HARI ni,bkal ade dua majlis pertunangan daripada tida buah keluarga di rmah En.Kim. Meriah?Sangat meriah.Mana X meriah,tiga buah keluarga untuk dua buah majlis pertunangan,dh mcm kenduri kawin.(Author:lel) Jadi,majlis ni slain dihadiri kluarga terdekat,En,Kim menjemput jga kakitangan Kim holdings.
Tzuyu yg sdah siap berbaju pink,tersenyum-senyum mlihat plamin. Plamin yg berwarna hijau campuran pink (hope fham)sesuai ngan tema dua buah pertunangan hari ni. Momo pula skarang sdang diandam oleh mak andam. (mmglah mak andam X maj bidan plak) Malas nk duduk di dlm blik,mulalah die mhu mengelamun mengingatkan kisah cintanye di dpan pelamin... Tapi...
Ade seorang namja yg memakai T-shirt dan jean,bolak-balik di dpan pelamin,mengganggu dia.
"Chanyeol oppa"
"Ape?"
"Cepatlah siap.Tzu dah siap pun. Kjap lgi,smua org nk sampai"
"Tzu dh siap bguslah. Lagipun,tu yg tunang,bru turn oppa! Lepastu,kite kene pegi rmah bkal tunang oppa kan,X perlulah oppa ikut. Yg bertunangkan yeoja! Bkannye nk menikah pun,baru bertunang" bebel Chanyeol.
"Klau tunangkan Tzu dlu pun,nnti nk tangkap gambar kluarga,X cantiklah!"
"X apelah... X pyah tangkap gambar."
Tzuyu menepuk dahi. (X skit ke)Ape pyah sangat Chanyeol ni pun X tau! Nk bertunang je X nk? Geram tzuyu. Nak sje Tzuyu bcorkan rahsia,tpi X bleh juga. Nnti X bleh nk gelakkan Chanyeol kuat²! Sudahlah dlu,Chanyeol gelakkan Tzuyu,sampai berguling².
Tapi,dunia ni kan bulat!
Gelakkan org,Chanyeol X sdar... Chanyeol bkal kne prank kjap lgi!
"Masalahnye,knape pelamin ni panjang sangat? Tzu sorang je kan yg bertunag? Ni macm banyak pasangan je"
Chanyeol berpusing² di dpan Tzuyu. Tzuyu mengerut dahi. Dh sah² ada due pertunangan,mestilah lebar. Ade dua org nk duduk. Tzuyu menepuk dahinya. (Brape kli hang nk tepuk dahi -_-#)
Semalam sewaktu pelamin ni dpasang,X de pulak Chanyeol nk sibuk. Ini tdak,majlis sdah mhu mule, X sampai stu jam lgi smua org akan sampai, dia dh mule banyak songeh. Suruh tkar baju X mahu.VOTE [✅]
COMMENT [✅]
YOU ARE READING
ISTERI UNTUK DISEWA??
AcakCAST+ TZUYU SUGA JIMIN JUNGKOOK V TAMBAHAN+ CHANYEOL MOMO AD LGI WATAK² LAINN.... TPI MLAS NK TULISS...