~ От името на Автора ~
Марко: ..Никога не бях виждал Роза толкова щастлива..Не е ли прекрасно..От толкова време най-сетне да видиш детето си.
Давиде:...Както и да е.
Марко: Имам чувството,че не ме слушаш.
Марко стоя и го гледа,но Давиде не му обръщаше внимание...Мислите му бяха далеч от това,което му казваше брат му.
Марко:Ако нещо те притеснява,можеш да ми кажеш.
Давиде: Лека нощ.
Давиде стана и си отиде в стаята.
Давиде:... Глупак..реши кога да ни оставиш!
И Давиде удари стената.
Давиде:Копеле...
~ Ретроспекция ~
Давиде беше с Владимир точно в деня,в който щеше да умре.
Давиде: Глупако няма да успееш да се справиш с всичките нападатели от 3то ниво!
Дома на Владимир беше за ограден от няколко нападателя.
Владимир: Аз ще ги задържа!Искам да изведеш Вероника,колкото се може по-далеч от тук,докато е в безсъзнание!Изтрий спомените за дома ни и сложи други!
Давиде:Няма да те оставя! Трбва да се махаме! Хайде!
Владимир: Тръгвай,мамка му!Само ти можеш да се движиш по-бързо от скоростта на светлината,затова тръгвай!!
Давиде вдигна и заведе Вероника в един от апартаментите си и тръгна да помага на Владимир,но закъсня. Видя,че къщата,в която живяха Владимир и Вероника избухна!
Давиде: Владимир!!!
Нападателите изчезнаха,а Давиде влезе в пожара надявайки се,че ще намери Владимир. Навсякъде беше опожарено и се вдигаше много дим. Отиде към посока към стаята на Вероника и го видя,затиснат от много дъски.
Давиде: Владимир!!!
Владимир:... Как е Вероника?
Давиде: Не говори! Сега ще те извадя!!
Владимир: Дори и да ме извадиш...няма да живея дълго.
Давиде: Стига си говорил глупости!!
Владимир: Искам..да се грижиш...за Вероника... моля те..
Давиде: Владимир....
Владимир:....Искам Роза да знае,че съм я обичал....искам тя да знае,че ми липсва...Вероника...сигурно ще тъгува за мен..не искам да е тъжна..тя е добро момиче...порасна толкова бързо...тя е моето момиче...Роза сигурно ще се гордее с нея... ( Давиде започна да плаче..)
YOU ARE READING
Преследвачи
FantasyВъв тази история ще се запознаете с Вероника Владимирова.По време на осемнадесетият ѝ рожден ден,тя се среща с Ник Натаниел.Който я отвежда в съвсем различен свят.Пълен със приключения,приятели и една гилдия,която ще се окаже нещо повече за нея.