3.

1 0 0
                                    

Als ik uit ben pak ik mijn jas en daar staat hij weer Michel. Nouja ik negeer hem en en doe mijn rits dicht van mijn jas. Maar als ik weg wil lopen hoor ik dat hij mijn naam roept ... Ik draai me om en kijk hem aan. Hij vraagt wat mijn nummer is. Ik vraag waarom hij die wil hebben. Hij zegt nouja als je me nodig hebt kun je me appen als ik niet dicht bij je ben. O oke zeg ik met een bang stemmetje . Mijn nummer is 06 30***210 hij draait zig weer om en ik loop dan ook maar weg...

Ik stap in de auto en rijd naar huis
Als ik thuis ben ga ik niet meer doen dan leren.

Als ik net mijn avond eten op heb word ik gebelt ik kijk wie het kan zijn in hemelsnaam. Er staat 'onbekend nummer' ik neem niet op en leg mijn telefoon weer neer.... 1 min later gaat die weer nouja zeg ik hat je geweigerd! Zeg ik hart op. Nouja ik neem maar op voordat die gene weer belt.

Telefoongesprek*
Zijn profiel foto👇

Ik: Hoi?Onbekent* heyIk:wie ben jij?Onbekent*weet je dat echt niet heb op school je nummer gevraagdIk: Michel?Onbekend*jaIk: ben jij dat?Onbekend*JAAAAIk: rustig

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik: Hoi?
Onbekent* hey
Ik:wie ben jij?
Onbekent*weet je dat echt niet heb op school je nummer gevraagd
Ik: Michel?
Onbekend*ja
Ik: ben jij dat?
Onbekend*JAAAA
Ik: rustig...
*voeg hem toe*
Michel: nouja ik belde je omdat ik denk dat je Hulp nodig hebt
Ik: waarmee?
Michel:nouja niet om het gemeen te zeggen maar omdat je een nerd bent en je er niet zo mooi uit ziet met deze kleren die je nu draagt....
Ik: O *ik moet bijna huilen*
Michel: sorry het was niet rot bedoelt
Ik: oke
Michel:ik wil je gewoon helpen... elk meisje op school is verliefd op mij jij niet denk ik dat hoeft ook niet maar iedereen haat je nu omdat ik naar je toe kwam.
Ik: Ik O wat nu?
Michel: je loopt altijd met me mee je komt naar me toe als ze raar doen tegen je je belt me als zenda rot doet.

*zenda is zijn ex een jaloers knap meisje dat overal de baas over wil zijn, zegmaar het populairste meisje*

Ik: ...
Michel: is dat oke?
Ik: ... uhm ik wat?
Michel: hahaha oke je mag altijd naar me toe komen ik help je ik ben een onzichtbare vriend oke?
Ik: oke maar ik mag dus niet zeggen dat we vrienden zijn? Of zijn we dat ook niet??
Michel:we zijn vrienden maar tegen niemand zeggen anders ga ik maatregelen nemen...
Ik: oke sorry ik snap je
Michel: dus je komt morgen bij me zitten bij de pauze ja en als je me ziet kom bij me staan me vrienden weten alles.
Ik: oke? Doei dan maar??
Michel: hah Doei

*einde gesprek*
Ik staar voor me uit als een zombie en bedenk me net pas dat ik bij de gevaarlijkste jongen van de school moet gaan staan en bij zijn vrienden...
HOE GA IK DAT OOIT DOEN!? Ik schreeuw het letterlijk uit.... Wat maar hoe ga ik dit doen...

Het is 11 uur in de avond en ik ben gewoon nogsteeds aan het piekeren... Ik heb niemand om hier over te praten. Ik loop naar beneden in mijn pyjama en pak wat te drinken. Romy zit op de bank en vraagt ''he moet je niet slapen?" Nee ik pieker... waarover? Een jongen... OEH ik ben nieuweschierig! Nee het is de populaiste jongen van de school... OW meisje wil je er wel over praten? Nee... Ik los het wel op. Echt? Ja. Oke neem anders wat chips mee naar boven en ga daarna lekker slapen. Ze geeft me een bakje met chips en ik loop naar boven en wens haar een goede nacht...




Not a purfect Princess Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu