ALGINDAN DEVAM:
Nereden bulmuştu böyle biri beni? nasıl karşıma çıkmıştı? bilmiyordum ama şu an o kahve gözlerine gömülüyordum o kadar içten bakıyorduki bana bir an onu yillardır tanıyor gibiydim ona karşı tuhaf bişey oluşmuştu içimde eliyle gözümün önündeki bir tutam saçı kenara itip "kendin gidebilecekmisin?"dediği zaman onun gözlerinde öyle takılmıştımki ne dediğini doğru dürüst anlamamıştım Çağın küçük bir gülümsemeyle "Algın sana diyorum " dedi bende kendime gelip "şey hayır yani evet of ne demiştinki sen anlamadım panikle"Çağın yüzüne yayılan gülümsemeyle "diyorumki sen buradan eve gidemezsin ben götüreyim seni istersen"derken bende etrefıma bakınıp olur aslında ama sana da fazla yük oldum Çağın "yok ya ne yükü ben teklif ediyorum zaten"diyince gülümsedim.
***
Sabah biraz geç kalkmıştım telefonuma bakınca Deniz'in aradığını gördüm hemen hazırlandım aynada yansımama bakınca bugün biraz daha iyi görünüyordum. Telefonumu elime alıp Deniz'i aradım "sonunda birileri bizi hatırladı "diyince sesi biraz kırgın geliyordu "günaydın sanada ve özür dilerim "dedim Deniz'de "bir özürle kurtulamassın nerdesin söyle gelip alayım seni "dediğinde bir an afalladım nasıl ne yapıcam ve benimi almaya geliyosun "derken odadan çıktım Deniz evet geliyorum konum at demesine izin vermeden "hayır Deniz olmaz beni almaya gelemezsin"dedim "Neden bak uğraştırma beni Algın hadi "dediği zaman teyzemi karşımda görmemle tamam diyerek telefonu Deniz'in yüzüne kapattım teyzem bana şüpheli bir şekilde bakarak" sabah sabah kimle konuşuyorsun öyle?"dedi bende "şey teyze arkadaşım beraber gitmek için aramışta onun evide buraya yakınmış ondan şey etti "teyzem tamam gelsin o zaman zaten amcan yok hep beraber kahvaltı yaparız "dediği zaman şaşkınlıkla ona baktım "nasıl yani buraya bizimle kahvaltımı yapmasını istiyorsun?"dedim.Teyzem mutfağa girmişti bile ben konuşurken ordan yüksek sesle "Algın kızım bugün neyin var senin hadi birazdan kahvaltı hazırlanır haber ver arkadaşına gel yardım et"dedi.Bende Deniz'i aradım "Alo Deniz teyzem seni kahvaltıya çağırıyor "dedigimde sesim biraz kaba çıkmıştı"ooo bu ne güzel bir haber böyle bende kahvaltı yapmamıştım zaten bak kaynanam seviyomuş " dedi orda güldüğünü anlayabiliyordum sesimi kontrol ederek"Tamam hadi konumu atarım ben sana "dedim telefonu kapattım yaklaşık 10 dakika sonra kapıda arabanın sesini duydum kapıya koştum ve direk açtım Deniz'i karşımda görmemle "hoşgeldin dedim "deniz gülümseyerek ve eve bakarak hoş buldum "dedi ben ona öyle bakarken deniz'in "ee içeri almayacakmısın beni dediğini duydum"bir an donup kalsam da sonradan kendime gelerek" tabiki kusura bakma bir an dalgınlığıma geldi "dedim ve Deniz'i içeri aldım teyzem de o arada çayları getirmişti"ve o arada Deniz'e bakmadan hoşgeldin oğlum"dedi çayları indirince Deniz'e bakıp gülümsedi birazda şaşkınlık vardi tabi teyzemde benmiş gözüyle bakıyordu adeta hep beraber sofraya oturduk çoğunlukla Deniz anlattı biz dinledik teyzem denizin bir TC'sini almadığı kalmıştı nerdeyse kahvaltı yaptıktan sonra Deniz teyzeme "neyse çok teşekkürler çok güzel bir kahvaltıydı." Dedi. Teyzemde " "ne demek oğlum yine bekleriz bidahakine erken haber ver olurmu" Deniz ile gülümseyip birlikte çıktık. Kampüse geldigimzde Deniz " teyzen çok tatlıymış." Dedi gülümseyerek. " "evet öyledir teyzem senide çok sorguladı ama" Deniz sözümü keserek 'önemli değil ya ben eğlendim." Dedi. Koridorda Deniz ile beraber yürürken Deniz'in yaptığı espiriye gülüyordum. O arada kafamı kaldırdığim anda koridorun köşesinde Çağın'ı gördüm. Bir an yüzümdeki gülümseme siliniverdi. Arkadaşlarıyla beraberdi. Yanında yine kantindeki arkadaşı vardı. Arkadaşı birşeyler söylüyordu ama o dikatini tamamen benim olduğum yere vermişti. Çok ciddi dururyordu. Ona baktığimda o da bana baktı. İçim tuhaf olmuştu nedensiz. Kulağımın dibine Deniz'in sesi geliyordu. Ben tamamen Çağın'a odaklanmıştım. Hemen kendime gelerek "Deniz ben derse gidiyorum sonra görüşürüz." Dediğimde Deniz şaşkınca bana bakıp tam birşey söyleyecektiki onun söylemesine izin vermeden oradan ayrıldım. Hızlı adımlarla sınıfa doğru gidiyordum ki arkamdan birinin bana bağırdığını duydum kafamı çevirdiğim anda Çağın ile karşılaştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeniden
Kurgu Olmayan"Gökkuşağına ulaşmak istiyorsan yağmura katlanmak zorundasın " Bana bakıp"her şey yoluna girer elbet, sen sadece kendine iyi bak çünkü sen pes edersen benimde yaşaşmam için bir neden olmaz "dedi ve bana bakıp son birkez sıkıca sarıldı.Ben hıç...