29.

94 9 9
                                    

Hej, cześć i witam was moje dróciki ! (Od dzisiaj będe was tak nazywać :v)

Jak tam wam dzień minął ? Macie wolne ? Albo jesteście chorzy ? Heh, a może możecie używać telefonów w szkole ?...za dużo pytań. No cóż co by tu więce pisać ?, o już wiem. Wiecie jak bardzo lubie naszego pana od W-f'u ? Dzięki niemu mam zaj*biste zakwasy ;___; Albo mój piękny sen w którym mi się śniło że jestem w więzieniu jako wilk i mam komuś obciąć stope ;___; To jest poj*bane

Ale wracając zapraszam was do dzisiejszego roździału ! ^^

1.Ja serio nie mam co robić. Szkicowałam ciało do rysunku i takie "O to przypomina kaczą mordke !". No i tak to powstało...;___;

;___;

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

2.A tam pokarze wam moją szanowną tapete. Musiałam zakolorować twarze mojej rodzinki, szanuje to że nie chcieli żebym ich pokazywała (Ps. Tak, ta dziewczyna która ma kolorowe spodnie to ja)

 Tak, ta dziewczyna która ma kolorowe spodnie to ja)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I tylko tyle zrobiłam ;___;

Mam jeszcze dużo rysunków na kartce ale tak bardzo nie chce mi się im robić zdjęć.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A właśnie ! Chciałam wam polecić moją dobrą przyjaciółke z real'a (nie sklepu ;-;) Prowadzi bardzo fajną książke z rysunkami oraz opowiadanie .

-----> DobraKsiazka (Oznaczyło ! Yeeeeeaaaah)

Ej DK dzięki ci że nauczyłaś z tymi twarzami od boku ;__; (Ps. I tak dobrze wiesz ża dalej mam zamiar obejrzeć ten odcinek gdzie wiesz co :^^, tylko weś mi przypominij tą nazwe tego anime)

Hm...a i tak, chciałam wam powiedzieć że mam zamiar napisac opowiadanie o mojej sznownej Oc'ce Peggy, zaraz dam wam tu opis. 

"W pewnym miejscu na ziemi istnieje sobie miasteczko, w którym jest las samobójców...wchodzą tam mordercy i samobójcy. Las ten jest również domem wszelkich istot nadprzyrodzonych. Pewna grupka ludzi trawiła do lasu i spotkali małą dziewczynke, coś się wydarzy ? Coś zrobią dziewczynce ? Tego nie wie nikt (No akurat ja wiem)."

Spokojnie później i tak zmienie ten opis :^ Jest tak troszke do bani

Hej, tak w ogóle mam zamiar stworzyć pewien roździał na specjal z okazji 67 obserwujących ^^ Jaki mam zrobić ? Roździał w którym...:

-1. Pokazuje moje rzeczy którymi rysuje

-2. Moje miejsce pracy i moje stare zeszyty

-3. I...mój ryjek ;___; 

-4. DYOC Challenge ! być może go zrobie i nie strace nerwów 

-5. 20 faktów o mnie 

A jak nikt nie będzie chciał żadnego z tych to najwyżej tylko pokarze moje miejsce pracy...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dobra to już się żegnamy ! Do zobaczenia w kolejnym roździale dróciki !

Bajoo

~



Księga KolorówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz