Ce faci cand suna? Dar nu sti cine suna.

11 1 2
                                    

Mică istorioara. Ce faci când suna, da nu sti cine suna. Simplu, înjuri 😅👌
Eram aseară afara când de odată imi sună telefonul, era cancer de frig asa ca următoarele ce o sa le spun o sa le pun pe baza frigului :
Cum spuneam imi suna telefonul asa ca am zis sa răspund, nu m-am uitat atent la numărul de telefon asa ca am răspuns direct, vocea nu imi era deloc cunoscuta asa ca am inceput sa conversez...
- Alo!
- Alo!
- Ce faci, e târziu, ar trebuii sa te întorci!
- Cine este la telefon ?
- Oare cine ?
- Blonda? Fraiera? Nasoala 3...ăăă
- Ce ? Si dupa vreo încă câteva încercări de a ghici cine este la telefon si de a ma face se cacat am spus...
- CINE PULA MEA E LA TELEFON ????
- Sunt ma-ta, asa ca zii când ajungi acasă !
Si din momentul ala cred ca mai cocalar nu am fost in viața mea pentru ca am încercat sa o îmbunez pe maica-mea cu replici de genu "haide viața mea, iubirea mea, inima mea, șefa mea, boasa mea...iartă-ma trăiască fi-tu" si dupa ce aproape m-a băgat in toți morții, mi-a mai zis ceva dar nu sunt sigur ce, am zis "bine te pup, pa " si am închis 😅.

Acum sa explic si întâmplarea mai bine ? OK...nu stiu cum plm vocea maică-mii in telefon suna si cu cea a lui Trump dar nu cu a ei si am încercat sa analizez si cred ca toată  situația era pe baza faptului ca mie imi înghețase difuzorul telefonului si nu imi puteam da seama cine ma suna.
Deci frigule, imi datorezi ceva scuze pentru ca acum 3 săptămâni trebuii sa spăl vase NON-stop si ma fac "fata de casa" pentru ca nu mai am voie in oraș...
Morala, nu vorbi la telefon când e frig afara, nu sti de cine poti sa dai (ma-ta, de exemplu).😂✌️️

TACI si Asculta...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum