Jeżeli myślisz, że kaczki mają spokojne życie, to się mylisz. Bo czyhają na nie... kaczki kanibale.
Populacja: Nie wiadomo. Trudno to zaobserwować. Odpowiedź dlaczego, niżej.
Występowanie: Ludzkie miasta, wsie itp.
Miejsce zamieszkania: Bloki, domki jednorodzinne, wśród ludzkiego społeczeństwa.
Pożywienie: I tu bardzo poważna sprawa. To kaczki kanibale, więc jedzą kaczki. Teraz zradza się pytanie: to dlaczego mieszka wśród ludzi? Spokojnie, wszystko się wyjaśni.
Partner/Partnerka: Te kaczki rzadko znajdują sobie drugą połówkę. Jeśli jednak chce to najpierw sprawdza, czy zgadza się z jedzeniem innych kaczek. Jeżeli druga kaczka nie ma nic przeciwko stają się parą. Działa to w obie strony.
Dzieci: Najczęściej 5. Dwie wychować, trzy trzymać, gdyby zabrakło kaczek do jedzenia. Mniam.
Unikalna cecha: I teraz wszystko będzie jasne. Te kaczki to tak naprawdę nie kaczki. Chodzi o to, że ta grupa udaje ludzi. Wchodzą w maszynę wyglądającej na człowieka i żyją sobie tak wśród prawdziwych mężczyzn i kobiet.
Ulubione zajęcie: Chodzenie po restauracjach i jedzenie w nich różnego rodzaju kaczek. Zapiekanych, gotowanych, w rosole, w sosie itd.
Wychowywanie dzieci: Dwójkę dzieci rodzice uczą jak posługiwać się maszyną lub jak wybrać najlepszą restaurację. Gdy podrosną, dostają własną maszynę. Tamte trzy trzymają i hodują na czarną godzinę.
Prawa: Nie obchodzi ich kacza władza, mają gdzieś swoje prawa, bo mają przecież na głowie prawa ludzi.
Kontakt z innymi kaczkami: Razem z innymi kaczkami kanibalami umawiają się na różnego rodzaju kolację, imprezy z posiłkiem lub domówki. Oczywiście w kartach muszą być kaczki😉
Przykładowa kaczka: Magda Gessler- ta kaczka wybiła się troche wyżej i sama piecze kaczki. Ale żeby nikt nic nie podejrzewał dodaje też inne dania, bez kaczego mięsa. Jej restauracje odwiedzają inne kanibale.
Co sądzicie o tej grupie?
CZYTASZ
Nie Ufaj Kaczkom!
RandomJeśli lubisz kaczki to tego nie czytaj. Są tu ukazane sekrety i plany tych stworzeń. Pokażę tu na jakie odruchy musisz być uczulony. Bądź moim sprzymierzeńcem.