Evet arkadaşlar bu benim wattpad'de ilk yayınlıyacağım hikayem umarım okurken sıkılmaz eğlenirsiniz.
Evet yine rutinimdeydim.Okula gidip hiçbir şey anlamayıp geri dönmüştüm.Babam bana öğütler verirken kardeşimin Austin'le dışarı çıktıklatını gördüm.'Bi benmi sap kalmıştım?' diye iç geçirip tv'yi izlemeye başladım.Hiçbir şey yoktu yada ben anlamıyodum heralde.Derin bir 'off 'çekip odama gittim.Niall'ı aradım;"Niall hemen gelmelisin yoksa burada sıkıntıdam öleceğim" dedim.Oda biraz homurdandı ve "Evet, tamam geliyorum ama yanımda bir akidişimide getircem" dedi "Kız erkek? " dedim oda "Erkek" dedi.
Kapı çaldı hizmetçiler açmıştır diye düşündüm ve oturmaya devam ettim.Sonra aradan çok bir zaman geçmeden odamın kapısı açıldı. Niall'ı ve yanındaki çocuğu süzdüm.Tanışma faslını direk talyarak sohbet etmeye başladık.Ama adının Liam olduğunu öğremiştim. Sohbetimizde derslerden bahsetmiştik ve bu çocuk tam bir dehaydı. Anlattığına göre nereyse tüm dersleri A+'dı. Niall'da öyle demişti yani çocuk gerçektende bir dehaydı.Ben ise hep C-D arası alıyordum. Bu çocuğa ihtiyacım vardı hemde çok ihtiyacım vardı. Bir kere B alsam baban bana herşeyi alırdı heralde. Yani isdeğim herşeyi araba, ev vs. Öyle olmasada ben öyle düşünüyodum. Zengindik fakat babam bana 1 kuruş bile koklatmıyodu. Yani ihtiyacım olan şeyleri alıyordu, harçlık veriyodu ama ayrı eve çıkmama falan iznim yoktu. 'Oku meslek sahibi ol kendi evini kendin o zaman alırsın' diyodu. O beni şımartıp ev falan alırsa büyüyünce kendi ayaklarım üstünde duramazmışım. Valla doğruyu söylüyor adam ha hak verdim babama. Ama yinede ben açgözlü zengin bir erkeğin tekiydim bide aykışıklı, seksi, tatlı... Tamam artık şuanki zamana dönecek olursam yarın ilk işim Lima'yla konuşup beni ders çakıştırabileceğini sormaktı. Lima'mıydı ismi? Neyse boşverin önemli olan adı değil önemli olan beyniydi benim için. Çok yorgundum okul formamı çıkarttım ve üstüme pijamalarımı geçirdim. Sonrada kendimi yatağıma atıp uykunun beni esiru altına almasını bekledim. Çok uzun sürmeden derin rüyalara dalmıştım bile.
Evet arkadaşlar biraz acemice olabilir fakat ilk hikayem kusuruma bakmayın. Dığer hikayelrimde daha profesyonel yazarım artık. İnşallah beğenmişsinizdir. Sizleri çok seviyorum. Birdahaki bölüm görüşmek üzere. ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rich and Clever
Non-FictionLiam: Kirpiklerin çok güzel kızların kirpiklerine taş çıkartır. Zayn: Teşekkür ederim Lima.