Dah tiga bulan aku berlalu, aku dengan Daniel selalu out sama sama macam belangkas kat mana aku ada mesti dia ada . Result aku dah keluar, alhamdulilah ! Result aku gempak ! straight A's ! . Jadi aku ingat nak belajar kat overseas tapi mesti rindu Daniel . Daniel dan Syed kembar tak seiras, aku pun tak percaya Sebenarnya . Jadi aku tanya parent dia dorang cakap kembar betul . Haih dulu suka kat adik sekarang abang pulak dah . Baik aku whatsapp Daniel tanya dia nak belajar kat mana .
Daniel Aswad 😍
Heyyo ! Bro kau nak belajar kat mana nanti ? Overseas ?
– Enody Nina 😋Yup overseas, kau pun kan ? . Aku ingat nak belajar kat London la we 😆
Kau nak belajar mana ?
– Daniel Aswad 😍Sama la kita huhu 😂. Syed pulak dia nak belajar kat mana ?
– Enody Nina 😋Kau tanya la dia sendiri aku bukan tahu sangat pun
– Daniel Aswad 😍
Daniel Aswad 😍 offlineAik merajuk ke ? Aduh dia dah kenapa pelik aje, Kejap lagi la aku pujuk .
Syed Eidris 💫
Assalamualaikum , woi kau nak belajar kat mana nanti ? 😚
–Enody Nina 😋Kat Mesir . Kau lak nak ke mana ?
– Syed Eidris 💫
Dasyat nya mesir papepun gdluck🎉 ya !! Kat London je wei
– Enody Nina 😋Thanks qiu 😭😂
– Syed Eidris 💫
Syed Eidris 💫 is offlineDanie Aswad 😍
Jumpat aku kat Tom and Tommy cafe , 8 45 pm Esok ! 👌🏻✨
– Enody Nina 😋SKIP
" ada apa nak jumpa aku ? " tanya Daniel dengan dingin . " i have many questions to ask you " dia hanya pandang dengan aku muka dingin " Siapa kau suka ? Kau ada crush ? Kau dah ada girlfriend ? Kenapa kau jealous ? " . "Perlu ke aku jawab " balas dia dengan jelingan " Perlu dan wajib aku malas bagi reason kau jawab aje " kata ku malas panjang kan 'pergaduhan ' daniel tu . " Secret . I have one . Nope . " tutur daniel satu persatu . " Crush tu kau tak nak bagitahu dia ke yang kau suka dia ? "
" Dia dah suka kan orang lain, dia ada crush sendiri . Hmmph " daniel membuka cerita tapi masih lagi dengan muka yang dingin . " better kau bagitahu mana tahu yang dia pun suka kau tu kan andaian kau aje " kata ku dengan suara memberi semangat walau aku rasa sedih sebab dia dah suka someone else . " ok kalau macam tu " jawab nya dengan tersenyum. Yeah akhirnya ! " Aku suka kau, sejak first meet lagi. Aku tahu kau suka orang lain jadi aku pendam je perasaan aku . Mata kau, mulut kau , hidung kau , rambut semua buat aku tertarik . Comel ! Kau care pasal aku, baik hati . Kau yang buat aku jatuh hati . " kata Daniel dengan tenang . Series ? Aku tak mimpi kan ? " Aku tahu kau tak kan terima aku " sambung dia lagi. Aku menarik nafas sedalam dalam nya untuk menceritakan segalanya " Aku pun suka kau . Aku tak sangka kau suka aku jugak . Kau memang perfect layan aje karenah aku yang sangat childish tu kau sweet as sugar . Kau lagi teruk, kau dah curi hati aku tanpa kau sedar " cerita ku dengan tenang .
Dia tarik tangan aku ke tengah tengah cafe dan melutut . What is he doing?
" Nina yasmin sudi tak kau jadi girlfriend aku ? " katanya sambil memberi bunga kepadakuI'm not believing this !
" yes I guess " balas ku gementar . Semua orang bertepuk tangan . Dia dah buat aku makin jatuh hati .
YOU ARE READING
' Crush' aku
Random-dimana nody/ nina mempunyai seorang 'crush' Yang disukai selama 3 tahun dan direject oleh 'crush ' nya Dan muncul seorang lelaki yang mencuri hati nina selepas perkara buruk yang berlaku kepada nina . Dan ?