4.

0 0 0
                                    


De wekker gaat dus al vroeg... Ik sta op en deze x ligt er al een nat doekje naast me bed,en een handdoek naast me op mijn nachtkastje. Ik gebruik het doekje en de handdoek en loop naar de badkamer daar doe ik precies dezelfde kleren aan,daarna loop ik naar beneden.

Als ik beneden ben zegt Romy tegen mij 'meisje Veel succes met iets wat er speelt met een jongen'  ik zeg dankje wel en pak wat te eten en drinken.

Als ik aan het eten ben zegt Romy dat mijn moeder iets voor mij gekocht heeft... Ik denk onee niet weer. Schat ik snap wat je denkt maar trek het maar aan voordat ze boos word. Ja zou ik doen... Ze haalt een strakke zwarte broek tevoorschijn en een strak hemdje waar je mijn borsten goed in kan zijn.... hetzelfde met de broek daar zie je mijn kont in... Ik doe het aan. En kijk Romy aan alsof ik dood ga. Ach meisje zegt ze, die broek is te groot aan de onderkant rol is op! En dat doe ik dan ook.

*deurbel*
O ik ga wel zeg ik niet nadenken dat ik die verdomde strakke kleding aan heb....
Dus nouja ik ruk die deur open en daar staat Michel. Mijn mond staat gwn open als ik hem zie en ik doe de deur weer met een ruk dicht... Want 1 ik heb me haar nog niet gedaan. 2 ik zie er uit als een spook 3. DIE KLEREN!!???? Ik ren naar de tafel en maak sapastiese gebaren naar Romy.  Ze moet lachen en zegt meis ga snel je klaarmaken ik handel dit wel ff af

*gesprek aan de deur*
O Hallo jonge man.

Hey ik kom voor Romy en er stond een pakje bij de deur dus ja ....?
O kom maar binnen Romy was een beetje uhm ja hoe zeg je dat... GESTREST! Ja dat woord. Nou ga ff zitten mag ik het pakje?

*ondertussen*
Mijn hart bonst als ik weet niet wat en ik moet niks vergeten oke haar in een hoge staart ja? Oke ja uhm en nu gezigd wassen nee! Al gedaan bril op ja dat raare ding uhmmmm en nu...?
SOKKEN....

MIKAYLAAA?!!
Ja?? Nieuwe schoenen staan beneden!
O nouja oke dan ik ren naar beneden en val bijna van de trap.... oke rustig aan doen doe normaal flex uhm idk😅

Nouja ik loop dus langs hem hij pakt mijn arm en zegt de auto staat buiten is het goed als we eerst naar de stad gaan? Hz??? (Romy heeft hem stiekem geld mee gegeven omdat ze het wel een leuk idee vond) gewoon. O oke zeg ik met een knalrood gezigd... Romy! !? Ja? Zegt een stem achter me. Waar zij me schoenen? Voor je o okey...

New.

Nouja ik trek ze dan maar aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nouja ik trek ze dan maar aan....
Als ik klaar ben dan zegt Michel gaan we? Ik zeg uhm ja? Okey dan... doeiii zegt hij en ik ook

Als we buiten lopen zeg ik Hoe gaan we eigenlijk? Wat denk je zelf? Uhm... oke we gaan met mijn auto. OW zeg ik iets te hard want hij stopt en ik bots tegen hem aan me bril valt op de grond .... Daar gaaan we wat aan doen zegt hij en pakt hem op en houd hem vast.Ik begin te stotteren en blijf staan... Wat is er vraagt hij? Ik kan zo echt niet lopen Michel ik zie niks. O nou ik hou je wel vast en pakt mijn arm.Het is dat armen niet kunnen zweten 😅 alle meisjes die langs fietsen zitten te gillen en te praten,schreeuwen,lachen...
Hij zegt trek je dr niks van aan loop een beetje Door ja? O o ja oke sorry ik doe me best ik zie niet veel... we zijn er zegt zij....

Not a purfect Princess Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu