פרק 5

293 36 8
                                    

נ.מ כללי :
״ ערב טוב לכל האורחים שלנו ולכל הותיקים שלנו , המשחק יתחיל בעוד עשרה דקות ״ המנחה דיבר , ליה וחברותיה חזרו על פסיעותיהם כדי לדעת אותם בעל פה , בזמן שליאם היה במתח איך יצא ההקלטה שלו עם הבית דיסק הכי ענק בבחינת מקום איך זה יהיה .
״ הקבוצה הכי שווה היא טרוליק ״ ליה קראה את המשפטים שחזרה עליהם כל הדקות שהיו לה בזמן שהיא מושיטה את ידה לכל הכיוונים ״ מ״ אחד הסתובבה עם שלט ועליו רשום בגדול האות מ ״י׳ ״ ושניה הסתובהה וגם אצלה שלט אבל אות אחרת י . ״ק״ ועוד אחת הסתובבה ולפתע ליה הסתובבה עם שלט ענקי שעליו רשום מייק בצבעי הצבע שלהם כחול אדום לבן ״ אני בטוח שעם כאלה מעודדות אתם תצליחו ״
השופט שרק והמשחק התחיל ..
נ.מ ליה :
אחרי שהמשחק נגמר וכן הקבוצה של מייקל ניצחה .
״ היית יפיפה היום ״ שמעתי את מייקל אומר לי ומתקרב אליי היה לו ריח של זיעה , התרחקתי ממנו ״ איכס אתה מסריח לך להתקלח וניפגש אצל מיירן ״ הם עושים כמה פעמיים בבית הגדול שלהם את החגיגות של המשחק כשהם מנצחים . הלכתי להתפנות לא ראיתי את מייק בשום מקום זה דיי מוזר . הלכתי לכיוון השירותים ובדרך זרקתי את הפחית שלי לפח . שמעתי רעשים של נשיקות אז לא רציתי לקטועה אותם אז הילדה דיברה ואמרה ״ מתי תגיד לה היא תפגע אם היא תדע בלי שאמרת. לה ״ חשבתי לעצמי שוואלה בן אדם הזה פשוט בוגד בחברה שלו . והיא ? היא ממשיכה להיות איתו ? איזה מגעילה . ״ אל תידאגי אנחנו כבר חודש ביחד את חושבת שהיא שמה לב ?״ באתי ללכת אבל שניה אני מכירה את הקול הזה , זה ......

נ. מ ליאם :
כשחזרתי מבית הספר הרגנתי את כל השירים שלי בתוך דיס.און.קי ליתר ביטחון . בן בא לקחת אותי עברתי בדרך במטבח לקחת בקבוק מים , כי כשאני בלחץ אני פשוט צמא , יש כלו שפשוט אוכלים ואוכלים, יש כאלה שבוכים צורחים וכו..
״ לאן זה ?״ שמעתי את אמא שלי אומרת לי בזמן שהיא מדפדפת באיזה מגזין ״ אני הולך ״ אתה אומר לי שאתה הולך? אני זה שלימדתי אותך ללכת ״ ואז כבר לא יכלתי ללכת ״ טוב אמא יש לי משהו לעשות עם בן נו סיפרתי לך אתמול כשסיימת לדבר עם חברה דלך נו ...״
״ הא כן נכון , טוב אז שיהיה לך בהצלחה בן שלי ״ היא קמה ונתנתה לי נשיקה במצח ואמרה ״ אני אומרת לך אמא שלך נהיתה זקנה אין לה כוחות ״  גלגלתי עניים ושמעתי צפצוף של האוטו של בן . ״ נו בלחץ ?״ בזמן שניכנסתי לאוטו ״ הסתכלתי עליו ״ אם נישאר כאן אנחנו בטוח ניהיה באיחור ואז אני יהיה בלחץ ״ . את האמת הייתי ממש בלחץ אבל פשוט נירגעתי בזה שהכל יהיה בסדר וזהו .
הגענו למקום ענקי בניין עצום , בכניסה יש שטיח אדום  ולידה הדלת עמד זקן בשנות השישים לחייו שפותח וסוגר את הדלת , ובן בגיל עשרים  פשוט לוקח את האוטו מחנה אותו בחנייה של הבניין העצום הזה . נתנו לנער את המכונית אבל בעיקר לבן היה עצוב ביגלל שזה מאוד קשר למסור את האוטו של ההורים שלך שלא יודעים שלקחתה אותו . כן בן עושה בעיות ולוקח דברים שלי ראשות הוריו הוריו גרושים והוא לקח את זה ממש בקטע רע והוא בעצם הלך והתחיל לעשות בעיות ואני בעצם מנעתי ממנו . ״ טוב עלינו?״ נכנסנו לתוך הבניין האיש פתח לנו והלובי היה ניראה עצום . היה כמה ספות מאור והקבלה הייתה מעץ אבל יפה מאוד היה גם מנורה ענקית מהממת.   ניגשנו  לקבלה והאישה הייתה באמצע טלפון . ״ כן מיסיס דולין אבל קבענו שזה יהיה בשעה שש היום ולא באת מצטערת .. נכון אוקי אז למחר בשעה שש כמו אתמול  אוקי אבל הפעם לבוא אוקי ביי להתראות . שלום במה אוכל לעזור לכם ?״ היא לייכה והתקרבה עם הכיסא אלינו ״ היי באנו כי יש לנו פגישה עם. דניס וולרמן ״ היא חייכה רשמה משהו באינטרנט וקראה ״ טוב אז יש לכם בעוד חמש דקות תעלו ותחכו זה בקומה עשירית ושם פשוט תחכו ״ חייכנו ובן אמר תודה שאפילו לא מעתי כי כבר הלכתי לכיוון המעלית  נכנסנו לתוך המעלית והתחלנו לעלות ועוד לעלות ובדרך הצטרף אלינו איש עם מלא עגילים ותספורת משוגעת והרסה קעקועים ועוד אחת זקנה שחושבת שהיא הכי יפה שיש אבל היא לא ״ פחחחח ״ בן התחיל לצחוק על.האישה הזאת אבל מהר מאוד נתתי לו בוקס בצד כל כך חזק שהוא הפסיק לצחוק .
הגענו לקומה שלישית  , לא היה אף אחד אז כנרא שהם מסיימים עם מישהו ״ בוא נישב ״ התישבנו אני בקיר אחת והוא בקיר אחד שזה יצא אחד מול השני״ תגיד מה אתה נורמלי איזה פאדחן ״ שמתי את ידי על פניי משיגעון ממנו אבל מהר מאוד הוא חזר לצחוק ואני אחריו . פתאום הדלת נפתחת והייתה מישהי שיצאה והלכה מהר עם פנים עצובות ״ ליאם נורון ?״ קמנו ביחד וניכנסנו״ המקום היה גדול היו כמה אנשים שישבו על הספא האישה חזרה למקומה והראתה לנו איפה לשבת , ישבנו . ועל כיסא מסתובב של משרד ענקי ישב איש קירח עם צבע אור שחור ( אתיופי) היו לו משקפי שמש הוא הסתובב והוריד את משקפיו ממנו והסתכל עליי ״ זה אתה ליאם נורון?״  הנהתי  בראשי הייתי בלחץ מלחשוב שמייקל ג׳קסון היה פה שאני עומד פה מול האיש הזה והוא מדבר אליי ״ כ..כן.. זה אני ״ הוא ישב בתנוחה  שכל הרגליים שלו היו על הרצפה אתם מכירים נכון את התנוחה הזאת שאין לכם כח לשיור אז אתם יורדים ויורדים . הוא התישב נורמלי ואמר ״ אני שמעתי את המנגינות לבד כי בן שיכנע אותי , אבל אני רוצה לדעת מה הם חושבים על זה ״ הוא לקח מידו של בן את הדיסק והכניס לתוך  תקליטור שהיה לו והתחיל לנגן הראשון זה היה טרנס  השניה זה היה רגועה ואז טרנס ואז רגוע השלישי היה רגוע והרביעי היה מהכל אבל ממש מהכל . הם סיימו להקליט  ואז הם הסתכלו אחד על השני ואז הסתקלו עליי הוא הצמיד את כל קצוות אצבעותיו לקצוות אצבעותיו השניה והסתכל עליי ואמר .....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
השארתי אותכם במתח? אם כן תרשמו בתגובות , ממש מצטערת שלא העלתי אתמול פשוט יום רביעי זה יום עמוס בישבילי . אז הום בערב אני מעלה עוד פרק ותירשמו לי איך הוא היה , אם נהנתם
אוהבת שיהיה לכם יום טוב
עדן❤️

Beauty & GeekWhere stories live. Discover now