Bulizunk? Bulizunk!

588 18 2
                                    

Az ébresztőm hangos ricsajára ébredtem.
Kómásan nyúltam a telefonom felé hogy végre ki kapcsoljam az ébresztőm.
Nem akarok fel kelni...
Lassan fel ültem az ágyamon és álmos szemeimet kezdtem dörzsölni.
Hát akkor induljon a nap...
Ki sétáltam a fürdőszobába ahol gyorsan le zuhanyoztam.
Még így állva is képes lennék elaludni..
Ki sétáltam a konyhába ahol gyorsan készítettem magamnak egy reggeli szendvicset.
Anyáék már régen elmentek dolgozni.
Általában anya és apa nagyon korán kelő típusok, még hétvégén is ötkor kelnek.
Nem tudom hogy csinálják...
Miután megreggeliztem a szobámba siettem, magamra kaptam egy egyszerű farmernadrágot és egy szürke pulcsit.
Mivel nem igazán szoktam sminkelni ezért ma sem viszem ezt túlzásba.
Mindössze egy kis alapozót és egy kis tust szoktam felvinni az arcomra.
-Remek.. - motyogtam a tükörben vissza néző énemre.
Az órámra pillantottam, indulni kéne..
Fel kaptam a táskámat amibe most csak egy füzetet és egy tollat raktam be.
El indultam a bejárati ajtó felé, magamra kaptam egy egyszerű sport cipőt és egy kabátot.
Éppen a zárral ügyködtem amikor üzenetem érkezett.
Prya a legjobb barátnőm írt egy üzenetet.
Megkérdezte hogy találkozunk e az iskola előtt.
Gondolkodás nélkül bele egyeztem.
Ő a legjobb barátnőm, sülve főve együtt vagyunk, nem is tudom mi lenne velem nélküle.
El indultam a csípős hidegben, gyenge szél fújt, hosszú egyenes szőkésbarna hajamat szét fújta a szél.
Sietősen szedtem a lábaimat, szerencsére az iskola nem volt túl messze az otthonunktól. Így hát elég egy bő tíz perccel hamarabb el indulni az iskolába.
Így legalább időben be érek szinte mindig.
Már messziről láttam Pryat, éppen a telefonját nyomkodta.
-Na végre. - nézett rám idegesen a barátnőm.
-Siettem ahogy csak tudtam. - vontam meg a vállamat és át öleltem a barátnőmet.
-Kikészít ez a szél.. - mondta Prya majd a szét fújt haját igazgatta.
-Jaj te szegény. - mondtam gúnyos hangon és még jobban össze kócoltam Prya hosszú barna haját.
-Idióta!. - lökött oldalba Prya.
Prya szúrós szemekkel nézett rám, majd mind a ketten el nevettük magunkat.
-Akkor mehetünk? - kérdeztem.
Prya bólintott egyet és el indultunk az iskola felé.
-Hogy én mennyire utálom az embereket.. - mondta Prya és szemeit végig vezette a diákokon.
-De szemét vagy. - nevettem.
-Igazság. - vont vállat a barátnőm.
Vigyorogva megráztam a fejemet és el indultunk a bejárat felé.
Be sétáltunk az osztály terembe és helyet foglaltunk.
Akkor hát kezdetét vette a hétfői matek óra...

Már alig vártam hogy megszólaljon a csengő, gyűlölöm a matekot.. Sosem voltam jó benne, és valamiért a matek tanárok nem szeretnek engem..
Prya oda ült mellém a szünetben.
-Nincs kedved ki mozdulni egy kicsit? - vigyorgott rám a barátnőm.
-Mi a terved? - kérdeztem és egy marék csipszet toltam be a számba.
-Buliba megyünk. - mondta Prya ide oda dőlöngélve.
-Buli? - kérdeztem.
-Igeen, a bátyám egyik haverja ma bulit szervez, ott a helyünk. - rázogatott meg Prya.
-Tudod hogy nem vagyok az a bulizós típus. - mondtam.
-Tudom, te amolyan befelé forduló keserves öreg néni típus vagy.. - mondta Prya.
-Ez nem igaz. - feleltem.
-Akkor? Tolunk ma egy király bulit? - kérdezte Prya, úgy tűnik nem adja fel.
Sóhajtottam egyet, majd barátnőmre pillantottam aki kiskutya szemekkel bámult rám.
-Legyen.. . - feleltem.
Prya visítva a nyakamba ugrott, körbe néztem, az összes osztálytársunk minket figyel.
-Elég.. - motyogtam.
-Ma bulizunk egy jót! - szólalt fel hangosan Prya.
Homlokomra csaptam, nem hiszem el hogy mindig ezt csinálja...

Végre kicsöngettek az utolsó óráról is.
Sietős léptekkel távoztunk az iskola területéről.
-És amúgy, mikor és hol találkozunk? - kérdeztem.
-Öhmm... Nem is tudom.. Mondjuk hat órakor a templomnál? - kérdezte Prya.
-Nem lesz az már túl késő? - kérdeztem.
-Hat óra az neked már késő? Mondtam hogy kezdesz hasonlítani egy öreg nénire. - felelte Prya.
-Ki készítesz. - nyögtem egyet barátnőm felé.
Prya hangosan nevetett egyet, majd el értük azt az útszakaszt ahol általában el szoktunk válni.
-Akkor hatkor tali öreglány. - mondta Prya és a nyakamba ugrott.
Nevettem egy hangosat és már el is indultam.
Ez hiányzott még nekem... Buli...











×You Are Mine× /Átírás Alatt! /Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang