Do You Remember...

31 0 1
                                    

Stii acele momente frumoase din copilarie inca din generala, inca de cand furai masinute ca sa ai mereu una noua, cand desenai ceva si te enervai ca mereu cineva desena mai bine ca tine, cand dupa ora de sport mereu venea cineva cu un ochi umflat si ca mereu educatoare te pedepsea tot pe tine ca aveai ochiul vanat :)))). Da momentele acelea care le petreceai cu persoanele care nu iti pareau mereu asa importante, cu care decat petreceai momente faine.

Ei bine ce se intampla cand acele momente dispar, va separati, va izolati, nu tineti legatura si in nici un caz nu va mai vorbiti, nu mai vorbiti nu va mai cunoasteti....

Recunoaste ca iti  suna cunoscut scenariu, fi sincer cu tine, si tu ai trait asta probabil, dar acum vreau sa va impartasesc ceva, voua, doar voua asa ca am sa incep....

Ba sa fi roller in oras nu-i tocmai usor, sa fi biker are mai multa logica da sa fi roller nu, asa ca eu ca de obicei nu am stare, si ce fac eu cand nu am stare ? ( ai ghicit) ies cu rolele, noroc ca am avut si prilejul perfect sa ies printr-un loc foarte placut mie. Ce sa vezi pe strada, copii, oameni, banci si eu cu capul in nori sau ma rog mai mult pe asfalt categoric nu bag lumea in seama, de ce? nu stiu, nu ma intreba, sunt in lumea mea asta este, dar uite ca in seara asta ceva a fost diferit. Te intrebi ce, normal ca da.  Asa ca hai sa exemplific...

-Baiatu, baiatu...stai ! 
- Ce, poftim ???
-Stai ca nu iti fac nimic.
- OK pai zii.
-Ba te stiu, tu nu sti cine sunt ?
- Aaaaa....Madalin (poveste lunga,nu intreba)? 
-Nu frate, sunt Liric ( logic ca nu o sa ii spun numele asa ca asta o sa ii fie numele in acest capitol), 
- A da ??? Frate ce mai faci cum mai esti, cum o mai duci, ce te-ai schimbat. Tot tacamul si exact genul acesta de sentiment imi lipsea azi, jur ca daca cineva imi spune si "buna" nu il luam la bataie dar eram atat de plictisit incat as fi vorbit si cu aurolacul din coltul strazii care sta mereu beat, dar dupa toata aceasta chestie logic ca se schimbase ceva. 

Sa revenim la povestit...

Ideea este una si buna, ma vorbit ca si cei mai buni prieteni cu toate ca nu am mai vorbit de 5 ani, era atat de fain, si ghiciti ce chestie. 

1.Este si el roller

2.Face si el parkour (daca ai citit ceva din cartea veche o sa iti dai seama ca si eu am facut)

3.Avem aceeasi esarfa legata pe aceeasi incheietura.

si nu in cele din urma...

4.Este poet, defapt este rapper, si va zic ceva sunt madru de asta, sunt madru ca are tupeul sa isi urmeze visele si crede-ti-ma are talent, are o alta gandire, ne-am schimbat si pana si acum imi este dor sa fiu copil ca si atunci dar imi dau seama ca mai bine este ca ne-am vazut acum este ceva tu totul special. 

Ca sa revin putin la inceput, cand am zis de orele de sport, da el mi-a dat un pumn si nu,nui-am purtat dusmanie, ba chiar i-am luat apararea si cu toate ca nu am fost pedepsit am stat cu el 3 saptamani izolati in clasa cat timp ceilalti erau in pauza, si ce crede-ti ? ne-am apropiat, destul incat ca dupa 5 ani sa nu ma uite, si sa vrea sa ne revedem, chiar si in seara asta cand ne-am vazut am discutat ca si in generala si a fost superb, in nici o ora am vorbit de toate am aranja iesiri, am discutat si despre pasiuni si asa am aflat ca el canta si despre asta vreau sa va si zic, defapt v-am zis daca mi-ati citit introducerea am zis sa fiti proprii vostri poeti, si el fix asta face, este un baiat de nota 10 si sunt mandru ca inca il am ca prieten. 

NU stiu cum ma stiti voi din cateva capitole scrise de mine, dar nu sunt genul acela de om depresiv care sta toata ziua sa scrie chestii triste, NU, acelea adevarat ca au fost scrise de mine, dar probabil mai de mult nu chiar in prezent, o sa va da-ti seama dupa ce mai postez. Dar oricum o sa urmeze chestii legate si de dragoste-iubire dar nu acum, cel putin nu in seara asta, astazi savurez momentul. 

Sunt mult mai multe de zis, acesta este doar un rezumat-relatare...morala sau cel putin ce as vrea eu sa intelegeti. Poate tu uiti anumite persoane, dar ele nu te uita pe tine, si exact acest gen de persoane eu te rog sa le tii aproape, si mai ales sa nu uiti ca timpul schimba oameni, si nu de fiecare data in rau, amintesteti de cei care au plecat, si daca nu te  deranjezi prea tare, cautai, poate o sa iti placa. 

***********************************************************************************************

Cam acesta este capitolul, sper sa va placa, stiu ca va asteptati la vreo poezie, nu va faceti griji am si d-alea, eu acum nu va cer un vot, puteti doar sa scrieti ceva in comentariu sa stiu ca ati vazut sau ca va placut in mod special. Stiu ca am scris dezornota, si probabil am greseli da sti ceva, nu imi pasa :)))) asta este doar o carte online nu sunt la Capatos prezentandu-mi nu stiu ce manuscris :))) in fine iar aberez, sper ca voi sunteti ok mersi ca ma urmariti cel putin obesv ca aceasta carte creste foaarte repede si ma bucur, asta ma indeamna sa scriu si mai ales ma indeamna sa o scriu cum va place si voua, eu am fost Andy si va doresc multa paceee.

TACI si Asculta...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum