe mijn ogen open en ze zijn weg... Behalve de jongen met het blauwe masker. Hij schuift zijn masker iets omhoog zodat ik zijn mond zie. De jongen lacht en laat zijn tanden zien. "W-Wie ben je?" De jongen zegt nog steeds niks maar doet langzaam zijn mond open. "Ik... Word... Eyeless... Jack... Genoemd..." Fluistert de jongen langzaam maar duidelijk. "De zelfde naam als Laughing Jack." Mompel ik. Eyeless Jack grijnst weer met zijn perfecte maar scherpe tanden en knikt. "W-Wat d-doe je hier nog?" Fluister ik. Een of een andere manier voel ik me angstig door Eyeless Jack. Hij geeft in een kwartier maar een paar woorden gezegd. "Je... Bent... In... Gevaar... De... Creepy... Pasta's... Willen... Jou..." Zegt Eyeless Jack en hij loopt naar de voordeur. Wat zijn de Creepy pasta's? Of wie zijn de Creepy pasta's? Maar was het nou verbeelding van Jack en Jack? Ik schud mijn hoofd en wrijf in mijn ogen.

Op de tafel ligt een lolly. Ik frons en pak hem op. Zal ik hem opeten? Ach ja, er is toch niets mee? Ik trek het papiertje van de lolly eraf en stop hem in mijn mond. Alles om me heen begint te draaien. Vreemde kleuren zwemmen om me heen. Ik doe mijn ogen dicht en laat me op de grond vallen.

"""De kamer waar ik nu in beland is anders. Ik hoor een paar voetstappen komen, snel ging ik in de kast zitten onder al die donkere kleren. Gelukkig heb ik donkere kleren aan... De kastdeuren doe ik dicht en ik kijk door het kiertje. Ik zie een woedende Jeff, een lachende Jack en een stille Jack. "Je bent in haar huis geweest?!" Roept Jeff woedend. Jack lachte zachtjes. "Heeft ze je gezien?" Jack grijnst en schud nee. Eyeless Jack zuchtte hoorbaar en duwt Laughing Jack weg, Eyeles Jack knikte heftig. Jeff slaakte een woedende brul en duwt Laughing Jack hardhandig tegen de muur. "Ze is van mij!" Sist Jeff spugend in Laughing Jack's gezicht. "HeHEhEhehE, Ze is van niemand, Jeff. Slender wilt haar, Bob wilt haar, Ben wilt haar, Masky wilt haar, Hoodie wilt haar, Silver wilt haar... Zelfs onze Eyeless Jack wilt haar. Alle jongens willen haar. Omdat jíj haar leuk vind." Grijnst Laughing Jack. Ligt het nou aan mij of worden de wangen van het masker rood. Jeff kijk woest naar Eyeless Jack. "What?! Ik dacht dat je haar niet leuk vind!!" Roept Jeff. Eyeless Jack schud zijn hoofd, schuift zijn masker omhoog en doet zijn mond open. "Ik... Heb... Dat... Nooit... Gezegd... Ze... Is... Geen... Bezit... Of... Object." Zegt Jack langzaam. Jeff en Laughing Jack kijken hem met open mond aan. "Sinds wanneer praat je weer en wie je heeft je laten praten? Je praatte nooit tegen mensen." Gromt Laughing Jack en Jeff. "Sinds... Ik... August... Heb... Ontmoet..." Fluistert Jack en hij schuift zijn masker weer over zijn mond. Ik maak een ahw geluidje. Opeens is het erg stil in de kamer.

De kastdeur word open getrokken. Ik slaakte een gil. Laughing Jack staat voor me met zijn armen over elkaar. Jeff komt naast hem staan en hij kijkt recht in mijn ogen. Ik duik angstig in elkaar. "Wel, Wel, Wel. August is ons aan het afluisteren." Zegt Jack en hij doet een schuine glimlach. Ik kijk hem aan. "Kan ik er wat aan doen dat ik opeens hier ben beland." Grom ik. Jack grinnikt en pakt ruw met zijn smalle vingers mijn kin vast. "Niet zo brutaal." Jeff zucht en duwt Jack van me vandaan. "Laat August toch met rust, Jack." Mompelt hij. Jack kijkt Jeff met samen geknepen ogen aan en loopt de kamer uit. Eyeless Jack staat er nog steeds stil bij. Jeff trekt me de kast uit en gooit me op het bed. Ik kruip van Jeff vandaan en zet de vele kussens voor me als teken dat Jeff niet dichterbij mag komen. "Hoe kan je hier beland zijn? Ik heb nog niks in je eten gedaan." Mompelt Jeff. Ik frons en doe een spastisch oog. "Zei het eerder!! Ik had honger." Roep ik. Jeff grijnst lichtjes. "Maar wat heb je gegeten?" Vraagt Jeff onderzoekend. "Een groen-Roze lolly." Zeg ik. Jeff zijn ogen worden groot. "LJ!!" Gilde Jeff woedend.

Jack rent de kamer binnen en kijkt Jeff met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Je wilde me weg hebben en je roept me. Wat wil je nou?" Gromt Jack. Jeff gromt en duwt Jack woedend tegen de muur. "Waarom laat je haar een van je kut snoepjes eten?" Siste Jeff. Jack kijkt hem verbaasd aan. "Wow... Waarom heb ik niet de sterkste op tafel gelegd, Damn! Ik had nooit gedacht dat ze die op zou eten." Grijnst Jack. Jeff kijkt hem woedend aan en begint hem te stompen. Eyeless Jack loopt naar me toe en trekt me weg. Ik loop vragend mee. Eyeless Jack draait zijn hoofd naar me en schuift zijn masker omhoog. "Gevaar... Word... Wakker... Anders... Gebeurt... Er... Iets... Ergs..." Zegt Eyeless Jack langzaam. "Hoe word ik wakker?" Vraag ik zachtjes. Eyeless Jack glimlacht en drukt zijn lippen op de mijne."""

Ik word wakker en wrijf over mijn tintelende lippen. Was alles nou een droom? Ik kijk om me heen en lig op bed niet meer op de grond. A-Alles was e-een d-droom.
---------

Hoihoi!! I really hope that you all like it. Sorry als ik echt heel weinig update, haha. Maar tja, hier een update :)
-Momo

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 19, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Dreams|| Ft. CreepypastaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu