Venea spre mine zambind.Ma rusinez,apoi el ma trage mai aproape..."Kris scumpete trezestete,ai scoala." spune mama mea.Ma trezesc,ma intind si realizez ca a fost doar un vis."Mama nu putea-i sa ma lasi inca 5 minute sa dorm?"-intreb eu,ea da din cap ca nu.
Am mancat si abea de am reusit sa ma pregatesc si Jake deja batea la usa.
"Hey doamna C" si o imbratiseaza
"Hey Jake,mi-as fi dori ca si Kris sa se fi trezit plina de viata ca tine" Si se uita fix la mine.
"Ea este o adevarata drama,nu e asa?" spune razand
"Deparca tu ai fi m-ai bun" spun eu dandu-i una peste cap
"Aici ai dreptate Krissy" ofteaza el.Imi incrucisez mainile nervoasa, stie bine ca nu imi place sa mi se zica asa.
Ajungem la scoala,si inainte sa imi dau seama Mr.popularitate este inconjurat de toti prieteni sai.Ma indrept spre dulapul meu,fara sa ma uit unde ma duc si intru in Chris Danay (AKA:bufonul scoli,cel mai mare afemeiat din scoala) e un dobitoc.
"Oops...ma scuzi" zic eu.
"ce te enervezi asa papusa?"Zice el facandu-mi cu ochiu
"se numesc maniere"spun cu un ranjet pe buze.Cateva persoane stateau si se holbau la noi privind scena ce se petrecuse iar eu am plecat de langa el chicotind.Ziua asta pare a fii una linistita zic eu zambind.Mergand pe holurile scoli ma uit dupa Natalia.Abea acum am o observat gresia,este ingrozitoare gri si trista.Totul in acest hol arata rau desi peretii sunt albi si curati,dulapuri de lemn si o tona de afise si postere colorate.Ar trebui sa fiu foarte plictisita sa observ toate astea.Intrun sfarsit o vad pe Natalia si ea incepe sa alerge spre mine.
"Omg Kris,te-am sunat de o gramada de ori ieri...unde ai fost?"Imi tranteste cuvintele fiind vizibil nervoasa."Imi pare rau Nati"spun eu incruntandu-ma.
Se relaxeaza putin apoi zambind imi spune"Nu e nimic dar asculta.Jeremey si inca cativa se intalnesc astazi la piscina lui,ar trebui sa vii si tu...el mi-a spus sa iti zic."
Stiu ca ea nu renunta nici odata deci am acceptat.Mi-a zambit satisfacator si ma tras in sala de engleza.Nati e foarte dulce,poate prea dramatica dar e plina de umor si loialitate.Ziua a trecut destul de repede si inainte sa imi dau seama orele s-au terminat.Mergand spre autobuz dintr-o data aud:"Stai Kris asteapta!"M-am intors si era Jake"Oh,salut Jake."
"Vi la petrecerea de la piscina?Eu am spus ca voi merge doar daca vei fii si tu acolo."spune asta facundu-mi cu ochiul."Adu-l si pe Mr.Ducky cu tine bine Kris?"Am rosit stanjenita."Jake termina,asta a fost in clasa a doua bine" "Dar a fost dragut" Imi spune el zambind
Mi-am stapanit zambetul si mi-am pus o expresie exasperanta pe fata "Ai folosit replica asta de un milion de ori,doar ca pe Brooke datile trecute."
Jake se uita iritat"Kris,eu nu o plac.Si apropo din alea un milion de ori pe care leam spus doar acuma m-am referit pe bune"
Acum am realizat cat de geloasa devin cand vine vorba despre alte fet"Imi pare rau Jake,doar ca...O urasc.Te-a ranit atat de rau si nu vreau sa te mai vad asa."
Ochi lui ii intalnesc pe ai mei si observa ingrijorarea din privirea mea"E okey Kris,stiu ca iti pasa si ma bucur de asta"
CITEȘTI
What you mean to me
RomanceKristen: Un singur cuvant care o descrie cel mai bine:dragalasa.Ea are 17 ani,dar habar nu are ce efect are asupra baietilor.Aceasta draguta si timida fata face ca baietii sa se opreasca si sa se uite la frumusetea si naturaletea ei dulce.Ea crede...