"Sretan par "

47 2 0
                                    

Anna P.O.V.
Niall-ova reakcija me jako iznenadila.Ustao se i zagrlio me i rekao da je presretan što ce postati ujak.Huh,tesko je bilo njima reci a kako ce biti tek reci mami i tati,kasnije i javnosti..
Ali,moram biti jaka i snositi posljedice svojih gresaka.Sada nema nazad,s Harryem cu se vjencati,s njime sam izgubila nevinost a ne volim ga covjece znam ga svega dva mjeseca a vec cekamo djete.Za sedam mjeseci cu postati majka.To zvuci nestvarno.Ne znam,bojim se,sve mi je nekako nestvarno.Kao da je sve ovo san i kao da cu se svakog trenutka probuditi i shvatiti da sanjam.Ali nije san.Stvarnost je.Jebena stvarnost.
Lezim na krevetu i sjetim se da Nicole nisam rekla.Nicole je moja najbolja prijateljica,moje sve.Ona zna apsolutno sve o meni.Najbolje smo prijateljice od malena,jos iz vrtica.
Za Nicole❤️:
Bitch,u nasem kaficu za sat vremena?Moram ti pricati nesto jako vazno.
-oky,vidimo se
Ustanem i spremim se i krenem polako prema kaficu.Idem pjeske,treba mi malo vremena da razbistrim misli i smislim kako dalje i sta dalje.Nicole nikad nisam slagala,ali sada moram.Ako je Harry decke mogao slagati a oni su njemu braca kao sto je Nikki meni sestra,moram i ja njoj reci istu pricu.Naravno da cu joj kasnije u buducnosti reci sta je zapravo istina.Ali trenutno ce ipak znati isto sto ostali.Jebenu laznu pricu koja me ubija.Mrzim lagati ali sada moram.Nema nazad.
Stizem i vidim je kako sjedi za nasim stolom u samome kutu.Sjedam pored nje i narucim si vrucu cokoladu.
Nicole:Pricaj,Bitch digla si me iz kreveta za tvoje dobro bolje je da je jako bitno inace cu te ubit.
Ja:Bitno je,jako bitno.Trudna sam ,Nicole,postat cu mama.
Nicole:

Hellloo peoplee,znaci evo me nazad znam da niste ocekivali i da ste mislili da sam prestala pisati pricu ali ovo je bila jedna duzaa pauza jer ja kakva sam smotana sam zaboravila lozinku i tek sam se sada nekako sjetila u pol 1 ujutro te lozinke.
Nakon duge dvije godine pauze nastavak je tu,uzivajte mi i ljubim vas.
Nadam se da cete citati pricu i podrzati me.
Hvala vam puno volim vas🖤
Vote,comment and share story.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fuck,I'm pregnat!Where stories live. Discover now