Ráno jsem se probudila docela pozdě. Koukla jsem na hodiny. "Cože ono už je 12" vyhrkla jsem. Vztala jsem z postele a šla se umí. Potom jsem šla do kuchyně. Seděl tam jen Riker. "Ahoj Princezno" pozdravil mě a já musela sklopit zrak. "Proč se červenáš? Zasmál se. "Ahoj" pozdravila jsem opožděně. "Sedni si" poklepal na židly vedle něho. Sedla jsem si. Pohladil mě po tváři. "Jsi tak krásná" zašeptal. "R-Riki-" nestihla jsem to dopovědět protože mě políbil. Odtrhla jsem se. Hodil na mě nechápavý pohled. "Co se děje? Zeptal se. "Riki miluju tě ale nechci to uspěchat" koukla jsem na něj smutně. "To nechápu miluješ mě ale nechceš se mnou být" poškrábal se na hlavě. "Chci s tebou být ale až se víc poznáme" pohladila jsem ho po tváři. "Ale Jess já tě miluju" řekl zoufale. "Já tebe taky ale pochop to prosím" odešla jsem z pět do pokoje. Chci s ním být ale ani ho moc neznám jen z televize. Nikdo nebyl doma jen já a Riker. Byla jsem u Delly v pokoji a někdo zaklepal ten někdo byl Riker. "Ahoj nasnídala jsi tak jsem ti přinesl snídani" podal mi tác z jídlem. "Děkuju" šeptla jsem. Chtěl odejít ale já ho zastavila. "Riki? Otočil se na mě. "Ano? Koukl na mě. "Nechceš se jít dívat na film" usmála jsem se ho. Úsměv mi opětoval a sedl jsi ke mě. Pustily jsme si hvězdy nám nepřáli. Celou dobu jsem se k němu tulila. Mám mu říct že s ním chci být. Co když jsem udělala chybu a on si najde jinou přítelkyni a na mě zapomene. Probíhalo mi hlavou. "Jess nad čím přemýšlíš? Zeptal se mě Riki a tím mě vyrušil z přemýšlení. "Nad ničím" řekla jsem. "Miluju tě Jess" pohladil mě po ruce. "Riki něco jsem ti řekla" dala jsem jeho ruku z mí. "Ale já chci být s tebou jen s tebou" řekl smutně. "Já s tebou taky ale né teď" vztala jsem a šla k oknu. Riker šel hned ke mě. "Prosím Jess" začal prosit. Když viděl že se s ním nechci bavit odešel z pokoje. Miluju ho tak proč ho odmítám?!
*Riker*
Jess hrozně miluju. Nevím proč se mnou nechce být. Vím že mě miluje a chce se mnou být. Když jsem jí políbil cítil jsem z ní lásku. Nikdy jsem nevěřil že se dokážu tak moc zamiloval ještě k tomu do své fanynky. Je jiná než ostatní. Na nic si nehraje a je sama sebou. Je prostě jedinečná...
Draw mi Life:) další část příběhu, je trochu kratší ale nic mě nenapadlo, byla bych ráda kdyby jste mi dali nějaké nápady:) určině mi je napište do komentářů ráda je použiju:)
ČTEŠ
Draw my Life ( Riker Lynch)
FanfictionAhoj jmenuju se Jessica Rodriguéz je mi 17 let, bydlím v České Republice a mím snem je potkat R5, nejvíc se mi líbí Riker je prostě boží, miluju jejich písničky. Ráda zpívám ale musím dělat gymnastiku, mám od táty zakázáno zpívat kvůli mamce která m...