Sandy and Louis

118 9 8
                                    

Ďakujem vám všetkým ktorý má podporili v mojej menšej kríze.😘

Sandy pohľad:

Zobudila som sa a išla som spraviť rannú hygienu potom som si dala čierne leginy,červenú károvanú košeľu a ponožky. Vlasy som si dala do copu a ľahké líčenie. Zišla som dole a išla si spraviť raňajky. Ešte nikto nebol hore tak som bola potichu. Ale keď som tam prišla bol ešte Louis hore tak som ho pozdravila.

Ahoj a dobré ráno

Jej Ahoj aj tebe dobré ráno. A ináč neišla by si somnou do Starbucksu po raňajky hm

Prečo ja?

Lebo ty vyberieš raňajky babám aj sebe a ja vyberiem raňajky chalanom aj sebe

No dobre

Tak sme išli jeho autom. A nemyslite si že bolo v aute ticho to nie toľko sme sa nasmiali až kým sme nezastavili pred Starbucksom. Babám som objednala to isté čo mne karamelové latté a čokoládové muffiny. Keď sme už išli domov tak Louis zastavil pred parkom a tak sme vystúpili a asi sa chcel poprechádzať. A stalo sa to čo som nečakala.

Em.. prečo sme tu?

Chcel som sa poprechádzať a niečo ti povedať.

Aha a čo?

No že som sa asi do teba zamiloval. Rozumieš mi  ako ešte nikto iným.

Zamiloval si sa domňa asi či naozaj?!!!

No skôr naozaj.

Aha a to ma už prerušil bozkom.

Louis prosím prestaň!!

Prečo?

To je jedno,podme už domov lebo to vychladne

No dobre

Doma

Všetci už boli hore Jessie a Harry sa šteklili a Jennifer a Niall sa rozprávali a držali sa za ruky.

Poďte raňajkovať

Jej vďaka Sandy.povedala Jennifer

Ďakujem si zlatá.povedali Kate a Jessie

Nemáte začo to hentem ma vytiahol von a ukázala som na Louisa.

Ja som to všetko zjedla aj vypila a išla som do svojej izby. Sadla som si na posteľ a zapla notebook. Počúvala som pesničky a niečo hľadala. Niekto mi zaklopal na dvere a tak som išla otvoriť. Bol tam Louis.

Môžem ísť ďalej?

No dobre tak poď

Odpovieš mi prosím? A ešte niečo,ty to tak necítiš ako ja?

To som nepovedala. Lenže ja nechcem zažiť také sklamanie ako Jessie.

Neboj sa ja ti neublížim to ti sľubujem. Tak čo budeš somnou chodiť?

Dobre

Zišli sme dole a všetci pozerali niečo v telke a prišla aj Perrie.

Em... chceli by sme vám niečo povedať.

Ide o to že ja a Louis sme spolu.

Kate pohľad:

Čooooooo a skoro som vyprskla svoju vodu na Jessie. Super som rada

Aj keď to tak nebolo lebo už zostávam len ja a neviem či chcem byť s Liamom on nieje zlý on je skôr milí a je skoro taký retard ako ja a sme akoby sa priťahujúce sa protiklady.
Ja nieviem čo chcem. Som stoho zmetená.😢

Takže konečne nová časť. Tento raz o Sandy a Louisovi.
Ja viem je to krátke a sľubujem že nabudúce to bude dlhšie.
Sorry za gramatické chyby.😂
Takže ak sa vám časť páči dajte vone alebo komentáre.

Zatiaľ papa

Vaša Kate

Moving to London and One Direction(SK)Onde histórias criam vida. Descubra agora