Biedne Kaczki

158 20 3
                                    

Moja przyjaciółka, zaobserwowala grupę kaczek biednych. Dziękuję za dostarczenie mi wszelkich informacji.

Populacja: Niewiele

Występowanie: Całe jezioro

Miejsce zamieszkania: Z obserwacji wynika, że kaczy młyn

Pożywienie: Chleb, wcześniej zrobiony przez kaczki

Partner/Partnerka: Flirty u tych kaczek odbywają się normalnie. Jednak najczęściej kaczor, by zdobyć serce ukochanej daje jej własnoręcznie upieczony chleb. Działa to w obie strony.

Dzieci: Jak najwięcej. Najczęściej 7-8. Rodzice potrzebują dużo rąk, znaczy skrzydeł do pracy przy chlebie.

Unikalna cecha: Umiejętności piekarnicze. Kaczy chleb jest bardzo ważnym składnikiem pożywienia dla kaczek. Zbierają różnego rodzaju rzeczy z dna, łączą z wodą i błotem, żeby wspomóc żołądek, pieką na słońcu i sprzedają.

Ulubione zajęcie:  Pieczenie chleba i sprzedawanie go.

Wychowywanie dzieci: Każde dziecko zarabia samo na siebie. Nie upieką chleba, nie mają obiadu. Są u rodziców dość długo. Później znajdują sobie partnera lub partnerki z tej samej grupy i zakładają własny młyn.

Prawa: Te kaczki mają podstawowe prawa. Mogą zgłosić kradzieże lub porwania. Nie mogą jednak brać udziału w wyborach i głosowaniach.

Kontakt z innymi kaczkami: Ta grupa mogłaby się zadawać ze wszystkimi kaczkami... gdyby nie była ciągle zajęta robieniem pieczywa.

Przykładowa kaczka: Kwaryna- wstaje wcześnie z rana, by uzupełnić zapasy resztek z dna. Następnie przez połowę dnia piecze chleb z rodzeństwem. Pod koniec dnia idzie podrywać.

Co sądzicie o tej grupie?

Nie Ufaj Kaczkom!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz