Karma potrafi uciąć głowę

37 6 6
                                    

Gdy w końcu wygramoliłam się z łóżka, ubrałam się, umyłam zęby i inne. Idąc na śniadanie, zabrałam ze sobą telefon. Zanim weszłam do kuchni, czułam aromat
smażonych jajek, bekonu i tostów. Najcudowniejszy zapach w życiu to zapach jedzenia. Babcia oglądała jakąś badziewną telenowele w małym telewizorze, który był w kuchni. Na stole czekał na mnie już przygotowany posiłek. Przywitałam się i zasiadłam do śniadania. W międzyczasie bawiłam się telefonem, rozmyślając nad dzisiejszym popołudniem. Miałam spotkać się z Kieranem. Chciał, żebyśmy zwiedzili las i okolice starego kościoła.
  Kiedy skończyłam jeść, odstawiłam talerz do zlewu. Nie przerywając babci oglądania tego kiczu, wyszłam z kuchni. Nagle zawibrował mój telefon.
Na ekranie wyświetliła się wiadomość od Kierana. Odczytałam ją i poczułam, jak ogarniają mnie mdłości.

Od: Kieran 
Nie uwierzysz, co się stało. Spotkajmy się natychmiast. Garrett nie żyje. 
Najszybciej jak mogłam ubrałam buty i wybiegłam na zewnątrz. Kieran stał przy drzewie niedaleko swojego domu. Z trudem łapiąc oddech, dobiegłam do niego. Ciężko określić, czy problemy z oddychaniem była spowodowana nagłym wysiłkiem fizycznym, czy też przejęciem wiadomością o śmierci Garretta.
- Nie gadaj, że ty go zabiłeś - wydyszałam.
    Kieran spojrzał na mnie jak na wariatkę, wytrzeszczając oczy z niedowierzania.
- Pytasz poważnie? - zapytał z urazą w głosie. - Nawet tak nie żartuj.
- A szkoda, bo już miałam ci dziękować  - zaśmiałam się nerwowo, próbując rozluźnić atmosferę. Sytuacja była jednak zbyt poważna.
- Dobra, żartuję. To co się stało?
    Chłopak lustrował mnie podejrzliwie, marszcząc przy tym brwi. Po chwili jednak przestał i zaczął opowiadać.
- Mówią, że znaleźli jego ciało w lesie. Niedaleko kościoła. Było zmasakrowane. Odcięty łeb... Jolly, to było morderstwo.
    Ostatnie słowo dźwięczało mi w głowie. Morderstwo, morderstwo, morderstwo...
    W tak spokojnym miasteczku doszło do morderstwa. 
    No kto by się spodziewał...


|
Krótkie ale jest! Trochę mi się zapomniałoxD. Przy tym również dziękuję niezastąpionej duszycce za pomoc <3.

Fall's ChurchOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz