2

12 2 0
                                    


Evan'ın yaptığı tek şey Gaven'in cansız bedeninin yanında ağlamaktı onu çok özlücekti ve bunu kimin nasıl yaptığını bulmalıydı.

Hemen yabancının yanına gitti eğer hala yaşıyorsa ona sorucağı sorular vardı. Birincisi Artranın dışında nasıl olduda büyü yapabildi ikincisi burada ne yapiyordu ,ama yanına gittiğinde gözünden vurmuş olduğu adam çoktan ölmüştü.

Adamın bileğini açtı Evan. Adamın kolunda Artran arması vardı bu bütün Artranlılarda olur bu bir tür kimlik gibidir ve doğduğunda damgalanir daha bebekken. Hemen cebine baktı adamın cebinden bir kağıt çıktı ama üstünde anlamıyacağı dilden yazılar yazıyordu sonra diğer cebine baktı bir tür yüzüktü bu şekli yılana benziyordu bu yüzük. Hemen o yüzüğüde aldi ve tekrar Gaven'in  yanına döndü. 

Burası Atur'du birisi öldü diye şaşalı bir tören yapılmayacaktı. O yüzden Evan Gaven'i sırtladı ve çok uzak olmayan harabe evlerine götürdü. Bu ev aslinda bir ev değildi burası yıkık dökük bir çöplüktü ama burayı severlerdi Gaven ile. Yakında Gavenı gömücekti bu yüzden derin bir çukur kazması gerekiyordu bunun için yeterli aleti yoktu alet dediğime bakmayin kürek yani Atur'da doğru düzgün hiçbir şey yoktu zaten.

Evan ateş yakmak icin biraz odun buldu bunlari yakti ve yanında biraz oturdu,ısındı eskiden Gaven'le böyle otururlardi .çok üzgündü Evan durup durup ağlıyordu. Biraz yattı ama gözüne uyku girmiyordu sonra dayanamayıp uykuya daldi 

Sabah uyandığında evin ortasında duran ateş sonmüstü karni guruldadi ama Evan buna dayanabilirdi çünkü daha aç olduğu zamanlarda olmuştu. Eskiden evden çıkmadan okunu ve yayını alırdı ama bu sefer Gaven'in kılıcını ve fırlatma bıcaklarınıda aldı. sehir tehlikeliydi. 

Yurumeye başladı. Biraz yürüdükten sonra meydanı görüyordu. Her yerde dilenciler ,ayyaşlar ,kavga eden ve hırsızlık yapmaya çalışan insanlarla doluydu yıkılmış harabe bir kentti burası. Yürürken birden ihtiyar bir adam çıktı karşısına.Evan hemen  Gaven'in kılıcını çekti  aslında pek iyi kılıç kullanamazdı Evan ama okçulukta tam bir ustaydı.

"Oğlum, korkma benden sana zarar vermiyeceğim"dedi yaşlı adam

"Ne istiyorsun"dedi sert bir tavırla 

Yaşlıadamın kıyafeti çok uzundu ve bütün vücudunu kaplıyordu parmağındada Gaven'i öldüren adamın cebindeki yılanlı yüzükle aynı olan bir yüzük vardı

"Yakın arkadaşının öldüğünü biliyorum, sana yardım etmeye geldim "dedi yaşlı adam

Evan çok şaşırmıştı. "Yardım edicek ne varki artık bitti "dedi gözleri dolmuştu.

"Ben bir büyücüyüm  evlat ve  ismim Keller. Artrandan geldim. Sana bir teklifim var. Eğer sen benim için sana dediğim yerden bir şey çalarsan ben de o çok sevdiğin kardeşini hayata geri döndürebilirim" 


Miendra:Zümrüt ŞehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin