A16 (REAL)

1.1K 138 1
                                    

Sorry guys. Tadi sis saja nak buat tu. Bab yg 16 yang lepas tu bukan real okey. Tak de mengena. Okey tapi bab ni real okey.

JHOPE POV

“KIM TAE HYUNG DAN JEON JUNGKOOK” AKU MENJERIT DENGAN KUAT.

Taehyung dan jungkook memandang aku dan terus memandang antara mereka.

“apa korang dah buat” baru sehari Jin hyung tak de. Dah bersepah dengan tepung chocolate cips dan lain lain. Muka pula penuh dengan tepung koko. Habis semua bersepah kat dapur.

“kitorang buat biskut lah hyung.” kata jungkook dengan tenang.

“korang kata buat biskut. Dengan dapur macam ni. Ni baru sehari Jin hyung tak de. Dapur dah bersepah. Patut lah Jin hyung tak kasik korang tolong Jin hyung. Rupanya sebab ni.” kata ku.

“Alaa. Tae tengah buatkan biskut untuk jungkook lah. Nanti kitorang kemas” kata tae.

Ni aku tak percaya. Nanti last last ditinggalkan je.

“Sementara biskut tu kat oven. Baik korang kemas sebelum hyung denda korang. Kalau tak kemas ada tikus. Nanti korang hyung yang suruh amik. ”

“euuuu” serentak V dan jungkok membuat muka geli.

“Kacau line lah nak berseronok” gumam taehyung.

Aduhai. Budak ni.

Aku tak boleh percaya dengan jungkook taehyung dan jimin. Tiga tiga gila termasuk aku lah. Tapi huh aku tetap gembira dengan semua ni.

Jin hyung. Kitorang rindu hyung.

“Ha dah cepat kemas tu.” kata ku.

Terus ku keluar menuju ke ruang tamu yang menempatkan suga hyung dan namjoon.

TAEHYUNG.

“Ni salah hyung” kata jungkook.

“Ehh. Bukan ke salah kookie. Kookie yang baling tepung koko tu.”

“Salah hyung. Sapa suuh bagi tepung koko.”

“Dah dah kemas. Kalau kita gaduh nanti tikus mari. Kookie tangkap. Btw kita berdua yang bersalah”

Aku mengemaskan barang barang di dapur.

Kalau selalu nya Jin hyung akan kemas tapi hari ni tak de Jin hyung selama 2 minggu.

Macam tak biasa. Tapi jin hyung tak pernah pegi lama lama. Selalunya pergi pon 2 atau 3 hari je.

Rindu Jin hyung. Wahhh.

Bersambung...

[2016] AWAKE +KIM SEOK JIN Season1Where stories live. Discover now