Kristen and Jake speaking :)

71 1 0
                                    

Kristen POV:

Trei batai la usa inseamna ca este Jake.Mi s-a intors stomacu pe dos.M-am calmat,imbujorata fiind."Relaxeaza-te Kristen,e numai Jake"-imi spun in gand.Deschid usa,zambind.

"Hey Jake"-spun

"Hey Kris"-ranjeste,somnoros

"Este ora 12 si tu deja te-ai trezit?"-spun razand

"M-as fi trezit mai tarziu,dar am vrut sa te vad"-zice surazand

"Las-o pentru Alyssa,Jake"-zic eu razand

Se uita confuz,apoi realizand la ce ma refer,parea oarecum ranit."Kristen,nu o plac"imi spune aproape soptit."Am iesit cu acum o luna doar ca sa nu se simta prost."

"Indiferent Jake,hai sa terminam repede cu engleza ca sa poti merge acasa."-spun plictisita,incrucisandu-mi bratele la piept si privind in alta parte."Kris" si cand ma uit el incepe sa ma gadile,eu chicotind."Okay n-o sa ma enervez"-o spun mai mult pentru mine.

"Bine" spune el tinandu-ma in brate pentr-u m-ai mult de o secunda...Eu uitandu-ma in jos rusinata.Intram in camera mea si el se arunca in pat."Cum de camera ta e asa ordonata?" Dar el stie ca nu imi place dezortinea,asa ca nu am sa ii raspund.Ma cheama sa ma asez langa el.Ma asez putin nesigura.Imi zambeste,si ma trage mai aproape de el,punandu-mi capul pe umarul lui.Stau acolo tacut si cu o placere secreta.

"Jake"-Ii soptesc."Da Kris?",Raman tacut,"Nimic"-Ii spun.

Rade"Kris,cand esti taucta te gandesti,si la orice te-ai gandi care inseamna ceva pentru tine...Spune-mi cand esti pregatita."Adauga el."O sa o fac" ii sopotesc.Jake are oarecum dreptate ceea ce ma intresteaza m-ai mult.Ma gandesc la el,la maineile lui artistice,la parul lui saten si la ochii lui verzi. Cum ar trebui eu sa ma concentrez la engleza?

Jake POV:

O trag m-ai aproape si ii dau cartea ei de engelza.Rasfoiesc prin "Myths and legends" si o pagina imi trage atentia.Acolo este o fata care arata exact ca Kristen!S-a uitat peste umarul meu si i-am zambit"Ea ar putea sa iti fie geamana,singura diferenta este ca tu esti mult mai frumoasa." O vad ca roseste si un zambet imi apare.Doamne! E asa draguta cand face asta.

"Jake ai gasit ceva?" Intreaba ea.

"Cum am putea face sceneta cu Cleopatra" Razand adaug "Am putea face toata chestia cu mumia infasurati in hartie igenica" Kris a cazut pe jos de ras. Ne-am petrecut urmatoarele doua ore lucrand la sceneta.E de necrezut cum ma simt in preajma ei:pentru un moment ea este Kris,cea mai buna prietena a mea,amuzanta,prietenoasa si desteapta.Iar apoi ea e Kris,dulce,iubitoare si o iubita ideala.Ea e frumoasa si nici macar nu isi da seama.Multi baieti se holbeaza la corpul ei,cu tristete spun ca sunt multi perversi in scoala mea. Pentru mine..sunt ochii ei,albastri ca cerul,wow.Cum as putea sa fac pe cineva care imi este cea mai buna prietena inca din generala sa se indragosteasca de mine?Ea arata atat de bine incat ar putea avea ori ce baiat :(.

What you mean to meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum