Çok uzak bir yerde bir ülke vardi bu ulkenin adı Miendraydı. Bu ulkenin baskenti artran, muthiş guzellikte bir sehirdi ama bu sehri guzel yapan asil sey büyüydü.Sadece bu sehirde buyu yapilabiliyordu bunun nedeni ise bazilarina gore sehrin altinin zumrut madeniyle kapli olmasiydi zaten sehrin zenginligide buradan geliyordu.kimilerine gore ise sehrin dunyanin tam merkezinde olmasiydi bu yuzden bu sehirde buyu yapildigini söyleyenler vardi.
Buyu ile inşa yapar,yaralilari iyileştirir ve güçlü silahlar icad ederlerdi
Bu sehir guzeldi ama diğerleri için bu durum böyle değildi çünkü artran sehri artranda dogmayan kimseyi sehre almazdi ve kimseyi sehrin disina cikamazdi zaten saf zumrutten ve buyuyle imkansiz seylerin yapildigi bir sehirden neden çıkmak istesinler ki.Diger sehirlerde ise yoksulluk, hirsizlik ve ölüm hakimdi.bu sehirlerde ya hirsiz olucaktin yada katil.işte boyle bir sehirde büyüdu Evan. Evanın yaşadiği şehrin ismi Aturdu.
Evan diğerleri gibi değildi çalmayi ve oldurmeyi hic istemezdi.Evan annesi ve babasini daha cocuk yasta kaybetmisti annesini ve babasini hic hatirlamiyordu.Evan siyah gozlu uzun sacli ve 17 yaşinda bir cocuktu.birde Evanin bir arkadasi vardi ama onlar birbirleri icin arkadas degil kardesti zaten birlikte buyumus ve birlikte yasamislardi bu yaslarina kadar ismi ise Gavendı.Gaven hafif kumral saclari ,yesil gozleri vardi ve oda 18 yasindaydi.Uzaktan Cok kasli ve guclu gorunuyordu.Bu yuzden genelde yiyicegi o bulurdu. Bu iki arkadas fazla hirsizlik yapmayi ve insan oldurmeyi sevmezdi bu yuzden ikisi avlanmaya cikardi.
Yine birgün bu iki arkadaş avlanmaya karanlik ormana gittiler bu ormanin isminin karanlik orman olmasinin nedeni sık ağaçlar yuzunden güneş girmemesiydi bu iki arkadaş hep burada ava cikardi.Evan yayini ve oklarini aldi cok iyi bir okcuydu Gaven ise kılıcı ve fırlatmak için bıçaklarını aldi.
"Gaven bugun ne avlariz sence "dedi Evan yola cikarken
"Hiç bilmiyorum dun kucuk bir sincap yemek zorunda kalmistik umarim bugun geyik gibi bişey yakalarız"dedi umutsuz bir tavırla.Sonra ikiside yola cıktılar orman evlerinde çok uzak değildi o yuzden cabucak oraya vardilar ormanda boş boş dolaşiyorlardi kendi ayak seslerinde baska hiçbir ses yoktu ormanda.birden uzakta bir ceylan gordu Evan
"Gaven,bak!" Diyebildi sadece. Yavaşca yaklaştilar Evan okunu yayina yerlestirmisti bile Gavenda bıçağını eline almış doğru anı bekliyordu "Şimdi"dedi Gaven ve tam ceylanın üzerine koşup hançerini firlatacakti ki birden cubbeli bir adam gordu bu adam bişeyler soyleyip yere sekiller ciziyordu Gaven hemen Evan'a çökmesini soyledi. Sessiz olmaliydilar onun tam olarak ne olduğunu bilmiyorlardı çunkü. Yavaşça geriye doğru çekildiler Aturda kimseye guven olmazdı. Fakat adam onlari fark etti ve onlara doğru elini kaldırıp bir şeyler söyledi büyük bir patlama oldu.Gaven'ın ayağının dibinde Gaven havaya uçtu ve yere çakıldı. Hiçbir şey diyemedi Evan sadece bakti ve ağlamaya başladı Gaven onun hayatta sahip olduğu tek şeydi Evan o öfkeyle yayini eline aldi , oku yerleştirdi ve birakti ok giderken arkasindan kıvılcımlar çıkarıyordu ve yabancıyı tam gözünden vurmuştu.
EVAN ARTIK YALNIZDI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miendra:Zümrüt Şehir
AdventureBir ülke düşünün dünyanın en güzel,en zengin,ve büyü yapılabilen tek şehrine sahipsin ama diğer şehirlerin yoksulluktan açlıktan birbirlerini öldürüyor