Ak sú tam chyby tak mi to prepáčte prajem pekné čítanie
O 3 mesiace neskôr
Kate
,,Po tom ako Jessie odišla ku svojej tete sme ani nedúfali že sa ešte niekedy vráti. Lenže sa vôbec nič nezmenilo Harry je stále taký smutný aký bol a Jessie. Jessie sa odsťahovala ku rodičom a ja Sandy a Jennifer ju chodíme navštivovať".
,,Kate sňať si nemyslíš že sa k nemu vráti. Sklamal ju a to sa len tak ľahko neodpúšťa. Je to moja sestra a ja ju chápem prečo sa tak rozhodla. A ináč ako bolo na dovolenke len s Liamom?"povedala Lucy
,,Ja viem ale ja sa nemôžem na ňu pozerať ako sa trápi a na dovolenke bolo úplne mega konečne sme boli niekde sami dvaja".
,,Nech si to vyriešia sami ja im do toho zasahovať nebudem a to som rada". povedala Lucy
Ešte takú hodinu som sa takto s Lucy rozprávala a potom sme sa rozlúčili a išli sme každá svojou cestou. Zastavila som sa aj v Sturbuckse pre muffiny ktoré sú pre Jessie. Keďže mám ešte chvíľu čas zastavila som sa v parku a sadla si tam na lavičku a ako som sa tak pozerala na tie mamičky niekto na mňa zavolal.
,,Kate čo tu robíš"?
,,Harry,čo tu robíš ty"?
,,Ja som sa bol prejsť a ty"?
,,Bola som na káve s Lucy a v Sturbuckse pre muffiny ktoré pôjdem odniesť Jessie".
,,A nemôžeš jej nejako dohovoriť prosím".
,,Harry ale to nemôžem ty sa jej musíš ospravedlniť a uvedomiť si chybu akú si spravil. A na tvojom mieste by som to spravila čím rýchlejšie tým lepšie ak nechceš aby tvoje dieťa vyrastalo bez otca".
A ako som to dohovorila naraz cvakol blesk z foťákov. A uvedomila som si že nás práve vyfotili a bude stoho titulka nielen v novinách ale aj v telke.
,,No super zajtra sme na titulke". povedal so smiechom Harry
,,Už sa neviem dočkať. Ja už radšej pôjdem ku Jessie a poviem jej to skôr než si to vysvetlí zle s tej fotky".
,,Dobre tak sa vidíme doma".
Cesta netrvala dlho a stála som pred dverami. Zazvonila som a otvorila mi Jessieina mamina.
,,Ahoj Kate poď ďalej Jessie ťa už čaká je vonku na terase."
,,Dobrý a ďakujem."
Prešla som cez obývačku a otvorila dvere na terasu. Tam bola Jessie opretá o drevený stĺp a pozerala sa na záhradu. Pomali jej bolo vidno aj bruško.
,,Ehm......neruším?"
,,Ooo Kate ty nikdy rada ťa zase vidím chýbala si mi."
,,Aj ty mne." objali sme sa
Sadli sme si na stoličky a jej mamina nám priniesla vodu.
,,Niečo som ti priniesla a verím že ti to bude chutiť keďže ich máš veľmi rada." a vytiahla som muffiny
,,Jej ďakujem. No a teraz mi povec čo sa stalo?"
,,No keď som kúpila tie muffiny tak som išla do parku a tam som stretla Harryho a začali nás fotiť novinári a ja sa bojím že sa dozvie Liam a pokazí sa to medzi nami a rozíde sa somnou."
,,Kate prečo by sa mal s tebou rozísť? A keby sa aj chcel tak mu to vysvetlíš a neboj sa choď teraz domov a vysvetli to Liamovi skôr ako sa to dozvie zo zajtrajších novín a o mňa sa neboj mne sa nič nestane. Môžeš prísť aj zajtra."
YOU ARE READING
Moving to London and One Direction(SK)
RomanceMám 3 naj kamošky Kate Wilmawerova som ja Sandy Silver Jennifer Wincher Jessie Coper My 4 bývame spolu a raz sa rozhodneme naspäť sa vrátiť do Londýna a začať rozvíjať našu kariéru čim ja tanec. Ale nejekou náhodou s...