never play with the feelings of others. Because you may win the game, but the risk is that you will surely lose the person for a lifetime- William Shakespeare
Det er en stund siden jeg var på date med Ace, vi snakker fortsatt sammen. Men Cameron har begynt å ignorere meg, han snakker ikke til meg en gang.
Hver gang vi møtes ser han bare ned i bakkenJeg går ned trappen og inn på kjøkkenet. Jeg kom på det Violet hadde sagt om at hun likte Luke.
"Har dere sett Cameron?" Spurte jeg
Matt nikket og sa"ja, han skulle overnatte hos noen kompiser, hvordan det?"
"Jeg hadde bare lyst til å snakke med han, men jeg kan ringe han etterpå." Sa jeg og smilte til Matt
"Luke og Matt er det greit at Violet kommer over idag?" Spurte jeg mens jeg ga dem valpeblikket mitt.
De sukket og sa" greit, men ikke gi oss det blikket mer. Det er umulig å si nei da"
Jeg lo og sa"takk for tipset, jeg skal prøve å ikke bruke valpeblikket. Men jeg kan ikke love"Jeg gikk opp på rommet mitt og tekstet Violet.
A: har du lyst til å komme til meg idag?
V: det vil jeg, jeg kommer om 15 min
A: ok,
*samtale av*Jeg flettet håret mitt i en fiskeflette, og skiftet til en off-shoulder genser og et par shorts.
15 min senere."Aria, Violet er her" ropte Luke
"Ok, send henne opp" ropte jeg tilbake
Violet kom opp på rommet mitt, "hva skal vi gjøre?" Spurte Violet og satte seg ved siden av meg.Jeg trakk på skuldrene og sa"jeg vet ikke, kanskje vi kan spille messy twister."
Dette er messy twister.
"Ja, det høres gøy ut, men vi bør kanskje skifte til noe annet" sa Violet glad
"Ja, jeg har to antrekk som er litt maling på, vi kan bruke de" sa jeg
Jeg og Violet gikk inn i klesskapet mitt for å skifte, da vi hadde skiftet gikk vi ned i stua. Vi trengte noen til å spinne på hjulet, så jeg spurte luke siden han satt i stua.
"Luke, kan du hjelpe oss med noe?" Spurte jeg.
Luke reiste seg opp og sa"ja, hva trenger dere hjelp til?"Jeg og Violet lo, så sa jeg"vi skal spille messy twister og jeg lurte på om du ville snurre pilen, finne barberskum og konditorfarge?"
Luke lo og sa"ja det kan jeg"
(Etter vi hadde gjort alt klart)
Luke snurret pilen og sa"høyre fot på rød, Aria"
Jeg flyttet foten min til en rød runding.
YOU ARE READING
Adopted by Lionel
Teen FictionDette handler om en jente som heter Ariana, foreldrene hennes døde i en bilulykke mens hun var i barnehagen. Hun blir sendt til et barnehjem i London, noen kommer hvem......