Flashback on...
Jay: Aku tau kau sayang sangat kau punya dongsaeng tu kan...
Ilhoon: Kau nak buat apa dengan dia hah?!
Jay: Hey relax lah... Aku bukan nak bunuh dia pon... Aku just nak bagi dia naik cruise ke Thailand tu je... Nanti dia mesti holiday kat sana... hahahahaha...
Ilhoon: CRUISE HOTAK KAU! AKU X KAN BENARKAN JIHYO JEJAK KAT KAPAL DAGANG KAU TU! DONGSAENG AKU BUKAN BARANG YANG KAU BOLEH DAGANG! DONGSAENG AKU BUKAN GRO!
Jay: Bukan selama ni kau buat dia macam barang ke? Macam tak de perasaan jer kau pukul dia kau dera dia macam dia tu memang barang...
Ilhoon: i..it..itu...
Jay: dah dah.. aku tak nak dengar kisah menyayat hati kau tu... kalau kau tak nak dongsaeng kau jadi gro kat thailand kau bayar hutang aku... remember 6 juta won (2 ribu lebih je) 3 hari.. tapi kan aku rasa dongsaeng kau lagi berbaloi dari duit tu baik aku buat kan susah sikit untuk dapat kan duit tu...
Ilhoon ditikam dan ditinggilkan begitu saja... sungguh hebat dibiarkan begitu saja uuu ilhoonie...(lagu gardenia)
Flashback off...
Ilhoon: Aku kat mana ni?
Jihyo: Oppa dah sedar?
Ilhoon: jawab soalan aku bukan tanya soalan bodoh...
Jihyo: oppa pon tanya soalan bodoh jugak terang terang kat hospital... Oppa okay tak? Nak minum air? Dah 2 hari oppa x sedar mesti dahaga...
Ilhoon: bwo? 2 hari... (habes lah aku hari ni hari last mana nak cari 6 juta won dalam masa beberapa jam... ) Hyo! Oppa tau oppa banyak buat salah dengan Hyo... Oppa minta maaf... akan datang pon oppa ada buat salah... oppa minta maaf... oppa pergi dulu...
Jihyo: yah oppa nak pergi mana! Oppa! Oppa! Doktor tolong! Nurse! Oppa!!!!!
Skip
Luhan: Macam mana baby boleh lepaskan dia macam tu je?!
Jihyo: Hyo dah halang lah! Dia kan namja mesti lah dia boleh lepas! Ingat hyo ni apa tembok cina sampai dia x leh tembus... Yang oppa pulak pergi mana lama sangat...
Luhan: O..op..opp..oppa pergi jumpa m..mo..mom..momo
Jihyo: bwo?! Momo!
Skip...
Jihyo balik kerumah dan berehat di sofa... datang lah malaon malaon yang tak diundang... Diorang datang dengan sebyuman yang penuh makna...
Jihyo: korang nak apa ni! Cakap jer lah... Aku penat...
Sandara: Hyo~ Kau tau kan yang ada korean idol dtg sekolah kita...
Jihyo: so?
Minzy: aku dengar kookie dengan suga cabar kau pikat hati idol idol tu...
Jihyo: so?
Momo: Sebelum hyo ngamuk baik sorang terus terang apa sorang nak...
Minzy: Tak de pape kau tunggu je esok...
Jihyo: What ever... By the way Momo... Kau pergi mana tadi?
Momo: P.. Pergi library... Kenapa?
Jihyo: Dengan sapa?
Momo: K.. Kenapa kau tanya cam tu... hahaha... Mestilah aku pergi sorang... Kau ni pelik lah Hyo... hahaha
Jihyo: Aku ke kau yang pelik?
Minzy: Hyo asal kau tanya cam tu... korang dua ni pelik lah?
Jihyo: Minzy shi... Kalau kau nak tau... Membe kau sorang tu pi library ngan oppa aku tadi...
Momo: Yah! Mana ada aku pergi ngan Luhan..
YOU ARE READING
I Am Tomboy!!! So What!!!
Fanfictionread,comment and vote..kalau boleh follow sekali...budak baru nak up memang cam ni...