Evet yeni bölümle yine karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Daha fazla konuşmadan sizi hikayeyle baş başa bırakıyorum.
Evet alarmımın çalma sesiyle uyandım. Kahvaltı etmek için aşagı indim. Sofra hazırdı. Omlet ve portakal suyu yeyip odama çıktım. Hazırlanıyorum. Lima'yla buluşacaktık. Üstüme rutinimdeki kıyafetlerimi giymiştim. Dar siyah kot, üstüme beyaz siyah yazı baskılı bir atlet, ayakkabım ise beyaz supraydı. Zaten ayakkabıda genellikle supra tercih ederim. Lima'ya buluşcağımız yeri konum attım. Ve arabama bindim.
Onu tam tamına yarım saattir bekliyordum. Tanrı aşkına nerdeydi bu geri kafalı! Evet sonunda geldi. " Özür dilerim Zayn burazcık geciktim" dedi mahçup bir şekilde. Bende "Ah! Önemi yok bende daha 5-10 dakika önce gelmiştim zaten." dedim ve yalan söylemiştim. Kıyafeti güzeldi. Tarz giyinmişti. Beyaz pantolon, lacivert göğüs hizasında küçük bir cebi olan tişört giyinmişti. Bide siyah nike ayakkabılarıyla ve keepiyle kombinini tamamlıyordu. Gerçekten harika giyinmişti. Tokalaştık ve sohbet etmeye başladık. Onu daha fazla tanımaya başladım. İyi bir insandı. Durumuda iyiydi. Ben gibi zengindi oda. Sonra ders çalıştık. Hocaların anlattığının aksine Lima'nın anlattıklaaarını daha iyi anlıyordum. Saat 6-7 gibi Lima ben artık eve gitmeliyim dedi. Sarıldık ve arabasına bindi. Bende doğal olarak kendi evime gitmek için arabaya bindim.
Evdeydim canım çok sıkıldı. Lima'nın whatsapp profiline baktım. Ve ne göreyim! Bir erkeği öpüyordu. Yani gay olmak çokta sıradışı birşey değil. Ama bu çocuk yakışıklı falanya o yüzden şaşırdım ben yani. Sonra bundan emin olmak için anlık cesaretimle bir mesaj çektim. "Liam sen eşcinsel misin?" yazdım. Oda görüldü yaptı ve cevap olarak şunu yazdı "Evet. Neden sordunki?" demiş. Bede hızla vakit kaybetmeden cavap yazdım. "Profilinde bir erkeği öpüyorsunya ondan sordum. Merak ettim bide o yüzden yani" dedim. Oda "Tamam, iyi geceler" yazdı bende aynı şekilde "İyi geceler" yazdım. Ama hiç uyumaya niyetim yoktu. Sıkıldım ve kütüphaneme doğru yürüdüm. The 100 kitabını alıp yatağıma oturdum. Okumaya başladım.
Uyandığımda kitap kucağımda duruyordu. Hızla yüzümü yıkayıp aşagı indim. Ve ne gördüm dersiniz? Kahvaltı masasında oturan bir adet babam ve Harry, Niall, Lima. Hepsi yemekleri yemişlerdi ve babamla sohbete dalmışlardı. Bu ne sikimdi böyle?
Evet umarım beğemişsinizdir. Yarın yine TEOG var. TEOG' a girenlere başarılar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rich and Clever
Non-FictionLiam: Kirpiklerin çok güzel kızların kirpiklerine taş çıkartır. Zayn: Teşekkür ederim Lima.