kookie: alorrh loh loh...benda kecik jer pon...kau bagitau jer lah kat fans kau tu yang kau dah tak nak jadi popular...
jihyo: aku tak sampai hati lah nak hampakan diorang semua...
kookies: habestu kau ingat otak kuning si suga ni akan buat apa untuk hilangkan kepopularan kau...confirm confirm lah dia akan buat fans kau benci kau...nanti semua fans kau hampa gak kan...
suga: haah...kau rasa otak ku...eh jk...gurau kasar nampak...
kookie: bukan selalu hehehe...ha...aku ada idea...
jihyo&suga: what's???
kookie: aku dengar esok...ada k-idol nak datang sekolah ni...tak silap aku...nama group nya EXO...
jihyo: so???
kookie: kau rapat lah ngan dorang...nanti mesti fans ko rasa ko gedik and dia akan blah sendiri...
suga: yaw jk...sejak bila kau jadi bijak ni..
jihyo: bijak kau kata...memang tak lah aku nak menggedik ngan namja...jejeks..
kookie/suga: Full Stop!!!!
suga: yah!!!! jk tak swag lah serentak...
kookie: -_-
jihyo: tak der cara lain ke...
kookie: weyh suga...sini jap..
suga: apahal..(datang kat kookie)
kookie:(bisik) kalau kita bagi idea jer...mesti dia asyik tolak...aku ada dengar yang dia ni pantang dicabar...kau kawan baik dia merangkap twin tak serupa dia mesti kau tau kan... so apa kata kalau kita cabar dia buat semua ahli k idol tu falling in love kat dia...apa macam...
suga: hmmm...KAU MEMANG BIJAK!!!
Jihyo: sapa bijak???apa yang bijak??? Korang cakap apa tadi???
Kookie&suga: tak der pape...
Jihyo: you guys so weirdo...
Suga: tak der pape lah...aku ngadu kat jk tadi yang aku bosan...
Kookie: ha!!!!apa kata kita main truth or dare...
Suga&Jihyo: nak...
Jihyo: aku nak start dulu...aku nak dare...
Suga&Kookie: okay...heheheh...
Kookie: aku cabar kau buat k idol yang nak datang sekolah kita ni falling in love kat kau...
jihyo: bwo!!! waeyo...
kookie: aikkk goyang ke...
jihyo: yah!!!kookie...aku tak goyang lah tapi cuba kau bayangkan...
pemikiran jihyo...
korang suruh aku rapat ngan dorang>>>dorang k-idol>>>dorang ada fans>>>bila aku rapat ngan fans dia>>>fans dia marah>>>fans dia serang aku>>>aku mati di tempat kejadian-tamat-
suga: pergh jauh gila ko pikir hyo...
jihyo: well you know me...
kookie: kau kenalah berhati hati...amd for your information...kalau kau dah berjaya buat dorang falling in love kat kau...confirm dorang akan protect kau macam princess elizabeth...
jihyo: yok yok jer... tak nak ahh..apa denda nya...aku tak nak buat kerja bodoh tu...
suga:dendanya...kau kena kiss suga kat lips dia 3minit...
kookie&jihyo: yah!!!!
suga:(bisik kat kookie) jinjja paboya..aku suruh dia kiss kau tu bukan betul betul pon... aku tau yang dia takkan kiss kau...dia pon takut first kiss dia hilang..bila dia tak nak kiss kau dia terpaksa buat cabaran kau tu...
kookie: wah...gula hangus first time kau bijak...
suga: yah!!!!kau nak aku tolong ke tak...kalau tak nak aku blah...
kookie: mianhae...hah SONG JI HYO...KISS ME ON MY LIPS NOW...
jihyo:(blushing)yah!!!!aku rela ngorat k-idol tu dari kiss mulut longkang kau tu...
kookie: really...are you blushing...(smirk)
jihyo:(pegang pipi) mana ada...pipi aku just panas sebab marah kat kau...
suga: hyo aku belikan kau latte okay...
suga pon terus berlari ke kafe untuk beli latte tapi tujuan dia ke cafe tu lebih kepada nak lari dari tengok apa yang akan jadi kt 2 manusia tadi...
kookie: are you sure...(dekat dengan jihyo)
jihyo: jungkook shi...k-kau t-tau kan y-yang a-a-aku ni ada martials art...jauh lah aku tak s-suka lah..
kookie: asal..kau takut...
jihyo: mana ada aku takut...aku just tak suka...jauh lah...
kookie: kalau aku tak nak...
jihyo: yah ka!!!!!!!!!!(pergi)
kookie: (block jihyo kat dinding)kau tak nak buat kan dare aku...so aku nak tuntut denda... palli...kiss me on my lips...
jihyo: ani...aniya...aku bukan tak nak buat tapi...
kookie: cakap jer lah kau memang nak kiss aku...
jihyo: nae...aku buat...(tunduk)
kookie: nae???kau nak kiss lips aku???
jihyo:yah!!!maksud aku...nae..aku akan buat dare karut kau tu... dah pergi jauh dari aku...
kookie: kalau aku tak nak...
jihyo: jangan salahkan aku kalau kau mandul...
kookie: bwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
I Am Tomboy!!! So What!!!
Fanfictionread,comment and vote..kalau boleh follow sekali...budak baru nak up memang cam ni...