~Вътре в залата~
Рекс:...Какво става?!Стига сте говорили се едно някои ще познае какво говорите!
Вера:Рекс успокой се.
Рекс:Няма да се успокоя!Искам да знам!Защо този който ми се нарича приятел,запраща кинжали така,без да му пука за никого!!!
Ник:Запратих го,за да си докажа тезата.
Рекс:Да,но не успя!Прониза ми ръката!
Ник:...Успях...Вероника е преследвач на мечове.
Рекс:Я да мълчиш!Нищо не си доказал!
Давиде:Стига!
И Рекс и Ник го погледнаха:
Давиде:Всички видяхме,че кинжала се махна сам от ръката ти!А никoй от гилдията няма такава сила да привлича мечове!
Рекс:......И какво от това!?Той няма никакво право да напада хората по този начин!
Ник:Хмп.
Рекс се ядоса и го хвана за яката на дрехата му:
Рекс:Нямаш никакво право да идваш и да нараняваш,който и да е от приятелите ми!Ясно ли ти е!
Ник му отблъсна ръцете:
Ник:Какво се опитваш да докажеш?
Рекс:Че не си за тук.
Вера отиде и застана между тях:
Вера:Престанете!Рекс нищо не е станало!Виж добре съм.Сега нека не си разрошавате приятелсвото,заради такива глупости.
Рекс:Вера!Не мога да седя и да гледам как той прави каквото си иска!Преди 2 месеца...едва не умря,заради него!!!
Изведнъж Вероника му заби шамар:
Рекс:....Какво?...(И я погледна тайно)
Вера:...Престани да нападаш така хората!Да запрати кинжал към мен!Но не е нужно да тръгваш към него да го убиваш!!!
Рекс:Ами ако не беше доказал тезата си!!!Ако беше те убил!!!Ти мислиш ли?!
Вера:......
Ник:По-добре да я бях убил.
И всички го погледнаха:
Ник:Тогава нямаше да си имам толкова много проблеми.
И тръгна да си ходи:
И Рекс тръгна да го хване,но беше спрян от Давиде:
Рекс:Посни ме!Ще го унищожа!
Ник тъкмо да излезе от вратата,но беше спрян от Мая:
YOU ARE READING
Преследвачи
FantasyВъв тази история ще се запознаете с Вероника Владимирова.По време на осемнадесетият ѝ рожден ден,тя се среща с Ник Натаниел.Който я отвежда в съвсем различен свят.Пълен със приключения,приятели и една гилдия,която ще се окаже нещо повече за нея.