Pomysł razem z ziemniaczkami i kompotem zaserwowała HeroNastie.
Jesteś smutny? Chcesz się zabić? NIE! Nie rób tego! Zrobią to za ciebie Kaczki Z Depresją!
Populacja: Nie do zliczenia. Zanim zdążysz policzyć to już połowy nie ma💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Występowanie: Występują w pustych miejscach otulonych cieniem,by nic ich tam nie znalazło.
Miejsce zamieszkania: Fabryka żyletek lub mocnych sznurków. Koło wysokich budynków, aby łatwo zeskoczyć i się zabić.
Pożywienie: Własne łzy i smak goryczy swojej bezradności
Partner/Partnerka: Nie udaje im się ich w porę znaleźć. Zanim te wszystkie randki, spotkania, całuski, zdążą się pociąć, powiesić, utopić lub zastrzelić,
Dzieci: Nie mają. Pewnie są przypadki, że jakiś kaczor, taki 1 na dużo zrobi sobie jakieś fiku-miku z kaczką. Niestety jak mówię to zjawisko dzieje się niespotykanie rzadko.
Unikalna cecha: Jedyne zdanie o którym potrafią myśleć to "CHCĘ SIĘ ZABIĆ!". Nawet nie myślą o porządnym kawałku chleba! Nie do pomyślenia!
Ulubione zajęcie: Ostrzenie żyletek, uczenie się zaplątywania supełków, chce się zabić, użalanie się nad sobą
Wychowywanie dzieci: Nawet jeśli mają te dzieci, to postawcie sobie jedno wielkie pytanie... JAK ONE NIBY MAJĄ SIĘ NIMI ZAJĄĆ, SKORO SMARZĄ SIE W KACZYM PIEKLE!!!
Prawa: Po co im prawo, skoro chcą się zabić?
Kontakt z innymi kaczkami: Nie mają. No chyba, żeby chodziło o sytuację typu:
- Te, masz może kawałek sznurka?
- Nie.
- A coś ostrego?
- Nie.
- A kask lub coś na głowę?
- Nie.
- Aha. To idę skoczyć z dachu.
- Ale...
- ZAMKNIJ SIĘ! CHCE SIE ZABIĆ!Przykładowa kaczka: ?- znaleziono ją w krzakach. Po wstępnych oględzinach zaobserwowano ślady cięć na szyi i stopach. Zaczęła się na śmierć.
I co o nich powiecie?
CZYTASZ
Nie Ufaj Kaczkom!
RandomJeśli lubisz kaczki to tego nie czytaj. Są tu ukazane sekrety i plany tych stworzeń. Pokażę tu na jakie odruchy musisz być uczulony. Bądź moim sprzymierzeńcem.