Evet uzun bir aradan sonra yeni bölüm atıyorum. Aslında şuan 11 bölümüm var. Fakat buraya yazmaya üşeniyorum.
Kitabım pek okunmasada ben, ben istediğim için yazıyorum ve yazmayada devam edeceğim.
Kitabımı okuyan, okumayan herkese teşekkür ederim. Sizleri seviyorum.
Çok konuştum galiba (bayağ) hadi size iyi okumalar
Hızla aşağıya indim ve ne konuştuklarını dinlemeye başladım. Bir şey anlamayınca oturdum yanlarına. Ufak bir selamlaşma faslından sonra yemek yemek iyi gelir diye düşündüm. Sonra işim olmadığı için hepsini şöyle bir süzdüm. Yani ne giydiklerine baktım.
Niall: Hardal rengi bir pantolon, üstüne beyaz renkli bir kısakol (kollarını kıvırmış), altınada beyaz bir nike air ile kombinini tamamlamıştı.Bu çocuk giyinmeyi iyi biliyordu.
Harry: Bir Harry Klasiği olan aşırı dar bir siyah pantolon, gömlek olarak ise beyazın üstüne mavi çiçekli olan bir gömlek 2-3 düğmesi açık, ayakkabı olarak Harry'nin olamazsa olmazı pullu kahverengi botlarını giymişti. Kendine ait bir tarzı var diyebilirim.
Liam: Gri tonlu bir pantolon, beyaz bir atlet (desensiz), belinde de siyah-kırmızı bir gömlek vardı bağlamış yani, ayakkabısıda siyahtı, tani Lima'nın olmazsa olmazıda keepti. Siyah üstüne kırmızı "BADBOY" yazılı bir keep takmayı tercih etmişti. Ahh! Tanrım bu çocuk tarzıyla beni öldürebilirdi!
Çok Tarz Ben: Beyaz bir tişört, lacivert bir eşofman altı, mavi bir nike air max giymiştim. Saçlarında dağınıktı. Evet harikaaa giyinmişim yani.
Herkesi süzerken Lima'nin gözünün Harry'de olduğunu farkettim.
'Bu çocuk gaymiydi?
Harry'le sevgili olurmuydu? Harry bisexualmıydi?
Yoksa gaymi?
Lima'nın sevgilisi yokmuydu?'Yani anlayacağınız aklımda minyonlarca cevapsız ve deli sorulara var. Benim bu sohbete katılmayışımı ve düşünür tavırlarımı fark eden bir adet Lima bana bakıyordu. Yavaşça yanıma yaklaştı ve "Kirpiklerin çok güzel, kızlarınkine taş çıkartır Zack." dedi.
'Zaten yanımda otutuyon ne diye dibime giriyon la aq??'
Sonra cevap vermek için kulağına yaklaştım, yutkundum ve konuştum...Umarım beğenmişsinizdir. Valla çok uğraştım yazarken. Ve yazım yanlışları olursa affetin. Sizi seviyorum! ♡♡♡ Kocamann öpüldünüz! Hadi byeee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rich and Clever
Non-FictionLiam: Kirpiklerin çok güzel kızların kirpiklerine taş çıkartır. Zayn: Teşekkür ederim Lima.