En uzun güzel sözüm.

25 6 0
                                    

Sen yokken hayata bugulu bir camdan bakiyordum, geldin sildin bugulari artik tek gordugum sensin o camin arkasinda hayallerime meydan okuyan guluslerinle. Artik tek dusundugum sensin o hic durmadan bakacagim guzelliginle, artik tek hayal ettigim sensin o her aciya karsi gelen kocaman kalbinle, artik her seyim sensin her seye rahmen dimdik ayakta duran iradenle, sensin artik anla her animda yasadigim mutlulugun sebebi. İnanmicaksin ama cok seyde ilkimsin, hani sadece onu gorurum umuduyla uykuya dalarsin ya, hani elini selamlasmak icin bile tutunca kalbinin sanki bunca zaman kosmussunda onu gorunce durmussun gibi atmasina sebeb, hani yanindyken ellimin ayaklarimin sanki - derecelerde sogukta titremesi gibi sebeb olan , hani yuzune bakip o guluslerinde kaybolursun ya hayallere dalip gidersin oyle bir ilkim, hani uzaklara bakip hyaller kurarkan her hayalin icine onu koyarsin ya iste oyle bir ilk, hani annenden dayak yiyipte anne diye aglarsin ya senden aci ceksemde sen diye aglarim oyle bir ilkim , hani korkarsin yaa en kiymetlilerini kaybederim
Diye onlar gitmesin diye her aninda dua edersin ya her aninda allaha sukredersin ya oyle bir ilkim, hani ona sozler yazarsin aklin ondayken asktan kafan gitmisken sonra donup okursun bunlari benmi yazdim dersin ya oyle bir ilk, hani soguk bir kis gununle ne kadar ususede bedenin aklin ondadir onu dusunursun hic bise hissetmessin ya oyle bir ilk, hani umutlari yıkılır tek basina kalirsin caresiz sonra acar fotoraflarina bakarsin sanki hic bise yasanmamiz gibi tekrardan umut edersin ya oyle bir ilkimsin, hani onu dusunurken uyursun ruyanda onu gorursun okadar gercekcidirki onun o butun karlari eritecek sicakligini hissedersin ya okadar gercektidir ya oyle bir ilkimsin, hani onu yanlisliklada olsa uzersin ya dunyada cehennemi yasarmis gibi her aninda geri barismak yada olmek istermis gibi oyle bir ilkimsin biliyormusun artik buyuk degil benim icin gokyuzu seni oraya sigdirdigim icin, biliyormusun artik mavi degil benim icin deniz ne kadar baksamda senden baska bise goremedigim icin, biliormusun artik mutlu etmiyor beni o herkezi gulduren espiriler, mutluluk sensin artik benim icin o guluslerini dusunmek her animda seninle yasmaak mutluluk artik, biliyormusun artik her seyim SENSİN benim icin bunca yil seni bulmak icin yasamisim buldum ve bundan sonraki yilda seninle her acida her mutlu oldugun anda her uzgun oldugun zamanda seninle olmam icin...
Seninle her seyi beraber yasamak icin nefes almisim resmen. Anla beni artik sensin her seyim Ben senden kalbini gülüşünü ömrünü istemiyorum sadece sen olsan da yeter ben seninlede mutlu olabilirim sadece seninle illa birlikte olunca gülmeye mutlu olmaya gerek yokki ben senle mutsuzlugada varım üzülmeyede varım acı cekmeyede varım kırılmıs kanatların izin ver sarayım birlikte uçup gidelim buralardan uçamayız dersen herşeyi ben sırtlarım acılarımızı kırgınlıklarımızı kederlerimizi göz yaşlarımızı seninle yasadıgım seninle yaslandıgım her saniye cok güzel ve özel oldu benim için evet gerçekten sevdimi görmek için geç kaldım keşke seninle herkes hayallerini yıkmadan umutlarını darmadagan etmeden tanıssaydım hiç canın yanmadan canım dediklerin canını yakmadan tanıssaydım hiç kırılmadan dökülmeden dimdik devam edebilirdik ama dedimya herseye varım diye dimdik olmayalım bizde eğik olalım önümüze bakalım sen yürüyeme alıyım ben sırtıma seni bırakmam bidaha kırılmış her hayalin bin parçada olsa bin parçan dünyanın bin ucundada olsa hepsini bir araya getirip sım sıkı tutucam Ama hepsi keşkeydi keşkeler keş yapar biz ayık olalım her yaptıgımızın farkında olalım her acımızın farkında her anımızın her saniyemizin degerini bilerek yasayalım evet canın yandı biliyorum bana sadece bir fırsat tanı can kesiklerini iyilestimem için sadece bir fırsat tanı hem insan bir seferde degisemez ki parça parça iyilesebiliriz her gün acımız biraz daha azalır sonra bisey hissetmemeye baslarız daha sonra sevmeye dünyanın en güzel hissi olan ne kadar acı olsada bir mucize olan karsılıklı iki insanın birbirini aynı anda sevmesine sahit oluruz herkes bizi kıskanır gülüsümüzle yarınları aydınlatırız bunlar icin elbet zaman gerekiyor demiyorum ben sana kolay olacak bu iş kolay olan hiçbirsey güzel olmaz zaten direne direne yıkıla yıkıla gecircegiz ama bir gün bile ne arkamıza bakcagız nede yarın bizi ne acı bekliyor diye düsüncegiz sadece anımızı yasayacagız ve biz kimseyi kırmayacagız biz diyorum ya kırılmıyorsun demi hayal etmesi bile güzelken biz kelimesini sen bana bir fırsat ver ben neleri degistirrim hayatında sana tüm samimiyetimle geliyorum nolur bana bir şans ver seni vicudunun en ücrâ hücrelerine kadar seviyorum inansanda inanmasanda bu degismeyecek ama inanmasanda bir fırsat istiyorum senden gülüşünü günününü hayatını degistiricek bir fırsat birşeyler icin cok gec kalmadan bir nefes sonrasına garantimiz yokken gercekten güclü olmamız icin sadece bir fırsat ne olur kirpiklerinden göz yaşlarından parmak uclarından öperim bütün varlıgım benligim içtenligim sonsuz umudum...

Aralarda yazım yanlişı olabilir kusura bakmayın simdiden.

#D.Dönmez

Oylayıp yorumlarsaniz sevinirim.

Multimedia diğer kitabimda bulunan sözlerimdir onuda okumanizi isterim.

Kendi Çapında Söz Yazarı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin