Tineke
Vandaag mag ik eindelijk terug beginnen werken. Thuis zitten is echt super saai.
Gelukkig kwam koen of mijn vader wel eens op bezoek.
Binnen twee dagen gaat kato ook weer komen voor een week zelfs.
Ik deed mij klaar en ging ontbijten.
Ik stapte dan in de auto en ging naar kantoor.
Koen en ik moesten papierwerk doen. Ik had er echt geeeeeeen zin in. Waarom moesten wij weer juist papierwerk doen. We gingen naar ons bureau en begonnen aan het saaie papierwerk.Koen
We waren al een paar uur bezig met het papierwerk. Er was niemand op kantoor buiten de chef en Patrick.
"Koffietje?" Vroeg ik aan tineke
"Ja heel graag" zei ze terug
Ik kwam terug met twee koffies.
"Amai tis hier wel heel stil é" zei ik achter nog een slok van men koffie te pakken
"Inderdaad iedereen is nu leuk op patrouille en wij zitten hier maar aan onze bureau stom papierwerk te doen" zei tineke geërgerd.
Wat tineke zegt is waar maar langs de andere kant ben ik ook blij dat we helemaal alleen zijn.
Toen ik die zin zei in mijn gedachten keek ik naar tineke en zij ook naar mij.
We keken recht in elkaars ogen. We kwamen dichter en dichter en kuste. Dit moment mocht echt voor altijd duren.Chef
Ik zat op mijn bureau weer te werken. Ik had vandaag nog tineke en koen papierwerk laten doen. Ik wou nog voorzichtig zijn met tineke.
Ik vond het nog net iets te vroeg om haar op patrouille te sturen.
Ik stond op om een koffietje te gaan halen. Ik deed de deur open en wou koffie gaan halen. Toen ik een halve meter van mijn kantoordeur stond bleef ik verstijfd staan. Koen en tineke waren gewoon aan het kussen. Ik durfde echt bijna niet te bewegen ik wou ze namelijk niet storen. Zo stil als ik kon stapte ik weer naar achteren en deed de de deur weer terug dicht van mijn kantoor. Het was niet echt een super grote verrassing. Ik had altijd al gedacht dat die twee nog iets meer gaan worden dan gewoon collega's.
Ik besloot niets te zeggen tegen hun en gewoon te wachten tot dat ze het zelf gaan komen zeggen. Ik begon weer aan het werk dat ik nog had en ging een halfuurtje later pas achter een tas koffie.