Anna POV
Prošlo je dva mjeseca.Sada je devet ujutru,stojim pred Harryevom sobom i bojim se pokucati.Ali,moram,jednostavno moram.
Kuc-kuc
Harry:da?
Ja:mogu ući?
Harry:ovaj,da
Ušla sam u sobu i ugledala Harry-a kako leži na krevetu,izgleda da sam ga probudila.
Harry:šta je bilo,pa me budiš ovako rano?
Da definitivno sam ga probudila.
Ja:moramo razgovarati o nečemu jako važnom.
Harry:sjedni slobodno,i reci šta je toliko važno?
Ja:pa,postaćeš otac
Harry:šta!?-skočio je iz kreveta,ups,samo u boksericama.
Harry:a kako?
Ja:pa sjećaš se one večeri.....
Harry:rekli smo da o tome više nećemo pričati
Ja:ali moramo,jer te večeri je nastala ova beba koja je sada u mome stomaku!
Harry:smijem?-pitao me gledajući u moj stomak
Ja:mhm
Prišao je bliže krevetu i kleknuo ispred mene,dignuo moju majicu i dodirnu moj stomak.Sva sam se naježila.Prislonio je uho na moj stomak.
Harry:tebi je jasno da nećeš pobaciti?
Ja:naravno da neću,nikada to ne bih mogla uraditi!
Ja:a šta ćemo reći obiteljima,Niallu,fanovima?
Harry:reći ćemo da smo zaljubljeni i da se volimo,nema nam druge
Ja:svima ćemo to morati reći
Harry:moramo smisliti priču u koju će svi povjerovati.
...
Pa dogovorili smo se i smislili priču.Upoznali smo se kada sam ja prije sedam mjeseci dolazila kod Nialla,sasvim slučajno,na ulici.Već smo šest mjeseci u vezi na daljinu,a sada sam trudna dva mjeseca i vjenčati ćemo se.
Izračunali smo,sada je sedmi mjesec i taman bi oko našeg rođendana mogla roditi.Radujemo se bebi,ali ipet ne volimo se i morati ćemo glumiti,ali moramo snositi posljedice zbog jedne pijane noći.
Harry:ja idem kupiti prsten,kao što smo rekli jučer,odnosno noćas sam te zaprosio
Ja:oke,ja ću biti u sobi,pa kada se vratiš idemo reći dečkima
Harry:oke,pazi na sebe i bebu
Ja:naravno
...
Harry:mi smo u vezi,postati ćemo roditelji i vjenčati ćemo se-govorio je dok je stajao pored mene držeći me za ruku,a dečki su sjedili na kauču ispred nas.
Niall:vas dvoje,kako,kada,koliko,zašto,zašto mi niste rekli?!
Ja:da,nas dvoje,trudna sam dva mjeseca,a u vezi smo šest mjeseci,a vjenčati ćemo se jer se volimo.
Niall:kako šest mjeseci,pa vi se poznajete samo dva mjeseca?!
Harry:upoznali smo se onda kada je ona bila kod tebe prije sedam mjeseci,sasvim slučajno,na ulici,počeli smo se dopisivati i eto sada smo tu.
Čekali smo njegovu reakciju,koja me moram priznati jako iznenadila.......
I napokon nastavak👏👏👏👏👏
Odlučila sam da ću pisati kraće nastavke,a izlazit će češće.
Molim vas da komentirate mnogo mi znači vaše mišljenje.
Nastavci će kao što sam rekla biti kraći i češći,a i napetije ću prekidati.
Idem pisati druge priče.
Ostavite vote i komentar mnogo mi znači.
Ljubim vas❤
YOU ARE READING
Fuck,I'm pregnat!
RomanceKada se desi nešto što se nije trebalo desiti dok ste u pijanom stanju,zbog toga ćete morati snositi posljedice.Anna i Harry će morati snositi posljedice koje će ih vezati za cijeli život.A hoće li se u to uplesti i ljubav? Što će se desiti kada bud...