2.

3 0 0
                                    

Hoii ik zou maar is beginnen met deel 2  maken? Nouja wat jullie nog niet wisten dat ik bijna 17 ben dus 16 en meeste mensen zien mij als een nerd jammergenoeg... Trouwens ik vertel morgen wel verder het is al 21:00...

Als ik wakker word is het 6 uur best vroeg maarja als ik net omhoog wil gaan met mijn bovenlijf komt de schoonmaakster binnen met een warm doekje ik was mijn gezigd en geef het doekje terug. Daarna geeft ze mij een handdoek om mijn gezigd af te drogen ook die geef ik weer terug. Ze zegt dat er brownies,suikerbrood en oreo 's beneden liggen als ontbijt. Ik glimlach en ga uit bed. Ik loop naar de badkamer en kleed daar om. Een simpele spijkerbroek die niet strak zit dat vind ik niet zo fijn denk ik maarja... En een simpel zwart shirt die ik een beetje opstroop. En doe een daarna een armbandje om dat op een soort elastiekje lijkt... maarja waarom vertel ik  dat als niemand me toch ziet staan...

Even later loop ik naar beneden en daar zie ik het lekker en eten hmm lekker denk ik. Ik pak de oreo ' s en het suikerbrood. Ik zeg tegen mijn nanny dat ik de brownies mee naar school wil en ze doet ze in een zakje voor me. Ze geeft me een knuffel en loopt daarna naar de koelkast. Wat wil je voor drinken? vraagt ze. Druivensap zeg ik. Ze geeft het me en ik drink en eet me eten op ik loop weg en ze schreeuwt ''VERGEET JE BRIL NIET!!'' OJA denk ik en die meteen me hoofd omlaag omdat ik dat rot ding niet op wil, het zal wel moeten anders loop ik nog is ergens tegen aan en da lijkt me niet zo fijn... maarja daarna loop ik naar de badkamer en kan mijn donker bruine lange stijle haar. Ik doe het vandaag maar is in een knot denk ik ja! Daarna poets ik mijn tanden en doe geen make up op... En oja! Mijn bril. Ik loop uit de badkamer en doe mijn schoenen aan in de hal. Het is al weer 8 uur dus ik moet gaan 'MIKAYLAAA!!'' Roept mijn nanny al ... Ze heet eigenlijk Romy maar ik zeg vaak nenny omdat ze een soort 2e moeder is want me moeder is er vaak niet,omdat ze advocaat is is ze vaak weg.... Best wel jammer soms maarja.

Ik loop naar beneden en pak mijn tas en doe mijn zwarte jas aan loop naar buiten het is al best warm maarja ik houd mijn jas toch aan als Romy vraagt of het niet te warm is voor zo'n dikke jas.

Als we bij school aankomen met de mat zwarte rolls roys

Als we bij school aankomen met de mat zwarte rolls roys

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik zeg ik mijn nanny gedag en doe mijn jas toch uit... Iedereen kijkt naar de o zo mooie auto echt het maakt mij niks uit wat voor auto ik rijdt.
Ik loop Door en doe mijn rugzak op mijn rug maar mijn tas staat nog open... Dus alles valt er uit. Ik ben alles aan het opruimen en dan staat Michel in een x voor mij... Dat is de populaiste en gevaarlijkste jongen van de school. Hij zegt niet zo slim heh meisje en pakt mijn flesje druivensap die ik mee naar school heb genomen... En drinkt het op. Nou dat was het dan ik heb geen drinken meer. Hij drinkt hem helemaal op en vrummelt  hem helemaal in elkaar.... Ik vind dat niet zo leuk en ren bijna huilend weg van hem met mijn rugzak ....

Even dat jullie het weten ik heb geen enkele vriend op deze school ze zien me allemaal als een nerd ik ben nog nooit op een feestje geweest en nog nooit iets na school gedaan met vrienden....

Dus ik loop alleen zo als altijd naar de klas toe en ga ergens zitten. Want ik ben zo als altijd de 1e. Na mij komen de jongens van mijn klas en daarna alle meiden... Het is nog 5 min en Michel de klas binnen lopen en stopt voor mijn tafeltje... Ik kijk hem met grote ogen aan. Alle meiden kijken in een x allemaal mijn kant op... Ze fluisteren allemaal dingen maar wat ze zeggen weet ik niet. Hij kijkt me aan en haalt 2 flensjes druivensap uit zijn tas... Ik krijg een glimlach op mijn gezigd en zeg heel zacht dankje. Hij loopt naar de zijkant van mijn tafel en fluister dit in mijn oor. "Als er ooit wat is kom naar mij toe en ik zal je er alles van leren of je tips geven wat je ook maar wilt doen of wilt weten" daarna loopt hij weg en alle meisjes gillen en kijken hem verliefd aan. Ik daar in tegen kijk recht voor me uit en vraag me af wat hij daar mee bedoelt...

Dan gaat de bel en begint de les....

Not a purfect Princess Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu