~16~

2.5K 157 13
                                    

-Tönkre ment a villany a fürdőben. Kicserélhetnéd.-mondtam neki vággyal teli hangon, mire úgy nézett rám, mint akinek három lába van.

-Te becsaptál!-kiáltotta és megdobott egy párnával.-Elhitetted velem hogy lesz szex!-mondta szomorúan. Majdnem megsajnáltam.

-Ez van, ezt kell szeretni.-kacsintottam rá.-Amúgy nézhetünk filmet, vagy bármi.

-Bármi?-kérdezte reménnyel teli hangon.

-Nem lesz szex!

-És egy kis petting? Esetleg kézimunka?

-Nagyon elhitted. Na választhatsz a DVD-im közül.-mutattam a Tv feletti polcomra, amin ott sorakozott a sok CD, amikből már mindet láttam.-Addig én kimegyek kajáért. Popcorn, chips jó lesz?

-Tökéletes.-mosolygott rám szívdöglesztően.

Kimentem a konyhába, épp beraktam a kukoricát a mikróba, mikor kiáltást hallottam.

-Mi a fasz van?-kiabáltam neki röhögve.

-Csak rám esett néhány CD. Semmi vész!-kiáltott vissza, mire röhögve beleöntöttem a chipset egy tálba.

Miután kipattogott a kukorica, visszamentem a szobába, ahol Mike épp a filmeket pakolta vissza a helyére.

-Azonnal hagyd abba!-kiáltottam rá, mivel gyűlölöm ha valami bem úgy van elrendezve ahogy szeretném.-Majd én.-És elkezdtem visszarakni a DVD-ket a helyére. Éreztem, hogy Michael a fenekemet stíröli.

Mikor végeztem, megkérdeztem melyil filmet szeretné megnézni.

-Természetesen a Pókembert.

-Pont mint a bátyám.-mondtam nevetve.

Film nézés közben éreztem csak meg igazából milyen fáradt vagyok, így Mike vállára döntve fejemet aludtam el.

Snapping / M.G.C ff Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang