Alkohol je kriv!

251 20 8
                                    

Anna POV
Danas se upoznajem sa Niall-ovim prijateljima.Oni su u bandu,ali ja baš ne pratim njegov javni život,svi znaju tko sam pa ne mogu ni izaći na ulicu a da netko ne vikne:Bože,eno Anne,je li to stvarno ona?
Mislim lijepo je biti sestra člana najpoznatijeg boy-banda na svijetu.
Da Niall-ova sam sestra.San mnogih djevojaka na svijetu,ali ja njega poznajem kao moga starijeg brata,moga zaštitnika,a ne kao čuvenog Nialla Horana.
Jednostavno ja ga takvog poznajem i nikada ga neću smatrati nekim drugim,on će zauvijek biti moj stariji braco,moj zaštitnik.
Dobro stariji je od mene godinu i pol.
On je 13.9.1993,a ja sam 1.2.1995.
Imam 21 godinu.Do sada sam imala samo jednoga dečka,Marka,ali on je nebitan,prevario me.
Ja sam do sada bila u Irskoj,a sada ću biti kod Nialla,samo rekao je da nećeno biti u ovome stanu,nego negdje drugdje,ali oke.
Niall:seko,sada će oni doć....i u pola rečenice ga je prekinulo zvono.
Otišao im je otvoriti.Ušla su dvojica i moj brat.Zar ih nije četvero?
Ah,evo ga i četvrti,kovrčavi.
Niall:seko ovo su Liam,Louis i Harry
Ja:drago mi je Anna
Liam,Louis,Harry:i nama
Niall:e sad fino smijete sjesti ništa vam neće biti
Sjeli su i onda mi je Niall objasnio da ćemo biti u jednoj kući svi zajedno.
Odmah smo prešli tamo.Kuća je ogromna.Ima tri kata,dolje su kuhinja i dnevna soba,na prvom katu su Niall,Louis,Liam,a Harry i ja smo na drugom.Ova trojica su odmah rekli da neće na gornji kat.Pa smo Harry i ja na drugom.Svejedno.
Počeli smo piti,poslije pete vodke sam prestala brojati.
...
Budim se u sobi,okrečem glavu i ugledam Harry-a.Jao nismo valjda.Pogledam ispod plahte.Jesmo,spavali smo,izgubila sam nevinost sa njime,a ne znam ga ni puna 24h.
Harry:otkud ti u mojoj sobi i zašto sam ja gol.....ček nismo valjda?
Ja:izgleda da jesmo
30 minuta kasnije
Sada sam u svojoj sobi koja je prekoputa njegove.Kajem se zbog onoga što se desilo,ali eto valjda je tako moralo biti.
Ljudi evo ga uvod u moju treću priču.Pisati ću i prve dvije,ali i ovu.Nadam se da ćete čitati.Izvinite što je kratko kasniji nastavci će biti duži.
Ljubim vas! ❤

Fuck,I'm pregnat!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora