פרק 4

328 43 8
                                    

נ.מ ליה :
אחרי חזרה מעייפת של היום ניגשתי לספסל כדי לשתות מים , ראיתי מרחוק את מייק מגיעה לעברי ״ היי יפה״ הוא נתן לי נשקיה והתישב לידי ״ מה קורה ?״ בזמן שהוא מסיים את בקבוקו הוא הכניס אותו לתיקו וענה״ בסדר , שמעתי שאת והחנון הזה ביחד בעבודה הזאת ״ בזמן שניגבתי לעצמי את הזיע בעזרת המגבת שלי ,״ כן , מה הבעיה ? זה רק עבודה ״ הפסקתי ואמרתי לו בחיוך ״ אתה מקנא?״ וצחקתי אליו״ אני ? בישביל החנון הזה ? לא הוא לא שווה את זה ״ הוא צחק נתן לי נשיקה והלך בחזרה להתאמן . מרי נכנסה לתוך העולם ספורט עם תירה על גבה עם חיוך וניגשה לעברי ומהר מאוד היא הורידה את חיוכה כשהיא ראתה את מייק מתרחק מימני והתיישבה לידי ״ כמה פעמים אמרתי לך שאני לא סובלת אותו ?״ צחקתי לעברה . ״ בקיצור נו תספרי איך היה עם הילד הזה משום מה זה דיי סיקרן אותי ?״ הסתכלתי עליה בבוז ״ סתם הייתי די קרה איתו כי הייתי מאוד עצבנית שזה דווקה נפל עליי ״ אמרתי בזמן שאני קושרת את השרוך שלי ״ היא הרימה גבה והמשיכה ״ טוב בקיצור אני מעבירה נושא תנחשי מי הולכת להרגן את הנשף של השנה ?״ היא שאלה בהפתעה ״ מה סטייסי ?״ שאלתי אותה וידעתי שזאת היא , פשוט מאז שהיא קטנה היא תמיד חלמה להרגן נשפים ולהיות מארגנת מסיבות אירועים ״ די , אז אני חשבתי על אווירת הערב פריז! ״ עם ידה היא התחילה לסרטט לי ״ למעלה יהיה ירח אחד גדול הרקע יהיה מלא כוכבים ואנשים יהיו חייבים ללבוש משהו אלגנטי״ היא חייכה אליי . וידעתי מה הפרצוף שלה אומר ״ לא , לא לא אני לא הולכת לעזור לך להכין לא !״ אמרתי לה ״ אבל הם אמרו לי שהם חייבים שתהיה איתי מישהי שתעזור לי פליז ״ היא חיברה את ידה ולא יכלתי לסרב לה לכל המצבים שהיא עזרה לי ״ נו טוב , אני יעזור לך בהכנה ״ היא חייכה וחיבקה אותי חזק . היא הסתכלה בשעון שלה והיא פתחה את ענייה . ״ שיט , אני חייבת לרוץ לדבר עם המנהל כדי לדבר איתו ילה זזתי היא נתנה לי נשיקה על הלחי והלכה , חזרתי לאימון שלי כרגיל .
נ.מ ליאם :
ישבתי ליד השולחן כתיבה שלי מול המחשב ומתחיל לנגן לי כמה מוזיקה וכמה טרנסים חדשים אני יוכל לחבר ופשוט לעשות מהם מוזיקה , שמעתי דפיקה בדלת ״ כן ?״ שאלתי אפילו לא ראיתי מי בדלת . זאת הייתה אחותי הקטנה קלרה היא בת 14 וכשהיא בבעיה היא מתיעצת איתי אפילו סתם על בגדים איזה ללבוש. היא נכנסה לחדר שלי הפנים שלה היו כל כך עצובות שישר הורדתי את האוזניות שהיו עליי וניגשתי לכיוון המיטה שלי ״ מה קרה ?״ שאלתי דיי בלחש ״ אתה זוכר שדיברתי איתך על הילד הזה שישב לידי לידי במעבדה ?״ חזרתי לכיוון השולחן והיא המשיכה לדבר איתי ״ נו?״ אז היא התקרב אליי וישבה על הכיסה הנמוך שהיה לידו ״ אני די מאוהבת בו .. אבל הבעיה שהוא יוצא עם מישהי ואני ממש אבל ממש מאוהבת בו וקשה לי לראות אותם ״ היו לה דמעות בעניים לרגע אחד הסתכלתי עלייה וממש ראיתי שהיא מאוהבת בו. לא רציתי לתת לה עצות כי אני בן , ובן לא יכול לתת עצות לגבי זה אז פשוט אמרתי לה מכל הלב ״פשוט תילכי אליו ותגידי לו את זה בצד ובפנים ככה אני חושב ״ אמרתי לה את זה באהבה כי היא אחותי הקטנה ואני אוהב אותה יותר מכל , היא חיבקה אותי חזק והתיישבה על הפוך בחזרה ״ תודה שאתה עוזר לי , ראיתי בעמוד רכילות של הבית ספר שאתה בן זוג בשיעור עם ה-ליה הזאת ״ עשיתי פרצוף זילזול ״ אל תיתלהבי סתם מפונקת שחושבת שחושבת שהכל צריך להיות שלה והיא מחליטה על הכל ״ היא חייכה לעברי ויצאה . מה הקטע שלה ? נשכבתי על המיטה שלי ונכנסתי ליוטיוב לראות איזה שירים או מנגינות חדשות הוציאו , לפתע בן מתקשר אליי ״ הלו?״ , ״ ליאם אתה יושב?״ , ״ כן, למה?, ״אתה התקבלתה ״ , ״ מה לאן התקבלתי ?״ שאלתי את ליאם די לחוץ ״ אתה זוכר שאמרתי לך ששלחתי אצ השירים שלך ? טוב אז הם רוצים לראות אותך מחר בערב ״ הסתכלתי בדף התאריכים שתולי לי על הקיר עם עוד כמה פוסטרים של מייקל ג׳קסון, ווטניי הילסטון וכול מני זמרים תותחים . וראיתי שזה בול מסתדר לי ואמרתי לו ״ כן זה מסתדר לי ואני יוכל לבוא רגע באיזה שעה זה ?״ הוא אמר ישר ״ זה בסביבות תשע וחצי עשר אני לא יודע בברור הוא יתקשר אליי ״ ״ טוב ביי ״ נתקתי ישר ורשמתי פגישה עם האולפן ירדתי למעטה וראיתי את אמא שלי שותה קפה ומדברת בטלפון עם חברה ״ אמא ? ״ היא הסתובבה אליי ואמרה ״ שניה אמי , כן מה אתה רוצה ?״ היא חיכתה ״ אני חייב שתנקתי שניה ״ אמי? כן אני אתקשר אלייך יותר מאוחר .. בסדר אמסור גם אמסור ״ היא נתקה....
אני ממש שמחה שאתם אוהבות את הסיפור שלי וזה ממש מרגש ( לא מגזימה ) בקיצור אני עושה מטרה הפעם 10 הצבעות + 10 תגובות אני עושה פרק חדש
עוד דבר, כמו שאמרתי בפרק הקודם יש לי קבוצה וואטסאפ , בואו שלחו לי בפרטי את השם שלכם ומספר טלפון ואני אצרף אתכם ❤️עדן

Beauty & GeekWhere stories live. Discover now