Dupa ce am terminat de vorbit la telefon cu Dylan telefonul suna iar!
-Alo?
-Hey sunt Isaac!
-Ah.. Hey!
-Vroiam doar sa imi cer scuze pentru ce s-a intamplat mai devreme !Suntem bine!
-Da sigur nu-i nimic!
-Pfiuu... Ma bucur! Deci reprogramam pentru alta zii filmul?
-Da oricand!
-Super deci maine e bine?
-Ohh scuze maine nu pot!
-Oh.. Inteleg!
-Scuze Isaac, dar maine ma intalnesc cu Ari vine acasa o zi si nu am mai văzut -o de mult timp adica intelegi!
-Okay atunci nu-i nimic inteleg mai vorbim si reprogramam pentru alta zi!
-Super! Te pup pa!
-Si eu te pup pa!
Ce fel de minciuna mai e si asta! Vine acasa pentru o zi? Pe bune Katie una mai buna nu gaseai?
Acum am ramas singura din nou! Ma duc sus ma schimb si plec in parc din nou!
Alergam linistita, fara sa fac nimic altceva, cand deodata vad pe cineva cunoscut! Eraaa..... Dylan?Pe banca cu verisoara sa Heater! Cred ca o sa trec sa ii salut!
-Hey Dylan! Hey Heater!
-Hey iubi! zice Dylan sărutându-ma!
-Ohh tu trebuie sa fii Katie! Dylan mi-a povestit multe despre tine! Eu sunt Heater!
-Încântată de cunostinta!
-Ce ziceti sa iesim la un suc toti trei?
-Da e o idee buna!
In drum spre cafenea e o liniste deplina! Ajungem la cafenea, ne asezam la o masa si un chelener ne ia comanda!
-Deci cum v-ati cunosut voi?
-Pai ne-am cunoscut la scoala! Dar pana sa putem fii împreună am avut multe obstacole!
-Cum adica?
-Curioasa mai esti Heater!
-Las-o Dylan! Cred ca ii pot povesti!
M-am apucat sa ii povestesc despre tot ce s-a intamplat!
-Whoaa! Aveti o relatie foarte puternica!
-Stim!
Mai discutam noi despre alte chesti cand deodata il zaresc pe Isaac intrand pe usa!
El se uita fix la mine si eu fix la el!
-Scuzaţi-mă o clipa va rog! Am nevoie la toaleta!
Eu plec grabita de la masa iar Isaac ma urmareste!
-Ce faci aici?
-Ce faci tu aici?
-Eu am iesit cu Dylan si verisoara lui la un suc!
-Si eu am venit sa ii aduc ceva surori mele! Cea care lucreaza aici!
-Super!
-Da super!
Ne privim unul pe altul in ochii timp de cateva minute cand el se apropie de mine si ma saruta! Ma saruta adanc si pasional! Cred ca mor! Il imping si o iau la fuga!
-Hey ce ziceti de un film la mine acasa? Am unul super bun! HAII!
Ambii se ridica de la masa si ies afara! Eu rămân sa platesc nota si ies si eu afara! Arunc o privire peste umar si il vad pe Isaac ce pierdut se uita la mine!
Imi pare rau pentru el dar nu stiu ce sa fac!
-Ce e cu tine? ma intreaba Dylan!
-Nimic ce sa fie!
Arunca o privire pe geamul cafenelei si il vede pe Isaac!
-E din cauza bufonului aluia nu? Stii ceva eu pun stop! Daca esti nehotarata spune-mi acum si luam o pauză!
O ia pe Heater si pleaca! Ahhh imi urasc viata!
CITEȘTI
Dragoste in doi
Fiksi RemajaKatie o fata normala cu o viata normala si linistita.....ăăăă cel putin pana cand mama ei decide sa se recasatoreasca!Certuri,impacari,iubiri,prieteni! Coperta facuta de:Katerinaaa_Petrovaaa