Zatvorila som za sebou dvere od vili. Podala som ocinovi kufor a objala ho. Ako ho dával do kufra objala som maminu a sadla si do auta. Vytiahla som si z kabelky svoj IPHONE 5s aj so slúchadlami a počúvala som pesničky a nad tým všetkým premýšľala.O 1 hodinu
Keď so dopočúvala pesničky dala som si mobil naspäť do kabelky a pozerá som von oknom.
A ako som rozmýšľala nad Louisom a mnou čo ďalej prehrávala sa mi táto pesnička👇
Ani som sa nenazdali a boli sme tu. Vystúpila som z auta a zobrala si kufor. Tak dlho som tu nebola ale nič sa asi nezmenilo.(chata obrázok👇)
Vošla som dovnútra a išla som do svojej izby kde som mala spať. Prezliekla som sa a rozhodla som sa že sa pôjdem prejsť k jazeru. To miesto som od malička milovala a rozhodla som sa ísť bez mobilu keby náhodou Louis volal. Nemám chuť snim teraz hovoriť.Zišla som dole a povedala mamina že idem k jazeru. Išla som cez les. A zase som nad tým všetkým premýšľala. Sama neviem či dokážem Louisovi odpustiť. Síce mi povedal že sa to už nikdy nestane ale ako vie že sa to znovu nestane ako si môže byť taký istý. Ani som sa nenazdala a bola som pri jazere. Sadla som si na lavičku a vychutnávala som si to ticho až dokým má niekto neoslovil.
,,Sandy si to ty"?
,,Jack"?
,,Áno si to ty tak dlho som ťa nevidel".
,,Aj ja teba". a objala som ho
,,Čo tu robíš "? povedal Jack
,,Osobné dôvody".
,,Aha už chápem,prišla si sa vyvetrať keďže si teraz slávna".
,,No aj tak sa to dá nazvať a ináč ako sa ty máš"?
,,Super sa mám a o týždeň sa žením".
,,Aha tak potom gratulujem".
,, Ďakujem".
,,Prepáč Jack rada by som sa stebou rozprávala ale musím ísť keďže sa stmieva".
,,Jasné v pohode".
,,Tak sa maj a drž sa".
,,Aj ty sa drž".
Cesta trvala krátko a keď som prišla do svojej izby a pozrela sa na telefón mala som 10 zmeškaných hovorov od Louisa. Nezavolam mu naspäť pretože sa snim nechcem rozprávať a aj tak by sa má pýtal kde som a že chce za mnou prísť. Išla som do sprchy a keď som sa vrátila volal mi práve Kate a tak som zdvihla.
,,Ahoj"
,,Ahoj,ako sa máš"? povedala Kate
,,Super a ako sa máš ty a baby"?
,,No ujde to ale chýbaš nám".
,,Neboj veď o dve týždne som späť a možno skôr ako bude musieť ísť do roboti mamina s ocinom".
,,Ok tak potom daj vedieť prepáč musím končiť lebo ide sem práve Louis tak sa maj a neboj nepoviem mu nič".
,,Vďaka a pozdrav baby".
,,Ok".
Baby mi strašne chýbajú a nehovorím že mi Louis nechýba chyba ale stále ma to bolí čo mi spravil.
O 2 týždne
Dnes sa vraciame naspäť do Londýna. Mám trochu obavy čo poviem Louisovi. Ano ešte stále neviem čo mám spraviť asi sa spýtam mamini.
,,Mamu"?
,, Áno".
,,Poradíš mi"?
,,Myslíš to ohľadom Louisa"?
,,Áno, ja neviem čo mám robiť neviem čo mu mám povedať".
,,Povec mu čo naozaj cítiš,alebo sa riaď podľa toho čo ti hovorí tvoje vnútro".
,,Vďaka mami si najlepšia". a dala som jej pusu na líce a objala ju
O 2 hodiny
Ocino zastavil pred vílou v ktorej bývam. Otvorila som dvere od auta. No ide o to že ja som Kate nepovedala že sa už vraciam. Podal mi kufor a rozlúčila sa snimi.
Stála som pred dverami a zhlboka som sa nadýchla a otvorila som dvere. Bolo počuť ako sa hádajú chalani s babami a bola tu aj Perrie. Vyzula som sa dala si dole bundu a zaniesla som si kufor do svojej izby. Zišla som dole do obývačky kde sa hádali a ani si ma nevšimli a tak som zakašľala až vtedy si ma všimli.
Baby sa rozutakali a začali ma stískať dobre že ma nerozpučili. A na koniec ma začali stískať aj chalani ale nebol madzi nimi Louis.
,,Kde je Louis"?
,,Vo svojej izbe od kedy si odišla skoro stadial ani nevišiel a ani neje".povedala Jennider
,,Och môj bože".
Rýchlo som sa rozbehla a zaklopala na jeho izbu.
,,Ak tu nieje Sandy choďte preč".
,,Louis to som ja".
Počula som ako sa rozbehol a rýchlo otvoril dvere. Keď som ho videla takého utrápeneho hneď som mu skočila do náručia.
,,Tak si mi chýbal".
,,Aj ty si mne chýbala".
A dal mi pozk. Zase som po dlhom čase ho cítila mohla som sa ho dotknúť.
,,Prepáč Sandy že som ti tak ublížil nechcel som".
,,Prestaň ja som ti už dávno odpustila".
,,Takže somnou zostávaš"?
,,Áno".
Ahojte,prajem vám krásny večer😊
Takže asi väčšina zvás sa má pýtala kedy bude nová časť a tu máte vysvetlenie. Je to preto pretože sa mi nechcelo písať a potom mi tablet na ktorom tento príbeh píšem zobrala mama a tak som nemohla písať.
A ak sú tu chyby tak mi prepáčte lebo keď ja píšem tak mi tie slová automaticky opravuje to preto.
A ako sa vám časť páčila? Čo poviete na Sandy s Louisom?
Ďakujem za vote a komentáre😊😘
Ďalšia časť čoskoroVaša Kate😘
ČTEŠ
Moving to London and One Direction(SK)
RomanceMám 3 naj kamošky Kate Wilmawerova som ja Sandy Silver Jennifer Wincher Jessie Coper My 4 bývame spolu a raz sa rozhodneme naspäť sa vrátiť do Londýna a začať rozvíjať našu kariéru čim ja tanec. Ale nejekou náhodou s...