Jeg våkner av fuglesang, det er endelig vinter.
Jeg reiste meg opp og tok på meg (se på bildet), så gikk jeg ned for å lage meg en kopp med kakao før skolen startet.
Cameron, Luke og Matt hadde allerede dratt, så jeg var alene hjemme.
Jeg stekte egg og bacon til frokost.
Da kakaoen endelig var ferdig satte jeg meg ned for å spise.
Etter jeg hadde spist, gikk jeg bortover mot skolen, men da jeg hadde kommet til det stedet jeg møtte badboysa sist gang så jeg at de kom mot meg.
De så ikke akkurat glade ut, jeg begynte å gå raskere, men så kjente jeg at noen tok tak i armen min og sa "hvor er det du har tenkt deg, vi vil bare snakke litt" sa Liam
"Til skolen" sa jeg raskt og prøvde få meg selv ut av det sterke grepet hans.
Liam holdt meg fast og de andre guttene begynte å slå og sparke meg, da de endelig var ferdig løp jeg hjemover.
Jeg løp inn og inn på badet.
Da jeg så meg selv i speilet så jeg et fælt syn, ansiktet mitt var dekket av sår og blod. Jeg tok meg en dusj for å få bort det meste av blodet, så la jeg meg på senga, men akkurat da jag la meg ned føltes det ut som om hele ryggen min ble lam.
Jeg kunne ikke gå på skolen når jeg så sånn ut, så jeg ble hjemme.
Matt' s P.O.V
Da jeg kom hjem hørte jeg noen gråte, det kom fra Ariana sitt rom.
Jeg gikk opp trappa og inn på rommet hemmes, da hun tittet opp så jeg at ansiktet hennes var dekket var blåmerker og sår.
"Hva har skjedd?" Spurte jeg
"Badboysa slo meg" sa hun
"Ariana vi må få deg til legen" sa jeg og kjørte henne dit.
Da vi kom inn på legekontoret ble Ariana undersøkt og jeg fikk vite at hun hadde..........(Kakaoen hennes)
BẠN ĐANG ĐỌC
Adopted by Lionel
Teen FictionDette handler om en jente som heter Ariana, foreldrene hennes døde i en bilulykke mens hun var i barnehagen. Hun blir sendt til et barnehjem i London, noen kommer hvem......