Zápas a nemocnice

343 37 6
                                    

"Kvic! To dáš!"
Povzbuzovala mě z tribuny moje kamarádka Marcie.

Marcie Byla pobledlá dívka s krátkými černými vlasy a mnohem radši než sporty měla učení. Byla jsme každá úplně jiná, ale přesto jsou z nás od prvního ročníku nejlepší kamarádky.

Zaujmula jsem postavení a čekala jsem, než se hra odpíská.

"Čekám od vás všech naprosto čistou hru!"
Pronesla profesorka svou obvyklou větu a přísně pohlédla na žáky Zmijozelu, kteří se tvářili jakoby nic.

Po chvíli prořízlo vzduch hlasité zapískání a hra začala!

Vždy při zápase jsem byla jakoby zavřená v takové své bublině, kde jsem nic neslyšela ani nevnímala. Teda samozřejmě kromě zlatonky. Netušila jsem, že by se mi to mohlo stát někdy osudným.

Najednou jsem zahlédla onu kulatou věcičku a svištěla jsem jejím směrem. Skoro jsem jí držela, ale to by se nemohlo stát, to co se stalo.

Něco mě neskutečnou silou praštilo do nohy a poslední co jsem ucítila, byla neuvěřitelně veliká bolest a můj zcela volný pád z několika metrů.

Bolestivě jsem otevřela víčka, která byla neobvykle těžká. Všechno mě bolelo, ale nejvíc ze všeho pravá noha.

"Probrala se!"
Slyšela jsem veselí výkřik Marcie a najednou se nad, mnou sklánělo pět osob. Rozpoznala jsem mojí nejlepší kamarádku, moje rodiče a dva doktory.

Doktory?! Tak to znamená, že nejsem na pouhé školní ošetřovně! Jsem v nemocnici u Sv. Munga!

"Bude v pořádku?! Zvládnete jí tu noho vyléčit?!"
Tázala se starostlivě moje máma.

"Bohužel vám musíme oznámit, že pokud nechcete, aby trpěla musíme jí nohu znecitlivět a zbytek života bude muset strávit na vozíčku.... . Je nám to opravdu moc líto.... ."
Řekl lítostně jeden z doktorů a ve mně hrklo a začaly se mi do očí hrnout slzy.

Znamená to snad konec mojí Famfrpálové kariery?! Co budu potom v životě dělat, když jsem celkovou mojí námahu věnovala právě tomuto sportu?!

Doufám, že se vám tento krátký příběh bude líbit! Plánuji cca 10-15 kapitol. Jméno a příjmení hlavní hrdinky není jen tak obyčejné..... . Zkuste si do komentářů tipnout, co to znamená. Poradím vám, že jsou to slova z jiného jazyka.... . :)

Vaše Zizuška-Ginnuška :3

Zlatonka /Short story/✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat