Dupa toata scena asta!Plec acasa dezamgita de ziua asta care credeam ca o sa fie perfecta!Ma arunc in pat si izbucnesc in lacrimi!Cand deodata telefonul imi perturba linistea!
Hey!Am vazut scena de mai devreme,chiar nu vreau sa intervin intre voi sau sa va stric relatia...cred ca e mai bine sa ies din viata ta de tot!
Asta mai imi lipsea acum doamne il iubesc pe Dylan,dar tin si la Isaac!
Cu ochii rosi si parul ciufulit ma imbrac si plec spre cafeneaua unde lucreaza sora lui Isaac!
-Hey sunt Emily pr..
-Stiu cine esti...Din cauza ta Isaac se intoarce inapoi acasa!!
-Cee!?!?
-Da...A plecat la aeroport!
Nu mai stau pe ganduri..si ma urc in masina sa plec la aeroport! La cat de repede am mers am ajuns in 10 minute la aeroport!
M-am dat jos din masina si am inceput sa alerg prin aeroport cautand-ul pe Isaac!
Pfiu Doamne am obosit cred ca am dat jos doua kg!
Intr-un sfarsit l-am zarit stand pe un scaun cu geamantanul langa el si adanc prins intr-o carte!
-Isaac!!!!!!tip eu si alerg spre el
Se uita in sus uimit sa ma vada lasa cartea pe scaun si vine spre mine!Sar in bratele lui si stam asa cateva minute bune!
-Ce cauti aici?
-Ma simteam in plus oriunde mergeam!Nu mai avea niciun rost sa raman!
-Cum poti spune asta?Sora ta e aici,prieteni tai si eu!
Care te consider un frate mai mare pe care nu l-am avut niciodata mereu te poti baza pe mine!
-Mi-au dat lacrimile Emily...!Mersi ca esti alaturi de mine mereu si ca ma susti si ca iti pasa de mine!
Ii zambesc si plecam amadoi!
-Unde mergem acum?intreaba el nedumerit!
-Pai o sa te duc la sora ta sa vada ca nu ai inebunit de tot!
-Si tu unde mergi?
-Eu am ceva de rezolvat!
-Ăăă..okay!
Ajungem la cafeneaua unde lucreaza sora lui ne luam la revedere si plec!
Sper ca totul sa fie bine!Sper sa pot sa imi "rezolv" treaba!
CITEȘTI
Dragoste in doi
Novela JuvenilKatie o fata normala cu o viata normala si linistita.....ăăăă cel putin pana cand mama ei decide sa se recasatoreasca!Certuri,impacari,iubiri,prieteni! Coperta facuta de:Katerinaaa_Petrovaaa