Druhý den s Rikim

50 4 0
                                    

Ráno mě probudil zvonek, nemohla jsem usnout tak jsem se šla podívat kdo přišel, "Jess máš tu návševu" řekla teta když jsem přišla do kuchyně. Koukla jsem se do obýváku stál tam Riker, vypadal dokonale, měl černé triko a svoje úzké kalhoty, vlasy měl mírně rozcuchané. No prostě byl roztomilej. "Ahoj Riki" pozdravila jsem ho. "Ahoj Jess" přišel ke mě a obejmul mě. Stáli jsme tam asi 3 minuty. Riker si mě prohlídl od zdola na horu. Nechápavě jsem se na něho koukla a potom jsem si uvědomila že mám krátké pyžamové kraťasy a tílko. Do obyváku přišla i Rebecca. "Ahoj Jess-" zarazila se když uviděla Rikera. "Jé ahoj Rikere" pozdravila ho. "Ahoj" usmál se na ní. "Co tu děláš? Zeptala se ho. "Přišel jsem za Jess" koukl na mě. "Aha, tak vás tu nechám" mrkla na mě a odešla. "chceš snídani? Zeptala jsem se ho. "Ne děkuju" usmál se. "Já ti stejnak dám, nechci snídat sama" zasmála jsem se. Sedl si ke stolu, podala jsem mu talíř s lívancema. "Děkuju" poděkoval a usmál se. Miluju jeho úsměv, je dokonalej. Přisedla jsem si k Rikimu a začala jíst. Vztala jsem ze židle a nalila do dvou skleniček džus, položila jsem skleničky na stůl. "Děkuju" znova se usmál. "Neděkuj furt" zasmála jsem se. "Slušnost" taky se zasmál.

*Riker*

Ona je dokonalá, hrozně se mi líbí. Jak jsem ji viděl z pódia tak jsem se do ní zamiloval. Ten její úsměv a oči. Musím jí mít ale nechci to uspěchat, "půjdeme? Zeptal jsem se když jsme dosnídali. "Jo jen se půjdu upravit" usmála se. Čekal jsem asi 10 minut přišla v kraťasých a krátkým tričku, "nevěděl jsem že máš piercing" řekl jsem jí. Má piercing v pupíku. "Mám ho asi měsíc" řekla a obula si boty. Vyšli jsme. Chtěl jsem jí chytnout za ruku ale bál jsem se. Nakonec jsem ji chytl, usmála se.

