Weirds

78 16 0
                                    



Herkes Taehyung'un tuhaf olduğunu söyler. Taehyung, birisiyle paylaşmak için buzdolabından bir yerine iki elma aldığında o birisi bunun garip olduğunu düşünür. Biri banyo yaparken, Taehyung, hiç de farklı düşüncesi olmadan, sadece sırtını keselemeye yardım etmek için banyoya girdiğinde o birisi önce çığlık atıp sonra da bir daha öyle bir şey yapmaması gerektiğini söyleyerek onu banyodan kovalar. Taehyung, birisinin yatağını topladığında o birisi şaşkın şaşkın bakar ama böyle bedavaya iyilik her zaman ayağına gelmediği için sesini çıkarmaz. Ama yine de Taehyung'un tuhaf biri olduğunu düşünür.


Ve nihayetinde birisi onun yardım elini samimiyetle kabul ettiğinde, Taehyung, küçük çocuklar gibi mutlu olur ve yine ona tuhaf derler. Nedense kimse Taehyung'un içtenlikle ilgi göstermeye çalıştığını düşünmez. Taehyung, ilgisi kabul edilmediği için kendine has bir şekilde üzülürken herkes bunun tuhaf olduğunu düşünür. Mutlu olduğunda da tuhaf olduğunu düşünürler. Bir insan kendisine uzatılan şemsiyeyi alınca "Teşekkür ederim" dediyse ne olmuş? Göstermeye çalıştığın ilginin fark edilmesinin nasıl hissettirdiğini sadece Taehyung biliyor.


Taehyung sadece iyi bir çocuktu ama nedense herkes onu bir köşede üzgün üzgün otururken gördüğünde tuhaf biri olduğunu düşünüyor ve bu durumunun yakında geçeceğini düşünüp kafa sallayıp geçiyordu. Jimin o elmayı yemek istemediyse, Namjoon uzun süredir birlikte yaşadığı kişi dahi olsa kendisini çıplakken görmelerinden utanıyorsa ne olmuş? Hele bu kişi tuhaf Kim Taehyung ise.



- Boş ver onları - Taehyung, Hoseok'un sesini duyunca ürperiyor ama nihayet birisinin onu anlıyor olması umudu beliriyor kalbinde.


- Neden herkes böyle tepki veriyor? - V, oturduğu yerden kıpırdamadan soruyor.


Hoseok sadece "Gidelim" diyerek Taehyung'u kalkmaya zorluyor. Uzun bir süre sırtını duvara yaslayıp, dizlerine sarılıp oturunca kalkabilmek biraz zor olduğundan küçük olan biraz sendelese de dengesini hızlıca buluyor ve Hope'tan geri kalmamaya çalışıyor. Büyük, Teahyung'un elini sıkıca tutuyor ve kapıya doğru götürüyor. Küçüğe ayakkabısını giymesinde yardımcı olmuyor çünkü bu gerçekten de garip olurdu. Ama yakınlardaki markete el ele tutuşarak gitmek Hoseok'a garip gelmiyor, dongsaenginin moralini düzeltmek için ona çikolata almak da garip gelmiyor.


- Neden böyle davrandıklarını bilmiyorum - J-Hope çok samimi bir şekilde söylüyor - belki de kimsenin başkaları için bir şey yapmaya senin kadar çaba göstermediğindendir.


-Herkes benim tuhaf biri olduğumu düşünüyor değil mi?


- Öyle. Uzaylı imajı seninle bütünleşti artık.


V, söylenenleri duyunca üzülüyor. Herkesin böyle düşünmesini sağlayacak ne yaptı? Ama Hoseok onu sonuna kadar destekleyip, onu anladığını ve bu yükü onunla paylaşmaya hazır olduğunu, lazım olursa grubun ikinci uzaylısı bile olacağını söylüyor. Taehyung artık birisinin yardımına ihtiyaç duyduğunda ya da yardım etmek istediğinde kimin yanına gideceğini ve kimin onu tuhaf karşılamayacağını biliyor ve bunun için büyüğüne teşekkür edip gülümsüyor.


Taehyung kâbus gördüğünde tek kelime etmeden Hoseok'un yanına gidiyor, ne kadar çok korktuğunu söyleyip büyüğün kucağını sakinleştirici olarak kabul ediyor.

Weirds  || VHopeWhere stories live. Discover now