Clasa 1. Ora de desen...
Profesoara intra in clasa si spune:
"Copii azi v-am adus niște desene de colorat, puteți folosi ce culori vreți...doar sa iasă cum va place vouă"
Profesoara mi-a întins un desen cu un elefant in față si cu un peisaj destul de mediocru in spate.
M-am uitat sa toți ceilalți colegi, fiecare se strofoca sa aleagă culori cât mai aprinse, neobișnuițe, sa facă combinații între ele...era de-a dreptul ridicol. M-am uitat la rândul meu pe foaie apoi in penarul meu si am luat un creion, un creion simplu gri care era mult mai potrivit pt un amărât de elefan. Dupa 10 minute de mâzgălit cu creionul pe foaia aia profesoara vine la mine si imi spune :
- Andy, ce faci...?
- Desenez doamna.
- Dar Andy am spus sa le faceți cat mai frumoase.
- Defapt doamna, ați spus sa le facem cum ne place noua cel mai mult, mie asa imi place, este mai realist un elefant gri decât unul roz, roșu, portocaliu, verde sau mov.
Si abea acum înțeleg, când scriu asta...se pare ca de mic refuzam sa fac unele lucruri dupa tipare...ei au zis sa le coloram, si gri este o culoare la fel de frumoasa ca si celelalte doar ca nu au văzut ei frumusețea.
Si acum imi dau seama ca practic unele lecții mici primite învățate din interacțiunea in scoala se pot aplica mai târziu in viața. De ce sa ma mint ca un elefant este un curcubeu când el defapt este gri...este tot la fel de frumos, nu ii trebuie o culoare extravaganta ca sa fie neaparat frumos, era frumos si cu o culoare mai realista. Cam asa este si in unele situații, tu încerci sa le colorezi sa le faci sa para mai frumoase, doar ca șabloanele nu prea îți permit, dar chiar trebuie sa fie colorat frumos ca sa fie frumos ?
*************************************
Trebuia sa apăra acum câteva zile dar am uitat io sa postez, dacă mai citește cineva sper sa ii placa.
CITEȘTI
TACI si Asculta...
RandomUita-te la mine, la tine, la oricine, da oricine, oricine poate fii filozof, oricine poate fi poet, oricine poate sa fie orice, dar putini sunt aceia care sunt pe bune, asa ca lasa-le versurile in pace, nu te reprezinta sunt scrise de ei asa ca fii...