*Jessica*

Riker mě chytl za ruku a já měla milion motýlků v břiše, byl to krásný pocit držet ho za ruku. Došli jsme do kavárny, Riker mi objednal Kafe. "Děkuju" poděkovala jsem mu. "Nemáš zač" usmál se. Sedl si na proti mě a koukal mi do očí. "Jsi strašně krásná" řekl a usmál se. Začala jsem se červenat tak jsem sklopila hlavu. "Sluší ti to když se červenáš" zasmál se. "Jen si mě překvapil" řekla jsem mu.  "A s čím? Zeptal se ze smíchem. "Že jsi tak hodnej" podívala jsem se na něho. "A ty sis o mě myslela že jsem zlá" zasmál se. "Né to ne jen..." zadrhla jsem se. "Jen co? Znova se zasmál. "Nic" koukla jsem do země. "Mám tě rád" řekl a koukl mi do očí. "Já tebe taky" usmála jsem se na něho. "Jak dlouho znáš naši kapelu? Zeptal se a upil s šálku kafe. "Asi rok" odpověděla jsem mu a taky se napila. "Jakou písničku máš nejradši? Zeptal se. "Ain't No Way We're Goin' Home" koukla jsem na něho. "A proč jí máš nejradši? Sladce se usmál. "Protože tam zpíváš ty" šibalsky jsem se na něho usmála. "Ty jsi sladká" Zamál se. Dopily jsme kafe a šli do parku. Sedli jsme si k řece, uviděla jsem pár který se obíjmal. Smutně jsem na ně koukala a Riker si toho všiml. "Děje se něco? Starostlivě se na mě koukl. "Né ja jen..." vzdychla jsem. Riker se koukl za mě a uviděl tam ten pár. "Už chápu" smutně se koukl. "Já- taky bych to chtěla, prostě najít si kluka který mě bude doopravdy milovat, prostě držet se s ním za ruku, obíjmat ho, slyšet od něho ty dvě krásný slova 'miluju tě' a být hlavně šťastná" dopověděla jsem to a koukla na Rikera. "Jo to bych chtěl taky" řekl a zvedl se. Pomohl mi vztát ze země. "Kam chceš jít? Zeptala jsem se ho. "Nepůjdem k nám, Delly tě ráda uvidí" řekl a zase mě chytl za ruku. Kývla jsem na souhlas a šli jsme. Riker otevřel dveře a já vstoupila do vnitř. "Ahoj" pozdravil Riker své rodiče. "Dobrý den" taky jsem je pozdravila. "Jé ahoj Jess" pozdravil mě Ross. Obejmula jsem se s ním a postupně z celou rodinou. "Jess! Zakřičela na mě Delly ze schodů a běžela ke mě. Obejmuli jsme se, "Rikere to je tvá přítelkyně? Zeptal se Mark, Z Rikerem jsme na něho udiveně koukaly. "Né jsme jen kamarádi" řekl zmateně Riki. "Tak proč se držíte za ruce? Zasmál se Ross. Koukla jsem na naše ruce a potom Rikera. Pustily jsme se a já šla z Delly do jejího pokoje. "Líbí se ti Riker? Zeptala se mě. Začervenala jsem se. "Tak jako je hezkej" řekla jsem jí. "Jo nebo ne" zasmála se. "Ehm... Jo" koukla jsem do země.

*Riker*

Kluci mě tahali do mého pokoje který je vedle Rydel. "Tak co Riki líbí se ti Jess? Zeptal se mě Rocky. "Je pěkná trochu... No dobře hodně pěkná" řekl jsem jim. "Proč jí neřekneš že ji miluješ? Zeptal se tentokrát Ell. "Co když ona je mě nic necítí? Trošku jsem na ně vyjel. Uslyšeli jsme přes zeď jak jsi holky povídají. "Miluješ Rikera? Zeptala se Delly Jess. "Jo" když jsem to slyšel byl jsem hrozně rád. "Tak proč spolu nejste? Znova se jí zeptala. "On ke mě nic necítí" podle hlasu to znělo jak kdyby se jí chtělo brečet. Potom jsme už nic neslyšeli.

*Jess*

Já Rikera opravdu asi miluju, když jsem s ním tak jsem šťastná a když se kouknu do jeho očí tak mám takový divný ale zárověň krásný pocit. Jsem si jistá že ke mě Riker nic necítí. On je hvězda a já jsem oblíbená jen kvůli tátovy. Navíc on chce krásnou holku a to já nejsem. Dopovídala jsem si s Delly a šla do obýváku. Jejich rodiče odjeli nakoupit takže jsme tam byly sami. Když jsem přišla do obýváku na gauči seděli kluci a hráli videohry. "Ahoj Jess, jdeš si zahrát? Zeptal se mé Ross. "Ahoj né díky" usmála jsem se na něho. "Hele nevíš kde je Rebecca? Znova se zeptal. "Jo je doma proč? Koukla jsem na něho. "Nó měli jsme se sejít ale prý nemá čas" řekl trošku smutně. "Aha o tom nic nevím" pokrčila jsem rameny. Cítila jsem jak si někdo hraje z mími vlasy. Otočila jsem se byla to Delly. "Jess máš kluka? Zeptal se Rocky. Vyděla jsem jak Riker pokroutil očima. "Možná jo, možná ne" mrkla jsem na něho. Nakonec jsem u nich přespala, přišla i Rebecca  a prostě byla sranda. Hráli jsme růzlý hry a dělali blbosti. Spala jsem u Delly v pokoji. Chvíly jsme si povídali a potom usly...

Konečně jsem dopsala tuto část:) snad se kapitola líbila:)

Draw my Life ( Riker Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat